Missä Helsingissä myydään laadukkaita, naisellisia vaatteita?
Mistä helsinkiläiset ja Helsingissä shoppailevat ostavat laadukkaita, tyylikkäitä vaatteita? Toki Henkat ja vastaavat ovat pannassa, mutta itsestäni tuntuu, että pikkasen tyyriimmissäkin liikkeissä myytävät vaatteet ovat jo henkarissa roikkuessa rypyssä, läpikuultavia tai muuten heikon tuntuisia. Pikkuputiikkien vaatteet ovat makuuni yleensä liian erikoisia eikä niidenkään laatu vakuuta.
Tahtoisin ehdottomasti käydä itse ostamassa, sillä en verkkokaupassa pysty varmistumaan tuoteen laadusta. En kuitenkan ole megashoppaaja, joten jos jollain olisi täsmävinkkiä, olisin oikein kiitollinen.
Olen tyyliltäni naisellinen, mutta tunnun löytäväni aina joko teini- tai tanttavaatteita. Mistä siis löytyisi Helsingissä naisellisia, laadukkaita vaatteita?
Kommentit (27)
Luxbag'stä Espalta löytyy kauniita joskin hinnakkaita designervaatteita.
Ikävän ylimielisiä myyjiä ja vanhempi vaalea nainen (mahdollisesti omistaja) jopa seurasi koppiin opastamaan miten heidän vaatteita sovitetaan... Toisella kertaa yksi myyjistä ilmoitti että minulle (koko 42) ’isompikokoiselle’ ei valitettavasti löydy valikoimaa heiltä, kun muutamasta vaatteesta kyseli isompaa kokoa. Älyttömän surkeeta, vähättelevää ja ylimielistä palvelua.
Ikävän ylimielisiä myyjiä Mycokossa ja vanhempi 50+ vaalea nainen (mahdollisesti omistaja) jopa seurasi koppiin opastamaan miten heidän vaatteita sovitetaan... Toisella kertaa yksi myyjistä ilmoitti että minulle (koko 42) ’isompikokoiselle’ ei valitettavasti löydy valikoimaa heiltä, kun muutamasta vaatteesta kyselin isompaa kokoa. Älyttömän surkeeta, vähättelevää ja ylimielistä palvelua.
Mycoko ei myöskään noudata normaaleja somesääntöjä; kakki kriittiset asiallisesti kirjoitetut kommentit poistetaan instasta ja kommentoija blokataan. Todella pientä touhua!