Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja aloittelevalle bloggaajalle

Winterisland
03.02.2016 |

Tämä on muuten sitten ihan ensimmäinen kerta, kun kirjoitan tälle kuuluisalle Vauva-lehden palstalle :)

Olen vastikään alkanut pitää Puhetulva-nimistä blogiani, jossa käsittelen kriittisesti eri yhteiskunnallisia aiheita erityisesti pienen lapsen äidin näkökulmasta.

Blogin markkinoiminen ja levittäminen ovat erityisesti näitä aiheita, mistä erityisesti kyselen kaiken mahdollisen neuvon ja ideat. Kiitos kommentoijille jo etukäteen! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mainostat facebook-kavereillesi. Kun käyt kommentoimassa muiden blogeja, laitat mukaan aina linkin blogiisi. Kirjoitat aiheista, joita ihmiset googlettaa ja ja löytää blogiisi hakusanoilla.

Vierailija
2/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvä nimi blogillasi. Minua miellyttäisi enemmän tasatut rivit, muuten ulkoasu on aika kivan yksinkertainen, ei sotkuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winterisland kirjoitti:

Tämä on muuten sitten ihan ensimmäinen kerta, kun kirjoitan tälle kuuluisalle Vauva-lehden palstalle :)

Olen vastikään alkanut pitää Puhetulva-nimistä blogiani, jossa käsittelen kriittisesti eri yhteiskunnallisia aiheita erityisesti pienen lapsen äidin näkökulmasta.

Blogin markkinoiminen ja levittäminen ovat erityisesti näitä aiheita, mistä erityisesti kyselen kaiken mahdollisen neuvon ja ideat. Kiitos kommentoijille jo etukäteen! :)

Löydät oman lukijakuntais ajan kanssa. Mutta se vie aikaa. Jos kirjoitat huonoa blokia niin muista sen tieto leviää nopeammin kuin uskotkaan kaikkialle. Panosta blokin laatuun ja asian laatuun kirjottaessasi. Aika tuo omat lukijasi. Ole kärsivällinen.

Vierailija
4/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! :)

Blogin nimi kuvastaa hyvin puheliasta persoonaani, joten on kiva kuulla, että mielestäsi nimi on hyvä.

En ole toistaiseksi millään löytänyt wordpressillä rivien tasaamista tekstiin, sillä omasta mielestänikin tasattu teksti on ulkoasultaan rauhallisempi.

Vierailija
5/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja kaikilla tähän mennessä. Suurkiitokset! :)

Vierailija
6/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin tabletilla tossa viimeisimmän artikkelin lopussa joku 100 riviä tyhjää ennen seuraavaa otsikkoa??

Vierailija
7/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin tabletilla tossa viimeisimmän artikkelin lopussa joku 100 riviä tyhjää ennen seuraavaa otsikkoa??

Sama oli minulla läppärillä. Ne "hännät" kannattaa poistaa :)

2

Vierailija
8/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman blogini tyhjät rivit ovat vielä fiksaamatta erikseen koneella. Kirjoitan Padilla ja siitä en saa niitä joutorivejä poistettua. Jostakin syystä wordpress jättää julkaistaessa ne rivit ja ne pitää erikseen käydä poistamassa. Jos joku tietää tuon, miten ne saisi jo jukkaistaessa pois, kertokaa ihmeessä, sillä helpottaisi mun elämää :)

Vierailija
9/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimman blogini tyhjät rivit ovat vielä fiksaamatta erikseen koneella. Kirjoitan Padilla ja siitä en saa niitä joutorivejä poistettua. Jostakin syystä wordpress jättää julkaistaessa ne rivit ja ne pitää erikseen käydä poistamassa. Jos joku tietää tuon, miten ne saisi jo jukkaistaessa pois, kertokaa ihmeessä, sillä helpottaisi mun elämää :)

Yleensä sitä blogikirjoitusta sanotaan postaukseksi. Blogi on sitten se koko höskä, missä niitä postauksia on.