Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lumia 950 huono oikeasti?Tuntuu saavan kaikissa arvosteluissa haukkuja, erityisesti käyttis.

Vierailija
03.02.2016 |

Ostaa vaiko eikö ostaa :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hinnalla saa ihan kunnon puhelimen, joten miksi ostaa microsoft-roskaa.

Vierailija
2/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on ollut, mulla XL ja parempaa kameraa saa etsiä. Mitään huonoa en ole vielä tästä keksinyt, käyttis normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Microsoftin käyttis on täyttä kuraa! Koitappa ostaa sellanen fone mis on Android käyttis 😍

Vierailija
4/7 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haukkuvat käyttistä raakileeksi! Eli bugeja ja päivityksiä tulee vähän?

Vierailija
5/7 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kamera on aivan huippuhyvä. jos aiot muun merkkisen nii tosa ainaki sonyn kamerasta jottai juttua http://www.wpuhelin.com/lumioiden-kamerasovellus-on-vertaansa-vailla/

Vierailija
6/7 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Microsoftin käyttis on täyttä kuraa! Koitappa ostaa sellanen fone mis on Android käyttis 😍

Androidin tietoturva on täyttä kuraa! Mikkisoftan puhelimet ovat edelleen ylivertaisia tässä asiassa. Ja käyttis on ihan maku asia. Itse en pidä Androidista.

Vierailija
7/7 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta. Työpuhelimeni on lumia ja on se vaan kamala käyttää, ihan kuin ajassa taaksepäin mennyt käyttökokemuksessa! Olen käyttänyt vuosia htc android luureja ja ainakin tähän verraten käyttökokemus kaikinpuolin on ihan ala-arvoinen. Ennen htc olin vannoutunut nokian käyttäjä, jos se asiaan vaikuttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi