Mitä mieltä tästä kropasta?
Kommentit (39)
Hyvän sopusuhtainen kroppa.
Tuollaisen vyötärön haluaisin itsekin.
Tykkään itse olla laiha, mutta sinulle kilot sopii.
Epätarkan kuvan vuoksi en osaa arvioida ikää. Kaulan alue näyttää tuossa kuvassa melko vanhan naisen iholta, mutta kroppa voisi olla 30-40-vuotiaan!
n. 40v. pari lasta. Liikuntaa 2 x viikossa. Ruokavalio ei erityisen terveellinen. Työ ei fyysinen, mut ei täysin istuma työkään.
40+, lähtökohdat on hyvät, mutta kiloja on pikkasen liikaa. Vatsan seudulta ja reisistä kun sais hieman pois, niin olisi tosi jees.
Jalkoja on vaikea arvioida, kun ei näy kokonaan.
Näyttää aika normalilta. Ikä voi olla mitä tahansa välillä 28-60v. Tää ihminen ei kuitenkaan oo varmaan koskaan ollut lihava tai siitä on aikaa koska iho ei roiku mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
40+, lähtökohdat on hyvät, mutta kiloja on pikkasen liikaa. Vatsan seudulta ja reisistä kun sais hieman pois, niin olisi tosi jees.
Siis lähtökohdat mihin?!?
-ei ap
Itsestään huolta pitävä, nelikymppinen, tehnyt lapsen. Ihan hyvä kroppa. Olisin tyytyväinen.
Mielestäni kiloja ei ole liikaa. Saisipa jopa olla muodokkaampi lantio sekä rinnat. Ei miellytä silmää liian poikamainen olemus ja pötkyläisyus.
Ihmettelen näitä liikakilo kommentteja.
Aika normikroppa. On varmaan n. 40 v. Varmaan helppo löytää vaatteita tolla kropalla. Ei minusta ylipainoa. Jumpata vois.
Kiitos kommenteista. Pelastitte päiväni. Aika oikeaan meni arvailut, paitsi ikä. Täytän nimittäin seuraavaksi 53 v. En harrasta muuta liikuntaa kun lenkkeilyä. Pitäisi varmaan aloittaa jonkunlainen kuntosalitreeni, että sais noi reidet ja vatsan kiinteämmiksi. Laihduttaa, enkä lihottaa aijo. Olen ihan tyytyväinen painooni. Ap
Ehdit pahus soikoon sanoa jo ikäsi.
Kaulan perusteella nimittäin olisin sanonut yli 50-vuotias. Kroppa ihan kiva, naisellisen mallinen. Treenillä saat huippukropan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähtökohdat mihin?!?
-ei ap
Siihen, että tuosta saisi oikein hyvännäköisen vartalon, kunhan vaan näkisi hieman vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Wau! Haluan itsekin näyttää tuolta viisikymppisenä!
Olet varmaan korkeintaan nelikymppinen ja pidät viisikymppisiä rupsahtaneina mummoina?
Ihan tavallinen kroppa viisikymppiselle, joka ei ole lihonut erityisesti. Itse valitettavasti olen, mutta ikätovereissani on paljon parempivartaloisia pilvin pimein kuin tämä esimerkkitapaus. Ottakaa huomioon, että esim. rinnat eivät näy eikä takapuoli. Sieltä ne ongelmat ensimmäisinä lähtevät.
Sääretkään eivät ole näkyvissä. Reidet vaikuttavat kovin löysiltä. Vyötärölinja on ihan jees...
Vierailija kirjoitti:
Ehdit pahus soikoon sanoa jo ikäsi.
Kaulan perusteella nimittäin olisin sanonut yli 50-vuotias. Kroppa ihan kiva, naisellisen mallinen. Treenillä saat huippukropan vielä.
Joo, niinhän se on, että kaulan iho kertoo iän :) Siksi tuleekin aika usein nykyään käytettyä huiveja. Kasvoissa ei vielä ryppyjä tai juonteita juuri ole. Ja niin, minä olen ihan oikeasti sellainen nainen, jota luullaan aina ikäistään 10 vuotta nuoremmaksi. Joku on joskus täällä palstalla asiaa epäillyt, mutta meitä ihan oikeasti on olemassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok muttei milf. Olisko 40-45?
Tuohan onkin gmilf, kun ikää on jo 53.
Ainut mikä sattui mun silmään oli tuo pömppömasu ja käsivarsien allit, mutta tosi kivan näköinen yleisesti,sopusuhtainen ja pantava.
Olisitko laittanut vielä tissikuvan ja sivukuvan mistä näkyisi perse?
Ihan hyvä vartalo. Suht timmi.Lapsia siunaantunut 1-2. Iäksesi arvioisin n.40v.