Mieheni äiti ei ilmoittanut minulle, että poikansa on joutunut sairaalaan
Tunteet ihan sekaisin nyt..
Tilanne on siis se, että päätimme pitää taukoa miehen kanssa ja selvitellä asioita. Muutimme erilleen. Olemme nähneet kuitenkin paljon ja lähes joka päivä olemme yhteyksissä puhelimitse. Erittäin hyvissä väleissä ollaan.
Miehen äidin kanssa en ole tullut koskaan toimeen. Ja tässä tää nähdään. Hän oli oletettavasti käsittänyt että olemme eronneet lopullisesti, poikansa ei paljoa hänelle avaudu asioistaan..
Ihmettelin paljon eilen illalla, kun en saanut miestä kiinni, vaikka oli tarkoitus soitella muutamasta asiasta. Tänään aamulla ei mitään, eikä päivällä. Sain äsken tietää mieheni serkulta, että hän on joutunut sairaalaan.
En tiedä kuvitteliko miehen äiti, ettei minulle kuulu enää hänen poikansa elämä millään tavalla vai mitä, mutta tuli todella paska olo. Olemme olleet kuitenkin yhdessä 4 vuotta..
En tiedä miksi edes kirjoitin tänne, suututtaa vaan niin paljon ja samalla ahdistaa. Olen kohta lähdössä sairaalalle.
Näinhän se on, mutta kaikki eivät halua mennä naimisiin. Silloin tietysti pitää ilmoittaa juurikin se lähiomaisena olo sairaalaan, mutta monilta aivan ymmärrettävästi jää. Kyllä minä kuitenkin miellän, että vaikkapa 10 vuotta yhdessä olleet lapsia tehneet ihmiset ovat toistensa lähiomaisia aivan siinä missä avioparitkin. Kyllähän siitä vanhemmastakin juridisesti irtaudutaan 18-vuotiaana, jos siis miettii ihan näitä juridisia sitoumuksia pelkästään. Mutta tottahan se on jokainen sana mitä sanot tietysti, silti mielestäni on aivan ymmärrettävää etteivät ne oikeat lähiomaiset näy useilla ihmisillä siellä sairaalan tiedoissa.