Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIVOOJAKSI etsittiin suomessa syntynyttä suomen kansalaista

Vierailija
03.02.2016 |

Ja ihan hirveä haloo??
Olen ollut siivooja paikassa jossa 90% työkavereista ei puhunut saatika ynmärtänyt suomea, yritäppä siinä neuvoa ja kertoa mitä tehdään kun kumpikaan ei ymmärrä mitä toinen puhuu, englantikin oli heikkoa.. ymmärrän kyllä.
Irtisanouduin koska kävi niin raskaaksi ja kokoajan uusia ulkomaalaisia tuli kun vanhat kyllästyi... ja nyt on vain yksi ulkomaalainen samassa paikassa töissä ja huomattavasti mukavempaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti!!1

Vierailija
2/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on rasismia ja syrjintää syntyperän mukaan. Jos on kyse kielitaidosta, niin silloin hakemukseen pitää kirjoittaa vaatimus erinomaisesta suomenkielen taidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lisäksi ulkomaalaiset ei pese käsiään kun käy kakkosella. Koettu ja nähty usein, samoilla sormilla takasin hieromaan. T.fysioterapeutti.

Vierailija
4/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimilla on sitä paitsi täysi oikeus ja velvollisuus edellyttää sitä.

Vierailija
5/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli Puolustusvoimien ilmoituksesta.

Vierailija
6/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin esimerkiksi minä en kävisi työntekijästä, koska olen syntynyt Ruotsissa. Kielitaito on kyllä laudaturin ja stipendien luokkaa.

Vierailija
7/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä virolaiset on ihan yhtä hyviä ja ymmärtää ohjeet nje. Ei ne siivojiksi ryhtyneet suomalaisetkaan ole mitään ruudinkeksijöitä joten ovat kyllä ihan samalla viivalla virolaisten kanssa. Eli en kyllä hyväksy tälläisiä ennakkoluuloja.

Vierailija
8/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyse ennakkoluuloista.

Vierailija
9/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret somalit ovat Suomessa syntyneitä Suomen kansalaisia, kuten myös romanit. Ei tuo sinänsä ole rasismia. Puolustusvoimien alueelle saa mennä vaan maan kansalaiset, sinänsä ymmärrän. Jos taas ongelma olisi kielitaito, hakemuksessa voisi todeta, että suomenkielen on oltava tietyllä tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän