Nykyajan pullamössö alokkaille tuottaa punnertaminen ongelmia - yksi, joka ei saanut YHTÄKÄÄN
Kuulemma eräs alokas ei kyennyt edes yhteen punnerrukseen intin kuntotestissä.
Mietitäänpä...
Hmm...
Mmhmmmhhmm...
MITÄ HELVETTIÄ?! TÄMÄN TAKIAKO VETERAANIT VERELLÄÄN SUOJELIVAT ITSENÄISYYTTÄMME?! KYSYN VAAN
suohon pitäisi tollaset upottaa
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako prosenttia sukupolvensa alokkaista tämä yksi, joka ei saanut tehtyä yhtäkään punnerrusta, on?
no kyseessähän on siis ääri esimerkki mutta tositapaus
keskimäärin alokaat punnertaa säälittäviä määriä kolmeekytä neljääkytä
minä inttiaikoina sen kahdeksankymmentä... lepsuksi on mennyt
Miksi et osaa kirjoittaa? Punnertanut aivot paikoiltaan?
Ei ole naurun asia.
Miesten kunnon heikkeneminen on surullista katsottavaa. Ja tulee vielä hyvin kalliiksi, puhumattakaan inhimillisestä hinnasta.
Olin ihan järkyttynyt kun jossain esiteltiin näitä intin kuntotesteistä vuosikymmenten aikana kerättyjä tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa selvitä 6 kuukaudella, ei kannata olla hyvä.
Niin ja varsinkin ensimmäinen Cooperin testi kannattaa vetää silloin mieluummin alakanttiin kuin yläkanttiin. Sitten on helpompaa tehdä iso parannus toisessa Cooperin testissä ja armeijassa saa kuntsarin siitä, jos Loppu-Coopperissa parantaa Alku-Coopperista riittävän paljon, en muista tarkalleen paljonko sen parannuksen piti olla, olikohan 300, 400 vai 500 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta et vedä 1000 vatsalihasliikettä tai muutoin teet sen väärin. Kukaan ei vedä 1000 vatsaa yhteen menoon.
Kyllä muuten vetää. Olen sh-taustainen ja lopetan vasta, kun lihakset tuntuvat olevan tulessa, olen just ja just oksentamisen rajamailla ja en pääse vatsalihastreenin jälkeen ylös jumppamatolta 30min-1h. En tätä terveeksi väittänytkään.
Mitä sitten? Itse en saanut joskus yhtään. Nyt saan yli 30 enkä koe, että tällä olisi mitään väliä. Paitsi tietysti jossain typerässä kuntotestissä