Mitä teette hiihtolomalla?t.ammattivalittaja
Itse en aio tehdä yhtään mitään koska miehelläkään ei lomaa ole. En varmasti tee edes kesällä mitään koska ei silloinkaan ole miehellä lomaa. Kenties laitan lapsen kesällä leireille.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähden laittamaan hautajaisvaatteita valmiiksi ja yritän saada 3 ihmistä tajuamaan etteivät tulisi hautajaisia pilaamaan. Mukavaa päivää kaikille vittuilijoilla.ap
Eihän teidän pitänyt mennä sinne, kerroit täällä sen kertaalleen.
Joo, kerroit ettet päästä poikaasi vaikka adoptiopoikasi vanhemmat ja tämä kuuluisa "ei olemassa oleva adoptioon annnettu poikasi" sekä sisaresi perheineen niin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähden laittamaan hautajaisvaatteita valmiiksi ja yritän saada 3 ihmistä tajuamaan etteivät tulisi hautajaisia pilaamaan. Mukavaa päivää kaikille vittuilijoilla.ap
Todellakin menen hautajaisiin jos joku on pois niin nuo 3 idioottia.ap
Onko täällä ketään yritysneuvojaa? Aion laittaa toisen auton myyntiin Keltaiseen pörssiin.
Me muut tullaan perässä. Onko siellä meille tarpeeks niitä vuodesohvia?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo Aruballa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sulle on jo aiemmin sanottu, että Aruba-vinoilu loppuu siitä hetkestä, kun myönnät sen olleen vain mielikuvitusmatka. Oma valintasi.
Kun mä nyt olin siellä, en voi mitään jos se ei miellytä teitä. Jokainen joka mut sen reissun jälkeen näki tiesi sen kyllä.ap
No Aruban-kävijänä voisit sitten kertoa meille muillekin sinne matkaa suunnitteleville, että missä siellä on nettiyhteydellä ja ääkkösillä varustettu tietokone? Siltä varalta, että paikka on niin ikävystyttävä (niin kuin se tuntuu olevan), ettei ole mitään muuta tekemistä kuin palstailu.
Kyllä siellä hotelleja löytyy joissa netti toimii.ap
Tiedän (mä olen siis oikeasti käynyt Aruballa pari vuotta sitten). Mutta kerropa, mistä löytyy se tietokone, jossa on skandimerkit? Tämä on sulle nyt loistotilaisuus todistaa, että siellä olit palstailemassa.
Ihan pystyin kännykälläni olemaan netissä sielläkinpäin.ap
Sulla on hyvä liittymä varmaan ja erittäin hyvin rahaa, että pystyt palstailemaan kännykällä.
Mies ne laskut maksaa.ap
Sä et nyt ap lainkaan tajua, missä summissa roaring-maksut liikkuvat, jos suomalaista kännykkää käyttää Aruballa... Siinä on palanut nuohoojan puolen vuoden palkka, kun sä olet vähän palstaillut... :D
Itse en edes avaa puhelimesta nettiä keski-euroopassa saati sitten Aruballa. Ap, suosittelen että googlaat vähän tarkemmin miten maailma oikeasti makaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kerroit ettet päästä poikaasi vaikka adoptiopoikasi vanhemmat ja tämä kuuluisa "ei olemassa oleva adoptioon annnettu poikasi" sekä sisaresi perheineen niin haluavat.
En ole sellaista kertonut, en todellakaan. Nuo paskapäät saavat olla tulematta. Ja mun mies ei edelleenkään ole nuohooja.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sulle on jo aiemmin sanottu, että Aruba-vinoilu loppuu siitä hetkestä, kun myönnät sen olleen vain mielikuvitusmatka. Oma valintasi.
Kun mä nyt olin siellä, en voi mitään jos se ei miellytä teitä. Jokainen joka mut sen reissun jälkeen näki tiesi sen kyllä.ap
No Aruban-kävijänä voisit sitten kertoa meille muillekin sinne matkaa suunnitteleville, että missä siellä on nettiyhteydellä ja ääkkösillä varustettu tietokone? Siltä varalta, että paikka on niin ikävystyttävä (niin kuin se tuntuu olevan), ettei ole mitään muuta tekemistä kuin palstailu.
Tiedän (mä olen siis oikeasti käynyt Aruballa pari vuotta sitten). Mutta kerropa, mistä löytyy se tietokone, jossa on skandimerkit? Tämä on sulle nyt loistotilaisuus todistaa, että siellä olit palstailemassa.
Sulla on hyvä liittymä varmaan ja erittäin hyvin rahaa, että pystyt palstailemaan kännykällä.
Mies ne laskut maksaa.ap
Sä et nyt ap lainkaan tajua, missä summissa roaring-maksut liikkuvat, jos suomalaista kännykkää käyttää Aruballa... Siinä on palanut nuohoojan puolen vuoden palkka, kun sä olet vähän palstaillut... :D
Itse en edes avaa puhelimesta nettiä keski-euroopassa saati sitten Aruballa. Ap, suosittelen että googlaat vähän tarkemmin miten maailma oikeasti makaa.
Mun mieheni ei edelleenkään ole nuohooja.ap
Jos sä kerran "Aruballa" palstailit kännykällä, mitä varten sä yleensä vastailit noihin kyselyihin, että kyllä siellä tietokoneita löytyy? Mikset heti sanonut (kun tätä on viikkoja jo kyselty), että et tarvinnut tietsikkaa, kun sulla oli se känny?
Vierailija kirjoitti:
Hei, löysittekö ääkköset?
Mulla ainakin on tässä hotellihuoneen tietokoneessa! Ja rannalla olevassa näytti kans olevan ja hedelmäkaupassa. Ja lentokoneessa ja taksissa. Ainoastaan lentoaseman vessassa ei ollut. Siellä sitten olin netissä puhelimella, makso mitä makso.
Vierailija kirjoitti:
Ap oli kylläkin Aruballa!
Mistä tuollaista ole saanut päähäsi? Me muut siellä ollaan. Nytkin. Ja loput tulee seuraavalla koneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ne laskut maksaa.ap
Mutta sulla itsellä ei ole todellisuuden tajua oli miehesi nuohooja, putkimies tai muu pipertäjä.
Vierailija kirjoitti:
Me muut tullaan perässä. Onko siellä meille tarpeeks niitä vuodesohvia?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo Aruballa!
Ottaisin kyllä oman mukaan sinuna. Tää mikä täällä on, on aika huono ja koska olen melko isokokoinen, ei tähän kovin monta av-mammaa mun lisäksi mahdu.
[/quote]Mun mieheni ei edelleenkään ole nuohooja.ap[/quote]
Tämä on ihan totta, Ap:n ukko on "tavisinssi".
Oikeassa elämässä jo eläkkeellä.
Nähdäänkö siinä rannalla, suurimman palmun alla heti vasemmalla? Mä olen se jolla on kännykkä vyölaukun päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oli kylläkin Aruballa!
Mistä tuollaista ole saanut päähäsi? Me muut siellä ollaan. Nytkin. Ja loput tulee seuraavalla koneella.
Juu, tulossa ollaan! Tilatkaa sateenvarjodrinksut valmiiksi, sitten lähdetään bilettään! Vaikka nyt vähän huimaa. No, otan huikan niin kyllä se ohi menee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ne laskut maksaa.ap
Mutta sulla itsellä ei ole todellisuuden tajua oli miehesi nuohooja, putkimies tai muu pipertäjä.
Ei aleta haukkua ap:n miestä. Jutellaan vaan mukavia vaikka Arubasta.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö siinä rannalla, suurimman palmun alla heti vasemmalla? Mä olen se jolla on kännykkä vyölaukun päällä.
Mä olen se, jolla on toinen jalka puoli metriä lyhyempi kuin toinen.
Aion siivota nurkkia, kun tavaraa on niin paljon. Pitäisi jostain löytyy hyvä yritysneuvoja, joka auttaisi ilmoituksen laitossa verkkokauppaan, jonka perustin yrittäjänä.