Suihkutottumuksesi?
Miten usein käyt suihkussa? Miten usein peset hiuksesi?
Kommentit (13)
Suihkussa käyn melkein joka päivä, 5-6 kertaa viikossa. Hiukset pesen joka toinen päivä
Joka päivä molemmat. Lisäksi istun aina suihkun lattialla ja suihkuttelen pitkään:) Istuuko kukaan muu?
Käyn suihkussa vähintään joka toinen päivä, yleensä päivittäin. Hiukseni rasvoittuvat aika nopeasti. En ymmärrä ihmisiä jotka voivat olla paskaisella tukalla. Päänahkani alkaa kutista rasvasta ja onhan olo muutenkin silloin ällöttävä ja epäsiisti.
Käyn suihkussa joka aamu heti herättyäni, pesen myös hiukset. Sen lisäksi suihkuttelen pikaisesti myös liikunnan jälkeen n. 4-5 krt viikossa.
Käyn noin joka toinen päivä ja aina pesen hiukset, joskus tosin vain hoitoaineella, jos ei kovin likaiset ole..
Yleensä on jompi kumpi lapsista mukana. Jos on vauvan (6kk) suihkupäivä, pesen ensin vauvan ja annan isälle puettavaksi. Sitten pesen itseni. Jos on vanhemman lapsen (4v) suihkupäivä, pesen ensin itseni, sitten muksun ja lähden kuivaamaan itseäni (Lapsi jää vielä hetkeksi aikaa räpimään).
Silloin, kun pääsen yksin, suihkuttelen piiiiiiiiiitkään ja kuumalla vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi, laittakaa kuvaa itsestänne suihkussa.
ap
joo, en halua syytettä vammantuottamuksesta... joku vois sokeutua, kun mun vartalo on niiiiiiiin häikäisevän loistava, itelläki pitää olla kukkon aurinkolasit kun peilailee..
2-3 kertaa viikossa, pitkä lämmin suihku, aina illalla. En voi kuvitellakaan että kastelisin itseni juuri herättyäni.
Vierailija kirjoitti:
2-3 kertaa viikossa, pitkä lämmin suihku, aina illalla. En voi kuvitellakaan että kastelisin itseni juuri herättyäni.
Minä taas en voi kuvitellakaan, että vetäisin vaatteet päälle ilman, että olen suihkunraikas. Tunkkainen ajatuskin. Vaikka illalla kävisi suihkussa, on yön jäljeltä joka tapauksessa nuhjuinen, ja yölläkin jokainen hikoilee ja erittää ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi, laittakaa kuvaa itsestänne suihkussa.
ap
Voit sä kuvia ihan kommentoijanakin pyytää, ei tarvi viedä mun henkilöllisyyttä. :D
Aloitin ketjun, kun luin noita iltasanomien juttuja, että vaan tietyt paikat kaipaa pesua joka päivä ym ym..
AP
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa vähintään joka toinen päivä, yleensä päivittäin. Hiukseni rasvoittuvat aika nopeasti. En ymmärrä ihmisiä jotka voivat olla paskaisella tukalla. Päänahkani alkaa kutista rasvasta ja onhan olo muutenkin silloin ällöttävä ja epäsiisti.
Mulla kanssa kutisi päänahka tosi herkästi jos oli vähänkään rasvainen tukka, mutta vaihdoin shampoon LV:n herkkäihoisen hilseshampooseen, niin kutinaloppui kokonaan. Kannattaa kokeilla siis eri shampoota, myös hilseshampoota vaikkei hilsettä olisikaan.
Mä käyn suihkussa noin joka toinen päivä tai joka päivä, aina urheilemisen jälkeen. Aamulla tai illalla riippuen ihan siitä mihin aikaan päivästä olen liikkunut. Pesen hiukset aina suihkussa käydessäni, koska hiukseni rasvoittuvat nopeasti ja jos vain kastelen ne suihkussa, ne ovat ällöttävän "tahmaisen" ja tunkkaisen tuntuset sen jälkeen.
Kun olen likainen ja aina kun käyn suihkussa pesen hiukset paitsi jos kyse on suihkusta liikunnan jälkeen. Alapään pesen joka päivä