Yle sivujen masennustesti. Paljon "pisteitä" saatte?
http://yle.fi/uutiset/masennusmittari__tarkista_oma_tilanteesi/8624717
9 pistettä. Lievää alakuloa mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Yksinolo vaan surettaa :(
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
26 pistettä. Ihan on kyllä diagnosoitu masennus joka valtaa elämän..
Täällä sama, 27 pistettä tosin. Diagnosoitu on ja nyt viides vuosi menossa. Tsemppiä sulle.
23, en tiennyt enkä tunne olevani masentunut.
17 pistettä. Keskivaikea todettu mutta ei lääkitystä. Ei ne lääkkeet poista masennuksen syitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, 27 pistettä tosin. Diagnosoitu on ja nyt viides vuosi menossa. Tsemppiä sulle.
Kiitos, kaikkea hyvää myös sinulle.
20 pistettä, mutta tiedossa on tilanne. Ei vaan oikein kukaan tiedä mitä pitäisi tehdä..
22, ei oo kyllä ikinä tullu missään puhettakaan masennuksesta, tämmönen mä vaan kai olen.
11 pistettä, mutta en kyllä tunne itseäni ollenkaan masentuneeksi, vaikka olenkin työtön ja tylsistynyt. Jos saisin töitä, olisin varmaan iloisempi ja aikaansaavempi.
Vierailija kirjoitti:
17 pistettä. Keskivaikea todettu mutta ei lääkitystä. Ei ne lääkkeet poista masennuksen syitä
Voihan ne poistaakin jos masennus on aivojen välittäjäaineisiin liittyvä sairaus. Kuten uskon.
21 pistettä. Kiitos kun linkkasit tuon testin. Itku tuli kun luin tuloksen. Olin kyllä arvellutkin että saatan olla jonkinasteisesti masentunut.
Täytyy ottaa jostain selvää, mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä. En halua papereihini merkintää mt-ongelmista.
27 pistettä. On niin väsy, etten jaksa edes itkeä.
16 pistettä. Mutta pärjään ihan hyvin näin.
Vierailija kirjoitti:
21 pistettä. Kiitos kun linkkasit tuon testin. Itku tuli kun luin tuloksen. Olin kyllä arvellutkin että saatan olla jonkinasteisesti masentunut.
Täytyy ottaa jostain selvää, mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä. En halua papereihini merkintää mt-ongelmista.
Onkohan samalla tavoin ajattelevia masentuneita paljonkin?
Pidätkö masentuneita mielenvikaisina, hulluina, epäkelpona luusereina?
Mistä "papereista" tarkalleen ottaen puhut. Ei ole mitään mystistä The Paperia joka sinun on liimattava otsaasi, josta kaikki näkisivät kuinka hullu ja yhteiskuntakelvoton olet.