Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi ammatti ihmisvihaajalle

Vierailija
03.02.2016 |

Mitä alkaisin opiskelemaan? Jotain, missä olisi suhteellisen hyvä työllisyystilanne ja ei paljoa kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa. Toivoisin että työtä saisi tehdä mieluiten yksin ja rauhassa, toki lyhyitä kanssakäymisiä voi olla esim. asiakkaiden kanssa, jos on pakko, sillä niiltä harvoin voi välttyä kokonaan.

Olen valmis opiskelemaan missä tahansa ammattikoulusta yliopistoon. Tulevan työn alkupalkan pitäisi olla vähintään 2000 euron kieppeillä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patologi: asiakkaat kuolleita

Lihanleikkaaja: asiakkaat kuolleita

Repes! :DDD

Vierailija
22/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihanleikkaajan ongelma on siinä( jos siis päädyt esim. kaupan tiskille töihin) että joudut tekemään sen homman kiireessä samalla kun esimies tai pomo ja asiakas vittuilevat, huutavat korvanjuuressa ja napsuttavat pomottaen sormiaan. Tulet jokatapauksessa olemaan käskytettävä orja. Suosittelen tuota varastohommaa. Itse valmistuin aluksi taidealalle mutta tajusin että se ei ole kannattavaa, mulla ei ole kenenkään kanssa mitään yhteistä eli ei asiakkaita joille sitä ripulia olisin voinut myydä. Sen jälkeen kouluttauduin koksi mikä kaatui siihen että en tasan tarkkaan suostu olemaan kenenkään 100prosenttinen paskaämpäri jota voi ihan mielivapaasti käskyttää tekemään mitä vaan vain siksi että itsellä huono päivä. Tein tämän myös hyvin selväksi jonka takia potkut tulleet joka paikasta, vaikka oon itse työn tehnyt hyvin. Lopulta oon oppinut inhoamaan/vihaamaan kulttuuria, luovaa toimintaa, ruoanlaittoa, sosiaalisuuttaa ja oikeastaan myös ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan, jokaista hengittävää ihmistä. Jos ap-lla sama tilanne niin toi varasto homma. Tai sitten krematorioon töihin. Siellä asiakkaat ei pistä vastaan ja saa tunkea kuolleita ihmisiä uuniin palamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri.

Vierailija
24/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu

Vierailija
25/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja... eivätkös he huseeraa "näkymättöminä" ja melkein aina yksin?

Nykyään siivotaan useimmat kohteet niin, että henkilökuntaa paikalla.

Meillä ainakin vaaditaan hyvää vastavuoroisuutta, tervehtimistä, hymyä ja hyvää mieltä. Näitä myös mitataan asiakastyytyväisyyskyselyillä.

Vierailija
26/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli söpöyden vartija tai hellyystavaroitten myyjä. Se olisi oikein.

Vierailija
27/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs oppilas sanoi, että minä olen alkanut opettajaksi siksi, että vihaan lapsia. Eli lastenvihaaja voi hyvinkin alkaa opettajaksi.

Vierailija
28/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurissa varastoissa on työssä paljon porukkaa.

Ei ole yksinäistä hommaa.

Vierailija
29/29 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjäillyt hyvin ylemmän johdon konsulttina. Lähinnä saneerauskeikkoja. Tausta DI. T: toinen ihmisvihaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän