Onko teille kumppani ystäviä tärkeämpi?
Kommentit (56)
Kyllä ne ystävät jäävät kakkoseksi viimeistään siinä vaiheessa kun lapsia tulee. Luonnollisesti silloin sen oman perheen (puoliso ja lapset) pitäisi tulla ykkösenä.
Exällä oli kaverit tärkeämpiä. Myös isäni on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja perustelut :-) ap
Perustelu itse. Ethän edes vastannut omaan kysymykseesi. 😁
Vierailija kirjoitti:
On tietysti. Ystäviltä en saa seksiä, hellyyttä, pusuja ja tietynlaista läheisyyttä
Ei minun exältäni saanut.
Vierailija kirjoitti:
On, kumppani on sekä ystäviä että omia lapsia tärkeämpi.
Minulle kukaan ei ole omia lapsia tärkeämpi. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoa, koska ei ole kumppania. Mulle kuitenkin omat kaverit ja perhe on tällä hetkellä ne tärkeimmät. Kavereiden kanssa ollaan oltu kavereita ala-asteelta lähtien. m25
Vaikutat siltä, että haluaisit paneskella ringissä lapsuudenystäviesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaverit ilman muuta. Kaverit on niitä jotka haluaa nähdä sinua että teillä on kaikilla kivaa. Puoliso on se joka haluaa sinut pois kaverien luota jotta kellään ei olisi kivaa.
Tarvitset siis yhä holhousta. Miksi alistut tuollaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on kuin äiti jolta saa pillua.
Kaverit on kuin isä joka ei läksytä.
Kaverit.
Oletko 14v?
On. Mutta ystävät on kyllä myös tosi korkealla tärkeyslistalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko
Alkuvaiheessa laiminlöin ystäviäni koska halusin vain olla miehen kanssa,ihastumisen huumaassa en ajatellut selkeästi.Nyt ovat aika samalla viivalla,yhtä tärkeitä mutta saan heiltä eri asioita.
Tämä taitaa olla aika yleistä, varsinkin ensimmäisen vakavan suhteen aikana. Sopii toivoa, että ystävät ovat vielä olemassa, jos sattuukin tulemaan ero...
Miksi? Itsellä ei ole puolisoa eikä ystäviä ja olen täysin kunnossa. Kuulostaa ärsyttävälle ominaisuudella ettei osaa olla itsenäinen.
Ei ole. Kumppanin voin vaihtaa, mutta ystävää en.
Tietysti. Hän on paras ystäväni. Ei hän muuten kumppanini olisi.
Luotan yhteen ystävääni 100%, ollaan tunnettu ihan pienistä lapsista lähtien. Mies tulee toisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kumppanin voin vaihtaa, mutta ystävää en.
Sinulla ei ole kumppania.
Jos kumppani ei ole tärkeämpi kuin ystävät, niin hän ei oikeastaan ole kumppani lainkaan vaan sellainen vähän huonompi ystävä.