Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAMASUT - torstaita!!

16.02.2006 |

Huomenta kaikille!

Rupesin eilen illalla mietiskelemään sitä alkuraskauden ultraa... Mulla on nyt rv 5+0 ja eka neuvola sovittu 7.3. eli silloin olis rv 7+5. Raskaus on ensimmäinen ja täynnä hämmennystä:) Mies sanoi eilen ettei oikein vielä pysty konkreettisesti uskomaan että olen raskaana - koska en näytä siltä! Toki hän on onnellinen, mutta ei tietenkään koe pieniä vatsan nipistelyitäni tai tissien kutinaa... Tiedättekös Helsingissä jotain mukavaa paikkaa, josta noita ultria voisi tiedustella? Ajattelin, että pääsisi mieskin mukaan tutkailemaan josko sieelä näkyisi jo jotain...

Toinen juttu... Mulle tuntuu kahvi maistuvan. Jostain luin, että max. kolme kuppia päivässä olis sallittu. Onko se niin tarkkaa? jos vaikka tulee juotua 4 ?! :) :)

Bluewish

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolle varasin normaalin ajan yksityiselle, että mieskin pääsee mukaan. Mulla taustalla siis keskeytynyt km, jossa vuotoa alkoi tulla vasta 2 viikkoa km:sta, joten siksi niin hysteerinen.

Urheilusta: tuttuja lajeja saa harrastaa normaaliin tapaan - kunhan eivät ole kampailulajeja tms. missä sikiö voisi vahingoittua.

A & Kirppu Inkkari h7+0

Vierailija
22/25 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea, että urheilun kanssa ei tartte mennä nollalinjalle, taitaa olla vaan hyvästä tulevaa koitosta ajatellen. Itse harrastan säännöllisesti Body Pumppia ja Steppiä, ja ainakin Pumppi tuntuu hyvältä ajatukselta siinä mielessä, kun siinä ei ainakaan sykerajat helposti pauku!

Mua askarruttaa (kaiken muun lisäks) toi alkuraskauden ultra, ollaan miehen kanssa menossa sinne 1.3, olen silloin rv 7+1, ja kertokaapas mulle kaikki fiksummat ja kokeneemmat et mites se miehen siellä olo oikein käytännössä menee? Meinaan siis et kun ultrahan tehdään alakautta? niin mun mies ei oikein tiedä miten siellä olla jne. On maalannu itselleen kauheet kauhukuvat gynekäynneistä ylipäänsä, ja tän käynnin rinnastaa niihin. Mä kun en osannu oikein rauhotellakaan, kun ei käytännöstä ole mitään hajua. Eli jos joku viittis valaista?

Monella tuntuu flunssa iskeneen, paljon jakasamista kaikille, toivottavasti kohta olis tän talven flunssat käsitelty.

Ariel rv 5+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen ole pakko sinne jalkoväliin katsella, jos tuntee tilanteen jotenkin epämukavaksi;) Melkein kaikissa paikoissa ruutu on niin, että mies voi istua naisen kasvojen kohdalla eikä näe kuin alastomat jalat. Ja kun hän sen pienen sykkeen näkee, niin unohtaa ihan varmasti kaiken muun :)

Vierailija
24/25 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain neuvola ajan 2.3 ,aika nopeasti.Olen sillon 7 viikolla.Tuosta kahvinjuonnista(kofeiinista ) sen verran että noin 70 kupin annos päivässä voi vaurioittaa sikiötä..Itse juon 5-8 kuppia ihan hyvällä omalla tunnolla :)

Tuntuu että ei olisikaan raskaana kun ei huonoa oloa pätkääkään.

Hauskaa loppuviikkoa kaikille =)

Wades ja natika 5+2

Vierailija
25/25 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pieni kysymys johon toivoisin vastausta..Kestääkö runsas valkovuoto kauankin raskaudessa?Mul oli nimittäin runsaasti valkovuotoa noin viikko oviksen jälkeen joka jatku kaksi viikkoa ja nyt se on loppu?!Miten muilla on?Onko se huono juttu?

Oon jotenki pelokas ton km suhteen ku niin moni kavereista on saanut km..

Ja sit hiivasta kysymys..Nyt on tosiaan loppunu valkovuoto,mut alapääs kutiaa..Tarviiko ottaa yhteyttä lääkäriin vai voiko mennä suoraan apteekkiin hakeen resepti vapaita suppoja/salvaa?

Kovasti kaikki näytti menevän alkuraskauden ultraan jo vkolla 6..Näkyykö sikiö jo kunnolla silloin?Itse joudun odottaan vkolle 9..

Tilulilu 4+6