Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ystävänpäiväyllätyksiä järjestätte kumppanille?

Vierailija
03.02.2016 |

Ap vielä suunnitteluvaiheessa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis yllättävää jos sinä päivänä vaikka pihtaisin seksiä.

Ainakin mun miehelle täysin uusi kokemus. Ties vaikka olisi kovinkin kiihottava?

Vierailija
2/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kertokaa hyviä ideoita! Vois itekkin koittaa kehitellä jotain omalle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-i..mitähän sitä keksis..

Vierailija
4/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden aamulla äitini ja lasten kanssa laivalle, mies saa omaa aikaa.

Vierailija
5/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää koko ystävänpäivää amerikkalaisena hapatuksena. Senpä takia juuri ajattelin täyttää päivän suklaalla ja jollain vaaleanpunaisella...

Se, että hän ei päivän ideasta pidä ei estä minua kohtelemasta häntä erityisen hellästi silloin. Mutta tylsällä kaavalla sinänsä mennään, hyvää ruokaa (kuten yleensäkin), ehkä kävellään käymään leffassa tms ja illaksi varaan makuuhuoneeseen led-kynttilät ja alennuksesta hankkimani pinkit valot...

Lasten läsnäolo hiukkasen rajaa tuota kokopäiväkuhertelua, mutta eiköhän tästäkin jotain saa aikaan.

Vierailija
6/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaan tekoperseen rintaan ilmastointiteipillä ja teen sarven otsaan 15-25cm dildosta. Sitten herätän vaimon aamulla laulamalla Kings of Lyon: Sex on Fire laulua (12 oluen jälkeen).

Aika tavallisella päivärytmillä siis mennään. Ei aina jaksa tehdä mitään erikoista.

Vierailija
7/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, millainen ihan tavallisen perjantai-illan aloitus tässä joku aika sitten oli...

Lapset oli laitettu isälleen (ihan huoltajuussopimuksen mukaisesti) ja kun tulin töistä kotiin, eteisen lattialla oli ruusu. Itse asiassa tallasin sen päälle. Sitten ruusuja näkyi lisää, ne johtivat makuuhuoneeseen, missä odotti alaston mies viimeinen ruusu hampaissaan.

Kuulostaapa kornilta. Mutta: tykkäsin käytännön toteutuksesta, koska ruusun terälehtien siivoaminen on veemäistä puuhaa, varsinkin kun kämpässä oli imuroitu. Sen sijaan saatoin laittaa lattialta poimimani ruusut maljakkoon, jonka mies oli varannut sitä varten.

Lisäksi ehdin hyvin ripustaa takkini ja käydä vessassa ennen kuin seurasin loppuja ruusuja.

Kahdenkeskinen viikonloppu alkoi ihan mukavasti tällä tavalla, esileikki ja tositoimet... Jälkihuoltona hän tilasi pitsaa kotiin toimitettuna ja katseltiin illaksi varattu leffa.

Vierailija
8/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pääsen yövuorosta ja menen illalla takaisin yövuoroon. Nukun päivällä siis :)

Vierailija
9/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt meidän viides yhteinen ystävänpäivä, ja jokaisena aiempana vuotena olen jotain pientä yllätystä keksinyt. Mies ei mitään.

Tänä vuonna en aio sanallakaan mainita koko ystävänpäivää, sillä harmittaa ettei toinen viitsi mitenkään panostaa (en tarkoita hulppeita hotelliöitä tmv., vaan vaikkapa geisha-patukka ja ystävänpäivätoivotukset).

Mies tietää kuinka pidän eri merkki- ja juhlapäivistä, niin ei luulisi muistamisen olevan vaikeaa.

...Tosin, eipä tuo edes vuosipäiväämme muista.

Vierailija
10/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin synnyttää..

Vierailija
11/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yllätyskyykyn

Vierailija
12/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, mutta järjestämme ystävillemme juhlat.

Vierailija
13/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä kaikki ystävän päivät, isän/äitien päivät, naisten/miesten päivät, nimipäivät jne ovat täysin turhia, joita on turha juhlistaa. Hän ei siis muista ketään niinä päivinä, koska ei itsekään niistä välitä.

Minulle äitienpäivä on tosi tärkeä ja on surullinen olo, ettei sitä mitenkään juhlisteta ellen itse näe sen eteen vaivaa (ruuat tai ravintolaan raahaaminen). Lapset sentään hoidossa askartelevat jotain.

Itse muistan miestäni jotenkin pienesti vaikkei hän sitä haluakaan. Edes jokin sopiva kortti ja kirja/suklaata/wisky-pullo tms. muuta kuluvaa ja lasten kanssa esim. isänpäivänä jokin askartelu tms. Eivät kuitenkaan ole miehelle tärkeitä juttuja, eikä säilytä mitään muistona. :(

Vierailija
14/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, tietenkään. Hääpäivät on muistamista varten, muut tällaiset päivät ihme höpötystä ja hapatusta.

Vierailija
15/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien yllätysten pohjalta on tullut selväksi, että yllätykset ovat vaimolleni vaikeita. Aina on tullut tylyä palautetta, joko hotelli tai paikkakunta on ollut huono tai hän oli ajatellut käydä kaverinsa kanssa kävelyllä juuri tuolloin. En siis järjestä yhtään mitään. Sen sijaan aion katsoa muistaako hän koko päivää.

Vierailija
16/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempien yllätysten pohjalta on tullut selväksi, että yllätykset ovat vaimolleni vaikeita. Aina on tullut tylyä palautetta, joko hotelli tai paikkakunta on ollut huono tai hän oli ajatellut käydä kaverinsa kanssa kävelyllä juuri tuolloin. En siis järjestä yhtään mitään. Sen sijaan aion katsoa muistaako hän koko päivää.

Voi millainen vaimo!

Olisin aikanaan antanut vaikka oikean käteni, jos (ex-)mieheni olisi muistanut edes jonkun merkkipäivän vuoden aikana. Siis jonkun muun kuin omat synttärinsä ja joulun. Tai oikeastaan joulunakin oli turha odottaa mitään, koska ei aikuisten tarvinnut lahjoa toisiaan.

Nyksä keksii kaikenlaista. Sekin tajusi avioliittonsa kariuduttua, että suhdetta pitää hoitaa muutenkin kuin olemalla paikalla siinä telkkari edessä iltaisin. Ja vaikka mä en aina olisi järin innoissani kaikista sen ideoista, olen silti kiitollinen kaikesta mitä hän meille keksii.