Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Lidlin Cien - merkin voiteista?

Vierailija
03.02.2016 |

Vartalo ja käsivoiteista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puhdistusmaito on ainakin ihan paras! Parempi kun kalliit :D

Vierailija
2/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naamarasvasta. Ostin kun kehuttiin. Antiagea, koska olen 47 v.

En ymmärrä, miksi on kehuttu. Ei siinä mitään vikaa ollut, vaikkakin aika paksu minulle, mutta kaikesta huolimatta arvokkaammat voiteet ovat parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOS-käsivoide on ihan huippu, ja tietty halpa. Ei ärsytä herkkää ihoa, voitelee ja kosteus pysyy hyvin. Viime kesänä poltin auringossa alahuulen, mikään muu voide aloeverasta perusvoiteisiin jne ei auttanut. Tällä sain ihon paranemaan muutamassa päivässä.

Vierailija
4/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokeillut kun käytän muita halpoja ja hyviä tuotteita, mutta pari kaveria käyttää Cienin silmänympärys- ja kasvovoidetta eivätkä muuta käytäkään, ovat kuulemma niin hyviä ja hinnaltaan lyömättömiä.

Vierailija
5/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yövoide kasvoille. Ainakin kosteuttaa hyvin, käytän tuota silloin kun ihoa kiristelee kuivuudesta.

Vierailija
6/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivoide olisko ollut Hydro, haisee ihan vessanraikastimelle :( Kosteuttaa kyllä joten sikäli toimii... 

Vierailija
7/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalovoide ainakin on tosi huono. Kestää ikuisuuden imeytyä ja on tosi hankala levitettävä. Plussaa hajuttomuudesta.

Päivävoide on taas aivan huippua hintaansa nähden. Yövoide ihan ok, käytän tosin nykyään tuhdimpaa tavaraa kun ikääkin alkaa olla mittarissa.

Käsivoiteesta se joka pikkutuubissa on hyvää, imeytyminen aika huono mutta kosteuttaa hyvin.

Vierailija
8/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tykännyt. Nettipalstojen hehkuttajien innoittamana ostin Cien-tuotteita. Mikäs sen  mukavampaa olisikaan, kuin että voisi edullisesti ruokaostoksilla napata tarvittavat kosteustuotteetkin matkaan. Ikävä kyllä petyin :/. Liian vetistä, ei hoitavaa, haisikin liian voimakkaalle. Hätätapauksessa menee, mutta säännölliseen käyttöön ei kelpaa itselleni. Tosin tässäkin pitää suhteuttaa siihen mitä on tottunut käyttämään: esimerkiksi Niveaan verrattuna ei nuo sen paskempia ole. Edelleen parhaat rasvat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta saa apteekista. Siellä vain on ärsyttävä asioida, joten mieluummin ostaisin tuotteet normikaupasta. Sokoksella ja Anttilassa on myynnissä joitain tuotteita, joita ei muualta saa ja on hyviä, mutta sama juttu: ei jaksaisi jonkun rasvapurkin takia mennä erikseen. Olisin niin halunnut tykätä halvasta Cienistä :/.

Vierailija
9/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paksumpi vartalovoide ainakin toimii minulla, kuivaihoisella, aivan loistavasti.

Vierailija
10/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitä moisturising cream naamarasvaa,pyöreä valkoinen pieni purkki missä sininen kansi. Parempaa naamarasvaa en ole löytänyt,imeytyy hyvin eikä tuoksu hirveän voimakaalle. Olen testannut muutenkin kaikkia cienin tuotteita ja ovat hyviä myös dödöt ja saippuat.