Noniin av-mammat! Kenen kanssa näistä temtation island-uroista lähtisit tekemään lähempää tuttavuutta?
Kuka näyttää/tuntuu mielenkiintoisimmalta persoonalta?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1454559760708.html
Mä itse valitsisin Jessen ihan ulkonäön perusteella. Persoonakin tuntuu kyllä ihan mielenkiintoiselta, vaikka itse olenkin 10 vanhempi (puuma :-P). Muut tyypit näyttää kasvoiltaan ihan oudoilta tavalla tai toisella.
Kommentit (17)
Yllättävän hyvännäköistä porukkaa! Vastaan kysymykseen kun näen koneelta kuvat.
Ihan kivan näkönen tuo Bile-daninkin kaveri on.
Jessellä on ihkut silmät, vähän poikasia ovat kaikki.
Hyi mitä tyyppejä, temptationista ei ole tietoakaan *yrjöö*
Onkohan Aki ja Rita taas mukana? Entä Kärpänen ja Lampela? Teemu ja Sirpa? Se Hottistypy joka löysi poikakaverin? Jasmin Mäntylä ja sen uusi mies?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Aki ja Rita taas mukana? Entä Kärpänen ja Lampela? Teemu ja Sirpa? Se Hottistypy joka löysi poikakaverin? Jasmin Mäntylä ja sen uusi mies?
Sieppi ja Salminen.
Miksei tänä vuonna ole ketään BB-julppista mukana miehissä eikä naisissa? Viime kerralla Janita oli niin Hoottt! <3
Mitä tuo Iiro teki siinä alastomassa treffi-ohjelmassa? Oliko se jotenkin inhottava tms.?
Karri on minusta miellyttävimmän näköinen noista. Ja vanhinkin? Plussaa ehdottomasti siitä, siis minulta, minun iässäni ;D
Jerin kuvasta jäi hyvä fiilis, noi viikset antaa hauskan vaikutelman :D
En kertakaikkiaan pystyisi yhdenkään kanssa noista tekemään lähempää tuttavuutta. Niin kaukana mun ihanteesta. Varmaan hyvä niin, koska olenhan jo 37-vuotias.
Eetu ja Jesse on parhaat. Monella muullakin on kuuma kroppa mutta omituinen taikinanaama.