Kuinka monta kertaa pesette kondomit?
Ja kumpi ne teillä pesee? Minä pesen yleensä kaksi kertaa, mies väittää että voisi pestä vielä ainakin toiset kaksi kertaa, mutta ei suostu itse pesemään :(
Kommentit (133)
Ymmärrän kyllä, että tämä ketju on hyvää huumoria, ja hauska ollut lukea. Mutta joku laittoi viestin kuukupista, niin oliko tämäkin vitsi? Miksi sitä ei muka voi käyttää ehkäisyssä? :-o Eihän ne spermat ja siittiöt siitä läpi mene, kuten ei kuukautisverikään! Että wtf?!?
Vierailija kirjoitti:
Kuivatusvaiheessa kondomin sisälle kannattaa laittaa muutama tennispallo, jotta ne säilyttävät muotonsa eivätkä tartu itseensä!
Hyvä ihme sentään , meillä riittäisi varmaan ihan pingis pallot. Onnen tyttö olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseekö kukaan muu kortsuja pyykinpesukoneessa? Pesettekö erikseen vai muun pyykin seassa? Entä missä lämpötilassa ja ohjelmalla? Meillä on taloyhtiön pyykkituvassa hyvä kuivaushuone, niin sinne on hyvä viedä kuivumaan.
Pyykinpesukoneessa? Täh? Tiskikoneessa ne pestään. Minkä muunkaan takia tiskikoneen alakorissa olisi ne pitkät piikit? Siin on kyllä hirveä työ, että saa koko koneellisen täyteen.
Niinkö? Minulla ne lensivät piikeistä ja sulivat pesukoneen seinään.
Mua harmittaa, kun makukortsujen banaaniesanssiaromiin sekoittuu noi pesuaineiden maut! Siksi oon kumit ihan vaan pelkällä vedellä huuhdellut. Jos kumit on värillisiä niin ei edes näy niin pahasti vaikka jotain sinne pesun jälkeen jäiskin!
Oletteko koskaan liimanneet tarroja kondomeihin. Piristää kivasti tilannetta kun saa jännätä, että mikä tarra tällä kertaa,
Yhtä monta kertaa kuin hammaslangan. Kannattaa heittää suosiolla pois siinä vaiheessa kun on pahasti rispaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Leiriolosuhteissa olemme onnistuneesti käyttäneet makkaran kuorta ,varovasti irrotettuna toimii,eikä tarvitse pestä jos ei tahdo.Nuotiolla poltettuna, tuo kivaa rätisevää tunnelmaa kuutamo iltoihin.
Suositteko lenkkimakkaran vai grillimakkaran kuorta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leiriolosuhteissa olemme onnistuneesti käyttäneet makkaran kuorta ,varovasti irrotettuna toimii,eikä tarvitse pestä jos ei tahdo.Nuotiolla poltettuna, tuo kivaa rätisevää tunnelmaa kuutamo iltoihin.
Suositteko lenkkimakkaran vai grillimakkaran kuorta?
Sehän tietenkin on koko oltava käyttäjälle sopiva . Ettei tapahtuisi mitään ei toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan liimanneet tarroja kondomeihin. Piristää kivasti tilannetta kun saa jännätä, että mikä tarra tällä kertaa,
No tämähän on niitä trendikkäitä DYI-tuunausharrastuksia. Olen kuullut, että jotkut tykkää tehdä esim. sabluunoilla ja spraymaaleilla kuvioita tai laittaa glitteriä varteen. Old school -meininkiä jos sitten arvostaa, niin voi tietysti liimata ihan perinteisiä kiiltokuvia. Nämä koristeet ei tietysti kestä sitä pesua niin hyvin, mutta kyllä minun mielestä kondomien koristelu on sellaista arjen estetiikkaa ja pientä luksusta elämässä, että kyllä sen eteen jaksaa vähän vaivaa nähdäkin.
Anteeksi typeryyteni, mutta mikä on kondomi?
Meillä on Maamiesseuran yhteinen. Sitä saa varata varauskirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on niitä trendikkäitä DYI-tuunausharrastuksia. Olen kuullut, että jotkut tykkää tehdä esim. sabluunoilla ja spraymaaleilla kuvioita tai laittaa glitteriä varteen. Old school -meininkiä jos sitten arvostaa, niin voi tietysti liimata ihan perinteisiä kiiltokuvia. Nämä koristeet ei tietysti kestä sitä pesua niin hyvin, mutta kyllä minun mielestä kondomien koristelu on sellaista arjen estetiikkaa ja pientä luksusta elämässä, että kyllä sen eteen jaksaa vähän vaivaa nähdäkin.
Oikein kunnon rypyläjuomut silikonista on kans kivat. Vai pitäisikö sanoa räpylä, hattivatiltahan se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Maamiesseuran yhteinen. Sitä saa varata varauskirjasta.
Mutta olkoot varovaisia ettei kuminvenyttähiä lainaile kondoomia!
Aikamoisia naisia ootte! Minä olen niin nössö, että pesen aina vaan kerran. Kalliikshan se tulee roskiin heittää jo kahden käyttökerran jälkeen, mutta esikoisen sain tultuani raskaaksi kun käytettiin kahdesti pestyä kondomia! Oli siinä varmaan joku virhe sitten, mutta en ole sittemmin uskaltanut riskeerata.
Meilläkin on käytössä tuo maamiesseuran yhteinen.. jokusen kerran on jo paikattu tip-topilla, mutta vielä on kuin uusi. Jokunen vahinko vauva on kylälle tupsahtanut, mutta äiti on kaikille varma isästä ei tarkkaa tietoa ole, jos on huijannut pesussa on saattanut siemenet mennä naapuriin...
Mä olen vähän pöpökammoinen, joten meillä onkin tapana pesun jälkeen vielä erikseen desinfioida. Tuttipullohöyrytin on siihen hommaan kätevä!
Vierailija kirjoitti:
Olisko kukaan kiinnostunut ostamaan Suomen Perheenemäntäin Liiton vuonna 1952 julkaisemaa kirjaa "Näin peset varmuusvälineesi"? On hyviä kondominpesuniksejä suoraan perheenemänniltä kerättynä, ei vaan ole mulla enää käyttöä. Tämä on vaikka hyvä lahjaidea!
Minulla on sama teos kirjahyllyssä. Näin taannoin yhden kovin kuluneen kappaleen myös Hikiperän kuuluisalla kirpputorilla. Älä myy, pidä ihmeessä itselläsi. Arvo nousee vielä (vrt. esim. Esaias Paappasen "Laulaos vieraasi lähteneiks"- teos".
No onkos kellään kokemuksia/vinkkejä, jos haluaisi tehdä itse kondominsa? Täällä oli jo jotain kommentteja perinteisistä eläimen suolista, polkupyörän kumeista ja makkaroiden kuorista... Mietin vain sellaista uutta kurssivaihtoehtoa, mjota voisi ehdottaa tuonne meidän työväenopistoon.
Meillä emännän kanssa käytetään elmukelmua. Rulla sitä maksaa alle 2 e Prismassa ja minun varustuksellani siitä riittää meille pitkäksi aikaa. Tuntoaistiakaan se ei ole yhtään vähentänyt.