Mitä mieltä tästä kropasta?
Kommentit (39)
Kiva. Paljonko painat ja minkä pituinen olet?
Kyllä on selvästi yli 40 mielestäni. Ikä on 45+. Aika hyvä ikäisekseen, mutta 5 kg laihdutus tekisi vielä paremman näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 161 cm ja painan 57 kg. Ap
Näytät kyllä paksummalta kuin mittasi kertovat, mutta löysää sulla on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 161 cm ja painan 57 kg. Ap
Näytät kyllä paksummalta kuin mittasi kertovat, mutta löysää sulla on liikaa.
Liikaa mihin nähden? Ihan mielenkiinnosta.
Tiedätkö mistä tiesin iäksesi 50+? Poseerauksesi on kuin menneen ajan misseillä! Nuoremmat poseeraavat eri tavalla. Hyvä kroppa kuitenkin!
Täysin normaali vartalo. Itse asiassa melko hyvä ottaen huomioon iän ja sen ettei harrasteta liikuntaa sen kummemmin. Monella on nykyään oudot käsitykset normaalista ja lihavasta. Kaikkien joilla ei näy sixpack tai on aavistus rasvaa jossain, niin pitäisi laihduttaa tai kiinteyttää. Ei todellakaan tarvitse. Terveyden ja kunnon pitäisi olla tärkeämpää kuin ulkonäön. Terve ja melko hyväkuntoinen voi olla vaikka kroppa olisikin vähän "löysimme" tai olisi muutama kilo ylipainoa. Ap ei todellakaan ole iso tai lihava. Täysin normaali ja tavallinen aikuisen naisen vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelitko ikäsi?
En. Kuinka niin? Ap
Tyypillinen 4kymppinen, vähän pullukka
Naisellinen, ihanan näköinen. Sexy!! Kyllä kelpaisi!!! NAM M45
Jotenkin tyttömäinen kroppa, vaikka kuitenkin aikuisen naisen. N. nelikymppiseksi arvioin.
Ikäiseksesi todella hyvä! Kimmoisan näköinen iho. Tuosta kun muutaman kilon rasvaa muuttaisi lihakseksi niin alkaisi olla ihan kympin kroppa!
Vähän päälle nelikymppinen, synnyttänyt, syö terveellisesti, liikkuu säännöllisesti.
Ihan on herkku. Hyvät alusvaatteet.
Millaiset ihmiset laittaa näitä kysymyksiä tänne? Epävarmat? Narsistit? Itsensäpaljastajat?
Täydellinen 😍