Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on useampi lapsi kuin kolme, olette syyllistyneet pahimman luokan rikokseen!!!

Vierailija
16.02.2006 |

Olette meiltä 1 lapsisilta tai lapsettomilta varastaneet jotain meille kuuluvaa!

Olisitte tyytyneet kahteen tai kolmeen lapseen, niin seuraavat lapset olisi joku muu onnellinen pariskunta saanut.

XC

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos jonkun suurperhe on multa pois, niin hyvä niin. Tämä riittää hyvin ja joku voi hyvällä omallatunnolla pitää useampaa lasta..!:))

Vierailija
2/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos jos lapset on joltain pois, niin multa voi tuon yhden kiintiön käyttää joku muu..:))

*9*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ( joita tosin on nyt vain se sallitut kolme :-DD )on kaikki alkuunsaatettu omilla sukusoluilla ja ihan miehen kanssa kahdestaan. Luuletko, että minun munasolut siirtyy sun käyttöön jos en niitä itse käytä :-DDDDDDDDD

Tän on pakko olla provo, tai sitten AP.ltä on lääkeet unohtunu kaappiin.....

Vierailija
4/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siskoni eivätkä kaksi veljeäni hanki lapsia ollenkaan niin minä olen voinut hyvällä omallatunnolla saada kakki viisi :)

Eikun ihan oikeesti - Suomessa syntyy liian vähän lapsia kaikenkaikkiaan, ihan sama onko lapsukaiset vain suurperheissä vai saavatko kaikki sitten sen 2 lasta.

Vierailija
5/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oisin nuorempi niin yrittäisin saada lisää. Lapsia ei näes tehdä: ne on lahja joka saadaan tai sitten ei. Niistä päättää vähän ihmistä korkeammat voimat!

Olen omakohtaisesti kokenut kaksi keskenmenoa ja yksi lapsistani oli menehtyä syntymänsä yhteydessä.

Näitä en ole varastanut keltään, ovat ihan mieheni ja omista sukusoluista luonnonmukaisesti tehtyjä. Jos olisin saanut heitä 12 niin se ei olisi pois sulta tai muilta.

Melko sekojuttuja täälläkin kirjoitellaan....

Vierailija
6/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli tän aamun hauskin alotus. =D Reps.

Kaikille tosikoille, ap halusi varmasti tuoda vaan esille noita naurettavia perusteluja ja kirjotuksia tietyissä aikasemmissa ketjuissa.

Vierailija
7/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan joutua helvettiin..

Vierailija
8/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin aikoinani lapsettomuudesta, enkä suinkaan kiljunut muille, että älkää tehkö lapsia, nyt on mun vuoro! Totta kai se teki pahaa, kun toiset lisääntyivät, kuin sienet sateella ja olin katkera.

Kolmen vuoden yrittämisen jälkeen meilläkin onnistui ja kolme vuotta myöhemmin (ja yhtä keskenmenoa myöhemmin) saimme toisen.

Olen myös oppinut, että lapsia ei tehdä, ne saadaan jos niin on tarkoitettu....

Vierailija
9/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle on itse asiassa paikka jo varattu itsensä prkleen vieressä.