Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko sanoa olevani seksikäs?

Vierailija
03.02.2016 |

Kaikki poikaystäväni ovat kehuneet minua aina seksikkääksi.

Jokaisessa työpaikassa minuun on ihastuttu, minua on pyydetty treffeille ja ahdisteltu.

Minua on tultu usein iskemään kaupungilla ja julkisissa kulkuvälineissä.

Minuun perään on lähdetty ja pyydetty sänkyyn, tarjottu rahaakin kun en lämmennyt.

Miehet joiden kanssa minulla on ollut sutinaa ottavat minuun aina myöhemmin yhteyttä (vaikka suksemme olisivat menneet ristiin) koska alkavat aina jossain vaiheessa kaivata minua.

Voinko sanoa hyvällä omallatunnolla olevani seksikäs?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä sellainen helposti lähestyttävä rehevä ja tavallisen oloinen nainen puolipitkillä tummilla hiuksilla? Ehkä vähän antavalla kaula-aukolla ja 5 cm koroilla?

En. Hiukset on vaaleat ja keskipitkät. Naamaltani olen tavallinen. Meikkaan hillitysti. En ole hoikka mutta en lihavakaan. Ei ole isoja rintoja eikä treenattua takapuolta. Korkokenkiä en käytä. Ap

Jokseenkin vaikee uskoa, että olisit aivan tuikitavallisen näköinen ja miehet olisivat koko ajan kimpussasi. Todennäköisesti olet hyvin nuori (2-kymppinen siis), kurvit on kohdillaan tai olet hoikempi kuin ilmoitat olevasi, flirttailet jatkuvasti (joko tiedostaen tai tiedostamattasi), käytät naisellisia eleitä, liikut naisellisesti tms. Et joko itse näe tai et ole näkevinäsi sitä, mitä teet, että miehet liimautuvat sinuun kuin kärpäspaperiin.

Jostain syystä haluat muut vakuuttumaan siitä, että olet seksikäs. Miksi, jos kerran itse tiedät sen?

Kyllä olen tavallisen näköinen. Kurvit ei ole kohdallaan, minulla on esim on aina ollut pullea maha. Liikuntaakaan en harrasta tai koskaan harrastanutkaan. Moni on haukkunut minua siitä, yrittänyt saada minut liikkumaan mutta en minä muiden takia ala kun ei se kiinnosta minua itseäni. Ap

No tässäpä näet itsekin, ettei oikein voida sanoa, että olisit jotenkin yleismaailmallisesti seksikäs. Ilmeisesti on olemassa ihmisiä, joiden silmissä olet jotain muuta, kun ovat sinua ryhtyneet haukkumaan.

Ap siis vastasi omaan kysymykseensä.Eli hän voi sanoa olevansa seksikäs,mutta ap kuten kukaan muukaan ei voi olla seksikäs kaikkien maailman ihmisten silmissä. Hassua ylipäätään miettiä,mitä kuvauksia itsestään voi käyttää "hyvällä omatunnolla".Ei kai itsensäkehuminen ole kiellettyä,vaikka tuollaiset omakehut kuulostavatkin omituisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän