Minkälaisista naisista miesnutturamiehet kiinnostuvat?
Olen aivan lääpälläni noihin miesnutturamiehiin, joilla on iso parta. Millaisista naisista ne kiinnostuvat? Linkittäkää kuva sellaisesta naisesta, joka olisi samaa tyyliä?
Ja miehillä tarkoitan tällaisia: http://www.menshairforum.com/talk/Thread-Man-bun-hairstyle-with-hipster…
Kommentit (26)
Nutturamiehet ovat minua lähestyneet monta kertaa, mutta eivät ole oikein omaa makua. En tykkää parroista. Mutta siis itselläni on otsis ja melko lyhyt polkkatukka, pienet tissit ja olen hoikahko, pidän jotain pillifarkkuja tai vintage-mekkoja.. Ääh. Kai niilläkin on jokaisella sentään oma makunsa, eikä kaikki mene saman maun mukaan? Sitä paitsi noita nutturamiehiä löytyy esim. niin hevareista kuin hipstereistäkin, joten luulisi naismaun olevan erilainen.
On se vaan kumma että aina löytyy niitä jotka kokevat, että se oma mielipide pitää tunkea joka rakoon vaikkei sitä kukaan haluaisikaan kuulla.
Koulukaverini on miesnutturamies. Vitsi, mikä sana :D
Anyway, hän on kiinnostunut kauniista ja älykkäistä naisista. Persoonallisista, mutta ainakin nuo kaksi on yhdistäviä tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Koulukaverini on miesnutturamies. Vitsi, mikä sana :D
Anyway, hän on kiinnostunut kauniista ja älykkäistä naisista. Persoonallisista, mutta ainakin nuo kaksi on yhdistäviä tekijöitä.
Ja minulla itselläni ei ole mitään saumaa saada miesnutturamies. Olen liian pullukka, tyhmä ja tyylitön. Harmi.
Ruokkoamattomia turnakkeita melkein kaikki nutturamiehet. Milloinhan joku hoksaa laittaa rusetin nuppuunsa? Onko noista joku nainen kiinnostunut, kysytään nyt näin päin. Ei kiinnosta nutturat, mutta ei myöskään körttien polkkatukka, joka on alkanut levitä miesten keskuuteen, esim. Jaajo ja muutamat Poliisit-sarjan nuoret pollarit. Ihmettelen, eikö heillä ole ulkonäkökoodia. Siisti ulkonäkö ylipäänsä on vakuuttavampi kuin mummon nuttura tai pikkutytön polkka.