Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimollani on jokin neljänkympin kriisi, on mennyt ihan sekaisin !

Vierailija
04.02.2016 |

sanokaa nyt hyvät naiset mitä tässä tehdä :(
tuntuu kuin en tuntisi enää koko ihmistä ! kävi ottamassa lävistyksen kulmaan ja on muuttanut pukeutumistyyliään rajusti. tilaa koruja ja vaatteita ihan oudoista nettikaupoista kuten Emp ja Jumalauta.
ajattelin jo, että tällä on joku parikymppinen rokkari rakastajana mutta nyt enää usko niin. uskon kun puhuu totta kun sanoo että " kyllästyi itseensä". mutta kun ei siinä vanhassa ollut mitään vikaa!
20 vuotta yhdessä ja yhtäkkiä täällä pyörii joku mustiin pääkallo-toppeihin pukeutunut mustatukka, joka töiden jälkeen kaatuu sohvalle kaljan kanssa ja sanoo että " älä siinä mulkoile, mulla on tähän täys oikeus!"
18 v poika asuu jo omillaan opiskelemassa, nuorempi 16 v poika vielä kotona ja ilmeisesti vaimo oikeuttaa tämän tissuttelunsa sillä, ettei talossa ole enää pikkulapsia!
tuntuu, kuin hän olisi tullut hulluksi.. ensin musta hiusväri, sitten killutin kulmakarvaan, sitten oudot vaatteet. mitä seuraavaksi, festareille kiljupöntön kanssa? tatuointi? kirkosta eroaminen?

eikös sen pitänyt olla meidän miesten hullutuksia, nämä ikäkriisit?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan nuo kaksi naiselle yleisintä vaihtoehtoa tulikin. Lasten jälkeen, neljänkympin paikkeilla iskee joko mummotauti täydellä aseksuaalisuudella tai uusteiniys. Noista tuo ensimmäinen vaihtoehto ei ole juuri kotoa lähtemässä, tekee miehen elämän vittumaiseksi jäämällä. Toinen taa tekee miehen elämän vittumaiseksi ja lähtee sitten kotoa. Noita jälkimmäisiä on sitten kylät baarit pullollaan ja niitä voi sinkkumies käydä yhdenyön panoiksi aina halutessaan hakeamassa, pidemmäksi aikaa ei kannata päästää pesiytymään.

Täällä yksi noita jälempiä. Saa nähdä kauanko jaksan katsella nurkissa elättinä. Alkanut salassa vieraita miehiä vikittelemään, eli jahka jaksan niin pitää rysän päältä yllättää ja viskata sinkkumiehille yhden illan panoksi. Itse vois nuoremman vaihtaa tilalle. Saa nainenkin välillä vikitellä mua eikä pitää itsestäänselvyytenä. Kyllä uusteini akka yllättyy kun hoksaa ettei mua kusta silmään. Kiähkiäh...

Vierailija
22/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas mies on kriisissänsä parhaillaan. Kiukuttelee kuin parikymppinen tyttölapsi. Ei mitään ulkonäkö juttua ole vielä tullut esille, mutta toi jatkuva kiukuttelu toisinaan nyppii.

Mulla on kolme teiniä talossa nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan nuo kaksi naiselle yleisintä vaihtoehtoa tulikin. Lasten jälkeen, neljänkympin paikkeilla iskee joko mummotauti täydellä aseksuaalisuudella tai uusteiniys. Noista tuo ensimmäinen vaihtoehto ei ole juuri kotoa lähtemässä, tekee miehen elämän vittumaiseksi jäämällä. Toinen taa tekee miehen elämän vittumaiseksi ja lähtee sitten kotoa. Noita jälkimmäisiä on sitten kylät baarit pullollaan ja niitä voi sinkkumies käydä yhdenyön panoiksi aina halutessaan hakeamassa, pidemmäksi aikaa ei kannata päästää pesiytymään.

Täällä yksi noita jälempiä. Saa nähdä kauanko jaksan katsella nurkissa elättinä. Alkanut salassa vieraita miehiä vikittelemään, eli jahka jaksan niin pitää rysän päältä yllättää ja viskata sinkkumiehille yhden illan panoksi. Itse vois nuoremman vaihtaa tilalle. Saa nainenkin välillä vikitellä mua eikä pitää itsestäänselvyytenä. Kyllä uusteini akka yllättyy kun hoksaa ettei mua kusta silmään. Kiähkiäh...

Laita pihalle vaan heti. Sama kai se jääkö rysänpäältä kiinni vai ei, panoksi se kuitenkin jollekin valkoisella ratsulla liikkuvalle ritarille haluaa. Ja toiselle petyttyään ekaan. Ja kolmannelle petyttyään tokaan. Jne Muutaman vuoden päästä se kolkuttelee taas sun ovia tyyliin "olet ollut mun ainoa oikea rakkaus". Silloin muista tätä päivää.

Vierailija
24/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa anopiltani, jolle tämä hullutus iski 5kymppisenä. Laihdutti 40kg, vaatteet vaihtuivat mustiin rokkigoottipääkallo-henkisiin, hiuksiin ilmestyi pitkät mustapinkit pidennykset, kynsiin rakennekynnet ja lisäksi otti avioeron ja juoksi pitkin kyliä panemassa 20-30-vuotiaita nuorukaisia. Huoh. Tästä on nyt aikaa 5-6 vuotta. Anoppi on rauhoittunut, löytänyt uuden aviomiehen ja ulkoinenkin olemus alkaa muistuttamaan ikäistään. On jotenkin niin huvittavaa ja noloa kun vanhempi ihminen alkaa pukeutua ja käyttäytyä kuin 30 vuotta itseään nuoremmat.

Vierailija
25/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita pihalle vaan heti. Sama kai se jääkö rysänpäältä kiinni vai ei, panoksi se kuitenkin jollekin valkoisella ratsulla liikkuvalle ritarille haluaa. Ja toiselle petyttyään ekaan. Ja kolmannelle petyttyään tokaan. Jne Muutaman vuoden päästä se kolkuttelee taas sun ovia tyyliin "olet ollut mun ainoa oikea rakkaus". Silloin muista tätä päivää.

Kyllä turiset asiaa. Juuri tuollaista ritaria se kuvittelee mun tilalle. Olisin kaiken tuonut hänelle ja antanut mitä vain haluaa. Mutta eipä se riitä. Kelvanneeko tuo enää kenellekään tai no kyllähän se kerta panoksi kelpaa kun ei liian ronkeli oo. Hojohojo kyllä jää pakkaseen jos ovelle vielä pyrkii.

Vierailija
26/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minä tilaan jo nyt vaatteita sekä koruja JumaRAUDASTA ( ei jumalauta :D) , Emp:tä sekä Cybershopista. tatuointeja löytyy ja tiuhaan väriä vaihtava, tällä hetkellä  pinkki tukka.. eipä tarvitse miehen yllättyä kun parin vuoden päästä täytän 40 ja sohvalta löytyy  mustahiuksinen nainen mustissa vaatteissa :D

kaljaakin juo joskus tölkin, pari samalla kun teen kotitöitä.

enemmän mies luultavasti yllättyisi, jos jonain päivänä joisin sohvalla teetä vaaleanpunaisissa veluuripöksyissä, blondissa tukassa ja ripsienpidennykset naamassa..! tai maantienharmaassa tukassa, ilman meikkiä ja halpahallin muodottomassa t-paidassa...

Vierailija
27/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni toisinpäin,akka mummoutui,leikkasi kananpersetukan,pukeutuu äitiysvaatteita muistuttaviin kaapuihin,pelkkä seksin ehdottaminen on ällöttävää,aina kylmä makaa sohvalla täysissä vaatteissa viltin alla pipo päässä vaikka sisällä 24° ,ei suostu juhlimaan tai juopottelemaan,huumorintaju hävisi myös samalla.

Mars lääkäriin, kaikki oireet viittavat kilpirauhasen vajaatoimintaan. Yleinen vaiva keski-ikäisillä naisilla.

Vierailija
28/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna muijalles mun puhelinnumero, kuulostaa siltä että et osaa pitää sitä tyytyväisenä. Kyllä mulle kelpais ja hyvältähän se uudessa tukassaan näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi