Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa pesette kondomit?

Vierailija
03.02.2016 |

Ja kumpi ne teillä pesee? Minä pesen yleensä kaksi kertaa, mies väittää että voisi pestä vielä ainakin toiset kaksi kertaa, mutta ei suostu itse pesemään :(

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 jatkaa,

tämä nykyajan kertakäyttökulttuuri on kyllä todella masentavaa. Sain hirveät huudot pesulasta tänään, kun vein sinne kondomini :(

Vierailija
82/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä sellainen vähän paksumpi, jota ollaan nyt käytetty avioliittomme ajan (5v). Pienet reijät voi ommella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on sellainen niksipirkka, että rakensi telineen, missä on kolot ja rengasmainen kiinnitys korstuille, niin saa pesun jälkeen hiustenkuivaajalla föönattua kätevästi kuivaksi. Sitten vaan viikkaan kaappiin odottamaan. Itse kortsujen pesu tapahtuu apteekin intiimipesuaineella, kun en halua astianpesuaineen jäämiä alapäähän.

Vierailija
84/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käytettyjä fillarin sisärenkaita. Maantiekilpurin sisäkumit on sopivia normaalivehkeelle, maastopyörästä sitten jos kokoa on enemmän. Pätkäisee kohdasta, missä ei ole reikää ja kääräisee päästä solmuun. Kestää käyttöä ja pesua.

Vierailija
85/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtelen ja laitan pyykkinarulle kuivumaan ja seuraavana päivänä otetaan taas käyttöön. Kyllä ainakin 4 kertaa voi pestä ja käyttää. Kerran pesin pulloharjalla, mut se kulutti sitä pintaa niin että se kumi melkein hajosi seuraavana päivänä.

Täh, onko niissä jotain käyttökerta rajoituksia? En minä ainakaan ole pakkauksessa sellaista mainintaa huomannut. Minä olen samalla kortongilla mennyt jo vuodesta 1987 lähtien. En minä niitä sen kummemmin hinkaa, ainoastaan pieni huuhtasu ja narulle kuivumaan.

Vierailija
86/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy siivooja 2 kertaa viikossa. Käytetyt kondomit vain heitetään likapyykkikoriin ja ne löytyvät siivoojan käynnin jälkeen pestynä, öljyttynä ja siististi viikattuna yöpöydän laatikosta. Todella näppärää. Jouduimme tosin vaihtamaan siivoojaa, kun edellisen jäljiltä kondomit alkoivat haurastua jo parin kolmen pesun jälkeen ja olipa muutamaan tullut reikiäkin. Nykyisen kanssa ei ole sitä ongelmaa ja tämä vielä talkitsee kondomin sisäpinnankin niin kondomi tuntuu yhtä miellyttävältä kuin uutenakin!

Vierailija
87/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh mitä wt-mammoja. Mun mies on lääkäri, joten meillä on kyllä varaa ostaa joka kerralle uusi. Oishan se nyt aika noloa jos vieraat näkis kortsut kuivumassa ja luulis että ollaan jotain keskiluokkasia. Välillä kun haluan auttaa vähempiosaisia vien kerran käytettyjä Uffin laatikkoon, mutta yleensä en jaksa vaivautua. Silloinkaan en kyllä jaksa pestä niitä, kyllä uudenveroisen kortsun saaja voi sen eteen sen verran vaivautua että pesee sen itse.

Vierailija
88/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kondomeista ei lähde tahrat enää pelkällä lämpimällä saippuavedellä, myyn meidän käytetyt kondomit facebook-kirpparilla. Saatetekstinä tietysti "pesu jää ostajalle".

Vierailija
89/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pesen ne aina ennen ekaa käyttöä. Ties kuka niitä on rullaillut.

Vierailija
90/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee? Meillä on hyvin pysynyt paikoillaan jo sama kortsu 10v. Jesaria vähän ympärille. Tehtiin siihen pieni reikä, niin pystyy kusemaan.

t: 8 lapsen äiti

Vierailija
91/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onkos kellään kokemuksia/vinkkejä, jos haluaisi tehdä itse kondominsa? Täällä oli jo jotain kommentteja perinteisistä eläimen suolista, polkupyörän kumeista ja makkaroiden kuorista... Mietin vain sellaista uutta kurssivaihtoehtoa, mjota voisi ehdottaa tuonne meidän työväenopistoon. 

Virkkaamalla saisi kesäisiä tai Brysselin-pitsistä olisivat ilmavia eivätkä hiostaisi.Liika kosteus haihtuisi pitsin reiistä. Talvikäytöön voisi ajatella huovittelua. Kurssin nimeksi huovita omat kondomisi ja muut tarvekalut.

Vierailija
92/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä laatuttoman huono trolli.

Vierailija
93/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUORET: EI VOI PESTÄ. OVAT KERTAKÄYGGÖISIÄ. TÄMÄ ON HUONOA PILAA.

Vierailija
94/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onkos kellään kokemuksia/vinkkejä, jos haluaisi tehdä itse kondominsa? Täällä oli jo jotain kommentteja perinteisistä eläimen suolista, polkupyörän kumeista ja makkaroiden kuorista... Mietin vain sellaista uutta kurssivaihtoehtoa, mjota voisi ehdottaa tuonne meidän työväenopistoon. 

Aika hyvän ja pitkäkestoisen kondoomin saa itse tehtyä esim. Cascon vesieristeestä. Sinne purkkiin kun pilin tuikkaa ja antaa kuivua, niin varmasti saa istuvan varmuusvälineen.

Siihen saa halutessaan myös nyppyjä ja poimuja sopivalla työvälineellä (mulkkurissa).

Vierailija
95/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ollut käytössä vuodesta 1988.

Vierailija
96/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesusteippi pelastaa tässäkin, tulee oikein mittojen mukaan tehty. Ensin kierretään jesaria vehkeen ympärille teippipuoli ylöspäin. Jos laittaa teippipuolen ihoa vasten, ei hetkeen tarvita kondomia ollenkaan. Sitten kun ensimmäinen teippikerros on valmis, kierretään toinen (tai jos halutaan lisää paksuutta niin useampi) kerros teippipuolet vastakkain. Samalla metodilla valmistettiin Myytinmurtajissa vene, joten varmasti kestää!

Vierailija
97/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytetty aina kumihanskoja. Niitä kun on saatavilla sekä lateksisina että vinyylisinä ja on muutamaa kokoakin olemassa.

Hyvä puoli on se, ettei tarvitse niin kovasti pestä. Senkun vaihtaa sormea välillä, ja kun on kaikki viisi käynyt läpi on helppo huuhtaista koko hanska kerralla.

Vierailija
98/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin paikallaanpysyvän tee-se-itse -spärdärin saa kirjojen päällystykseen käytettävästä kontaktimuovista. Niissä on kivoja värejäkin.

Vierailija
99/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on kyllä laatuttoman huono trolli.

Älä ota kaikkea niin vakavasti, ei mekään :)

Vierailija
100/133 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä kuulu pestä, vaan kondomin yksittäispakkauksen avaamisen ja käytön jälkeen heittää roskiin.

Onko sulla joskus sellainen olo, että et ihan ymmärrä muita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan