Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä Helsingissä myydään laadukkaita, naisellisia vaatteita?

Vierailija
04.02.2016 |

Mistä helsinkiläiset ja Helsingissä shoppailevat ostavat laadukkaita, tyylikkäitä vaatteita? Toki Henkat ja vastaavat ovat pannassa, mutta itsestäni tuntuu, että pikkasen tyyriimmissäkin liikkeissä myytävät vaatteet ovat jo henkarissa roikkuessa rypyssä, läpikuultavia tai muuten heikon tuntuisia. Pikkuputiikkien vaatteet ovat makuuni yleensä liian erikoisia eikä niidenkään laatu vakuuta.

Tahtoisin ehdottomasti käydä itse ostamassa, sillä en verkkokaupassa pysty varmistumaan tuoteen laadusta. En kuitenkan ole megashoppaaja, joten jos jollain olisi täsmävinkkiä, olisin oikein kiitollinen.

Olen tyyliltäni naisellinen, mutta tunnun löytäväni aina joko teini- tai tanttavaatteita. Mistä siis löytyisi Helsingissä naisellisia, laadukkaita vaatteita?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann

Vierailija
2/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Lilly Korkeavuorenkadulla, Nectarine Roballa ja Gaudete tai Mycoko Fredalla tuttuja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tazzia - myymälöistä saanut monia käytännöllisiä vaatteita vuosien varrella.

En kyllä tiedä onko koko ketjua enää...

Forumissa viimeksi Hgin myymälä.

*

*

Aikuiselle naiselle tehtyjä suomalaisia vaatteita.

En siitä tanttamaisuudesta uskalla arvioida, itse ostin normaaleja naisten vaatteita siis.

Vierailija
4/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Annikki karvoselta poppanaa

Vierailija
5/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Susanna Penttilän Ferreriin, tosi korkealaatuisia vaatteita ja aikuiset naisetkin voivat käyttää niitä, kuten Suski itse. 

Vierailija
6/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Stockmann on mielestäni mennyt aika kehnoksi. Laatu on välillä hyvin lähellä H&M-tyyppisiä liikkeitä ja hieman parempilaatuisten merkkien kohdalla tarjotaan joko teini- tai tanttatyyliä. 20-50-vuotiaat naiset tuntuvat heiltä täysin unohtuneen.

Lillyssä olen itseasiassa kerran käynyt. Olinkin kokonaan unohtanut paikan, vaikka sieltä ostamani paita on edelleen käytössä. Nectarine, Gaudete ja Mycoko ovat täysin uusia tuttavuuksia minulle, täytyykin käydä tutustumassa.

Ferrer taas edustaa aivan erilaista naisellisuutta kuin minä itse ;)

Vierailija
7/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaxMara miellyttää ainakin minua. Naisellinen on kovin venyvä käsite, mitään röyhelöitä ei löydy. 

Löytyy Kluuvikadulta.

Vierailija
8/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki unohdin, 6 oli Ap

Ap

Vierailija
9/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MaxMara miellyttää ainakin minua. Naisellinen on kovin venyvä käsite, mitään röyhelöitä ei löydy. 

Löytyy Kluuvikadulta.

Max mara

on ikiparhaita

T 3

Vierailija
10/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaxMaraan pitää varata kyllä ainakin tonni mukaan. 

Mutta laatu on myös huippua. 

Vierailija
11/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä naiselliseen tyyliin, mistä aloittaa tyylin muutos?

Vierailija
13/27 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina k, nina's, della marga nyt ainakin tuli mieleen. Stockmannilla on monenlaista eli kannatta se vilat ja vero modat jättää ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
14/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mycokossa kivoja vaatteita, mutta mutta ja iso mutta! Myyjät hengittää sovituskoppien verhon takana ja pyytävät saada nähdä vaatteen sun päällä. Jos sua ei kopista kuulu tai et halua myyjän kanssa keskustella, niin tänään kävi historian kamalin ja suorastaan tyrmistyttää kokemus: myyjä repii verhon 20 sentin arolle voidakseen kurkkia eikä edes mitään varoitusta aikeesta. Tämä kävi kahteen kertaan.

Kaikista pöyristyttävintä on, että olen tästä verhon takana vonkaamisesta soittanut jo vuosi sitten suoraan omistajalle; ei ole pystynyt tai välittänyt asiakkaan ääntä kuulla!

Päivittelin asiaa naapurikaupassa, siellä omistaja sanoi muidenkin valittaneen asiasta.

Vierailija
15/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Susanna Penttilän Ferreriin, tosi korkealaatuisia vaatteita ja aikuiset naisetkin voivat käyttää niitä, kuten Suski itse. 

Hahaha! 😂

Vierailija
16/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Andiatan , Max Maran, Tiger of Swedenin ja Gerry Weberin vaatteita. Andiata ja Max Mara omista liikkeistä, muut Stockalta.

Vierailija
17/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaniemen uffin vintage osastolta

Vierailija
18/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odd Mollyn liike on kampissa, niillä on naisellisia vaatteita, sekä hillittyjä että erikoisempia malleja. 

Vierailija
19/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simon vaatehuoneella.

Vierailija
20/27 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyrmistynyt kirjoitti:

Mycokossa kivoja vaatteita, mutta mutta ja iso mutta! Myyjät hengittää sovituskoppien verhon takana ja pyytävät saada nähdä vaatteen sun päällä. Jos sua ei kopista kuulu tai et halua myyjän kanssa keskustella, niin tänään kävi historian kamalin ja suorastaan tyrmistyttää kokemus: myyjä repii verhon 20 sentin arolle voidakseen kurkkia eikä edes mitään varoitusta aikeesta. Tämä kävi kahteen kertaan.

Kaikista pöyristyttävintä on, että olen tästä verhon takana vonkaamisesta soittanut jo vuosi sitten suoraan omistajalle; ei ole pystynyt tai välittänyt asiakkaan ääntä kuulla!

Päivittelin asiaa naapurikaupassa, siellä omistaja sanoi muidenkin valittaneen asiasta.

Uskomatonta pienuutta paikassa, kommenttini oli poistettu instasta. Joka ainoa myyjä hönkii sovarin verhon takana” tuu näyttämään”; täytyy olla käsketty toimimaan niin; vaate kehutaan kävi tai ei, jotta se saataisiin myytyä