Mitä teette hiihtolomalla?t.ammattivalittaja
Itse en aio tehdä yhtään mitään koska miehelläkään ei lomaa ole. En varmasti tee edes kesällä mitään koska ei silloinkaan ole miehellä lomaa. Kenties laitan lapsen kesällä leireille.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sulle on jo aiemmin sanottu, että Aruba-vinoilu loppuu siitä hetkestä, kun myönnät sen olleen vain mielikuvitusmatka. Oma valintasi.
Kun mä nyt olin siellä, en voi mitään jos se ei miellytä teitä. Jokainen joka mut sen reissun jälkeen näki tiesi sen kyllä.ap
No Aruban-kävijänä voisit sitten kertoa meille muillekin sinne matkaa suunnitteleville, että missä siellä on nettiyhteydellä ja ääkkösillä varustettu tietokone? Siltä varalta, että paikka on niin ikävystyttävä (niin kuin se tuntuu olevan), ettei ole mitään muuta tekemistä kuin palstailu.
Kyllä siellä hotelleja löytyy joissa netti toimii.ap
Tiedän (mä olen siis oikeasti käynyt Aruballa pari vuotta sitten). Mutta kerropa, mistä löytyy se tietokone, jossa on skandimerkit? Tämä on sulle nyt loistotilaisuus todistaa, että siellä olit palstailemassa.
Ihan pystyin kännykälläni olemaan netissä sielläkinpäin.ap
Sulla on hyvä liittymä varmaan ja erittäin hyvin rahaa, että pystyt palstailemaan kännykällä.
Mies ne laskut maksaa.ap
Sä et nyt ap lainkaan tajua, missä summissa roaring-maksut liikkuvat, jos suomalaista kännykkää käyttää Aruballa... Siinä on palanut nuohoojan puolen vuoden palkka, kun sä olet vähän palstaillut... :D
Ja sä et taida tietää, mitä "Free WiFi" tarkoittaa?
Kyllä suurin osa mammoista taitaa tietää. Mutta itse ainakin odottelin, että ammattivalittaja olisi hoksannut sen selityksen. Mitä hän ei siis tehnyt. Koska ei ole Aruballa käynyt. Menit nyt sitten tarjoilemaan tämän lisävalehtelun mahdollistavan oljenkorren ihan hopealautaselta... 😈
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähden laittamaan hautajaisvaatteita valmiiksi ja yritän saada 3 ihmistä tajuamaan etteivät tulisi hautajaisia pilaamaan. Mukavaa päivää kaikille vittuilijoilla.ap
Ne hautajaisethan oli jo, olet nyt ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähden laittamaan hautajaisvaatteita valmiiksi ja yritän saada 3 ihmistä tajuamaan etteivät tulisi hautajaisia pilaamaan. Mukavaa päivää kaikille vittuilijoilla.ap
Katsos kun niitä voi olla useampia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha niinpä :D Tarkoittaako ap niitä adoptio vahempia ja äpärää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha niinpä :D Tarkoittaako ap niitä adoptio vahempia ja äpärää?
Se äpärä ja vanhemmat kun tulee katsos aina mukana joka paikkaan, myös joka hautajaisiin.ap
Huomiohautajaisia ilmestyy kalenteriin joka viikko. Huomiosyövästä ei ole kuulunut enää mitään, eikä huomioyrittäjyydestä ja Aruwikibakin takkuaa. Eilen tämä neropatti alkoi kirjailijaksi ja tänään nuohoojamies pyörittää suunnittelutoimistoa.
Täytyy kyllä sanoa että tämä on ehkä paras ammattivalittajan avaama ketju :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tämäkään huono ollut, jossa Aruba paljastui lopulta-kin Aruwikibaksi:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2485726/jos_viela_joskus_saisi_oikein_sa…
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauska hahmo.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauska hahmo.ap
Ei ole. Me Aruba-mammat olemme hikuhauskoja, sinä olet nolo. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauska hahmo.ap
No te nyt ette ole paljoa keksineet. Mä olen keksinyt mm adoptioasiat, abortit,lomamatkoja vaikka mitä.ap
Eikö ne viime viikon ja sitä edellisten viikkojen hautajaisvaatteet käy tämänkin viikon hautajaisiin? Kutistuuko ne aina pesussa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne viime viikon ja sitä edellisten viikkojen hautajaisvaatteet käy tämänkin viikon hautajaisiin? Kutistuuko ne aina pesussa?
Joo eihän sitä tiedä onko hautajaisia vai ei, onkohan niitä edes ollut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauska hahmo.ap
No te nyt ette ole paljoa keksineet. Mä olen keksinyt mm adoptioasiat, abortit,lomamatkoja vaikka mitä.ap
Ja tuo on käsityksesi hauskuudesta? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauska hahmo.ap
Ja tuo on käsityksesi hauskuudesta? 😂😂😂
Ainakin niillä tulee pitkiä ketjuja monesti yli 10 sivuisia.ap
Taitaa tiukkaa tehdä kotona tilan puutteen takia, voi voi. Kaikki ne sun paperit levällään, jotka menee kirjaan. Nuohoojamies, joka ei voi tehdä nuohouksia, kun ei kuulu piirinuohoojiin, pyörittää ihan yksin suunittelutoimistoa. Täytyy suunnitella, miten kirjoittaa minkäkin tavaran myynti-ilmoituksen Keltaiseen pörssiin, huh huh. Ja vaimo siinä pyörittää lisäksi omaa yritystään, kun seuraa "verkkokauppaa" että onko kukaan kiinnostunut ostamaan vanhaa roinaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tiukkaa tehdä kotona tilan puutteen takia, voi voi. Kaikki ne sun paperit levällään, jotka menee kirjaan. Nuohoojamies, joka ei voi tehdä nuohouksia, kun ei kuulu piirinuohoojiin, pyörittää ihan yksin suunittelutoimistoa. Täytyy suunnitella, miten kirjoittaa minkäkin tavaran myynti-ilmoituksen Keltaiseen pörssiin, huh huh. Ja vaimo siinä pyörittää lisäksi omaa yritystään, kun seuraa "verkkokauppaa" että onko kukaan kiinnostunut ostamaan vanhaa roinaa.
Et osaa niin hyvin keksiä kuin minä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hauska hahmo.ap
No niin , sillä tavalla, kiltti tyttö. Tulihan se sieltä taas. Nämähän on tiedetty, mutta halusit ihan itse kertoa loputkin. Eikö sua ole tyttö parka kotona opetettu, että valheella on lyhyt matka. Ja katsos, kun ihmiset eivät siedä valehtelijoita. Viisivuotiaille näitä kotona opetetaan.
Miksi mun hahmoni on muka luuseri?ap