Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan laihduta nykyisin tavallisella kotiruoalla?

Vierailija
04.02.2016 |

Makaroonilaatikkoa,jauhelihasoppaa,lohta ja muussia, kanakerma kastiketta ja riisiä. Kasviksia reilusti kylkeen. Miksi dieetataan? Herkut,pullat,sidukat pois,niitä max 2x kuussa eli joka toinen viikonloppu vois pitää herkkupäivän. Lenkkeilyä lisäks vaikka.kyllä läskit lähtee näinki eikä tarvi eti ruokaa itselle kuin muulle perheelle

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet ihan jokaiselta laihduttajalta olet käynyt kysymässä, miten nämä laihduttavat? Ja mitä nykypäivänä on tavallinen kotiruoka?

Vierailija
2/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä laihdutan ihan kotiruualla. Tosin mun ruokaan ei kuulu makaroni, riisi tai peruna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tavallinen kotiruoka ei ole enää makaronilootaa.

Vierailija
4/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruokaani ei kuulu yhtäkään mainitsemistasi ruoista.

Vierailija
5/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä laihdutan ihan kotiruualla. Tosin mun ruokaan ei kuulu makaroni, riisi tai peruna.

Sama täällä ja ihan samaa ruokaa syön kuin muukin perhe. Jätän vain ne hiilarit pois ja tilalla kasviksia. Hyvin toimii. 

Vierailija
6/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on sinulle tavallista kotiruokaa ei ole sitä kaikille. Makaroni, riisi, peruna eivät anna mitää lisäarvoa ruokavalioon niin niitä ei meillä syödä. Kuten ei syödä leipääkään.

Vierailija
7/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanakermakastike, makuruokakermoista?

Vierailija
8/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanakermakastike, makuruokakermoista?

Ja broilerinsuikaleista? :D

Vierailija
9/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattekis kun painonvartijoitten ohjeilla laskettiin pisteitä, mutta perunaa ja leipää sai syödä rajattomasti. Ei ihme ettei toiminut..

Vierailija
10/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän laihdutin normiruokavaliolla ja nyt pidän painoni normilukemissa normiruokavaliolla. En ole koskaan harrastanut ihmedieettejä.

Vierailija
11/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja ihan samaa ruokaa syön kuin muukin perhe. Jätän vain ne hiilarit pois ja tilalla kasviksia. Hyvin toimii. 

Niin eli et laihduta perinteisellä kotiruoalla.

Monilta meni näköjään ajatus ohi aivojen.

Vierailija
12/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on sinulle tavallista kotiruokaa ei ole sitä kaikille. Makaroni, riisi, peruna eivät anna mitää lisäarvoa ruokavalioon niin niitä ei meillä syödä. Kuten ei syödä leipääkään.

Luulisi, että kiinalaiset ovat hyvin läskejä, sairaita ja tyhmiä kun syö täysin turhaa riisiä.

Tiedätkö edes mikä on ruoan funktio?

Vierailija
13/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttnut ja pysynyt laihana ihan tavallisella kotiruoalla.

Syön myös perunaa, ja voileipää 4-6 kpl/ vrk.

Yhden herkkupäivän pidän viikossa, jolloin saa syödä, mitä tahtoo.

Kuntosalivillitys on ihan outoa minusta. Lihaksia ei tarvitse sen enempää kasvattaa. Lihavilla lihasmassaa on toki luonnostaan enemmän kuin laihoilla. Normaali lihaskunto riittää, sen saa kotijumpalla helposti.

Juoksemalla kilot lähtee. Juoksu myös täsmälaihduttaa vatsan seudun!

Vierailija
14/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli et laihduta perinteisellä kotiruoalla.

Monilta meni näköjään ajatus ohi aivojen.

Ap ei maininnut perinteistä kotiruokaa, vaan tavallista kotiruokaa.

Mun tavalliseen kotiruokaan kuuluu suurin osa kasviksia ja vähän lihaa ja ruoka on normaalirasvaista. Näin hallitsen painoani.

Vierailija
15/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun pitää olla tehodiieettiä ja superdieettiä ja mitä järjettömämpi dieetti, sitä hienompaa on sitten kavereille siitä kertoa. Ja tulosta pitää tulla heti eikä ensi viikolla. Viis siitä, vaikkei ne tulokset pysyisikään, ensi kuussa on kuitenkin taas uusi trendidieetti millä itseään kiusata ja gloriaa kerätä.

Vierailija
16/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että kiinalaiset ovat hyvin läskejä, sairaita ja tyhmiä kun syö täysin turhaa riisiä.

Tiedätkö edes mikä on ruoan funktio?

Kyllä minäkin ihmettelen sitä, kun joku sanoo, että leipä tai riisi tai pasta ovat turhia ruokia. Ilman täysjyväviljaa on todella vaikeaa saada riittävää määrää kuitua, sen voi kokeilla itse kun syöttää päivittäiset ruokansa johonkin tietokantaan. Kuitulisillä ei nykytiedon valossa voi korvata ruoasta saatavaa kuitua, koska jostain syystä niillä ei ole samoja terveysvaikutuksia kuin ravinnon kuidussa.

Ravitsemustieteilijät eivät suosittele esim. viljan tai leivän pois jättämistä, mikäli ei ole allergiaa, keliakiaa tai muuta yliherkkyyttä. Se tietysti ei kiinnosta ollenkaan näitä karppiuskovaisia, heidän mielestään Antti Heikkilä on pätevämpi esittämään näkemyksiä ravitsemustieteestä kuin alan tutkijat ja muut ammattilaiset.

Vierailija
17/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän laihdutin normiruokavaliolla ja nyt pidän painoni normilukemissa normiruokavaliolla. En ole koskaan harrastanut ihmedieettejä.

Tuo onkin varmin tapa myös säilyttää se saavutettu paino, kun ei lankeaa mihinkään huuhaa vippaskonsteihin.

Kaikenmaailman höpöhöpödieetit on olemassa vain, koska niillä tehdään miljoonia ja niille on kysyntää, koska ihmiset haluavat löytää oikopolkuja onneen.

Vierailija
18/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön tavallista kotiruokaa sekä herkkujen sijasta hedelmiä ja marjoja. Aamuisin puuroa,munakas tai ruisleipää sekä joku hedelmä. Skyr tai muu vastaava makeanhimoon. Liikuntaa suunnilleen joka toinen päivä. En tiedä toimisiko tää muilla, mutta itseltä on lähtenyt 6 kiloa alle kolmessa kuukaudessa, ja laihdutuksen alussa olin vain pari kiloa normipainon yläpuolella

Vierailija
19/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni laihdutan tavallisella kotiruualla. 

Kanaa ja riisiä 

makaroonia ja jauhelihaa

kanamunia, puuroa, näkkäriä, ja kasviksia..

Ainut ero että käytän kaiken puntarin kautta nyt. 

On ruokaohjelma ja on valmentaja joka sen ruokavalion on tehnyt. 

Mutta perusruokaa syön, mutta ilman kastikkeita ja öljyjen ja voin käyttökin

on rajoittetu. 

Kyllä niillä hiilareillakin on oma paikkansa ruokana ja elimistössä. Mutta kohtuudella..

Vierailija
20/75 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisella suomalaisella 70-80-luvun kotiruualla paino pysyy samassa, mutta nykyajan liikuntatottumuksilla se ei laihduta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä