Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette hiihtolomalla?t.ammattivalittaja

Vierailija
03.02.2016 |

Itse en aio tehdä yhtään mitään koska miehelläkään ei lomaa ole. En varmasti tee edes kesällä mitään koska ei silloinkaan ole miehellä lomaa. Kenties laitan lapsen kesällä leireille.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulle on jo aiemmin sanottu, että Aruba-vinoilu loppuu siitä hetkestä, kun myönnät sen olleen vain mielikuvitusmatka. Oma valintasi.

Kun mä nyt olin siellä, en voi mitään jos se ei miellytä teitä. Jokainen joka mut sen reissun jälkeen näki tiesi sen kyllä.ap

Vierailija
22/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme hiihtoloman kotona, en voisi edes lähteä lomalle, koska menen loman aikana sairaalaan lisätutkimuksiin sairauteni vuoksi. Mies joutuu sitten pitämään lomaa, etteivät lapset ole yksin kotona. 

Tekeekö vielä mieli ulista turhaan? Sinä saat sentään olla kotona loman.

Niin saan, enkä ollut mitään ulisemassa. Olenhan 365 päivää vuodessa kotona.ap

Jos oot 365 pvää kotona niin oliko se Aruba myös kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin perehtyä Poika ja susi-satuun, kun en tajua sitä.

Vierailija
24/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme hiihtoloman kotona, en voisi edes lähteä lomalle, koska menen loman aikana sairaalaan lisätutkimuksiin sairauteni vuoksi. Mies joutuu sitten pitämään lomaa, etteivät lapset ole yksin kotona. 

Jos oot 365 pvää kotona niin oliko se Aruba myös kotona?

No kuule ei ollut. Käynhän mä kylpylöissäkin. Tarkotin sitä etten käy kodin ulkopuolella töissä ja olen varmasti enemmän kotona kuin moni muu.ap

Vierailija
25/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki kuollaankin, niin sinäkin kuolet. 

Joo mutta te mun kiusaajat saisitte kuolla heti pois.ap

Niin, että sinä kyllä saat matkustaa Aruballe hedelmiä syömään ja aloeveraa ostamaan, mutta meidän muitten pitäisi kuolla heti pois? Onpa kiva asenne!

Vierailija
26/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta unohtui nyt Aruban reissu kokonaan. Sinnehän sä lennähdit jotakin madonreikää pitkin ilman jet lageja, löysit sieltä hedelmiä ja tietokoneen jossa on skandinaavinen näppäimistö, ja sitten istahdit sen ääreen valittamaan joka aamuyö Aruban-aikaa...

Vai onko sulla jokin muu syy siihen, että et vähennä tuosta 365 päivästä matkailuun kuluttamiasi päiviä? :)

Vierailija
27/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että sinä kyllä saat matkustaa Aruballe hedelmiä syömään ja aloeveraa ostamaan, mutta meidän muitten pitäisi kuolla heti pois? Onpa kiva asenne!

Eikö olekkin. ap

Vierailija
28/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta unohtui nyt Aruban reissu kokonaan. Sinnehän sä lennähdit jotakin madonreikää pitkin ilman jet lageja, löysit sieltä hedelmiä ja tietokoneen jossa on skandinaavinen näppäimistö, ja sitten istahdit sen ääreen valittamaan joka aamuyö Aruban-aikaa...

Vai onko sulla jokin muu syy siihen, että et vähennä tuosta 365 päivästä matkailuun kuluttamiasi päiviä? :)

Kuten kerroin en vähennä kylpyläreissuja, en risteilyä tms en ole vaan kodin ulkopuolella töissä.ap

Vierailija
29/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekkin. ap

Sinäpä et sille mitään voi, että minä lähden hiihtolomalla Aruballe. 

Vierailija
30/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä teen.

Olen muutenkin ammatissa jossa olen aina töissä silloin kun tavalliset ihmiset ovat vapaalla ja viettävät yleistä vapaata. Eli joulut, uudet vuodet, pääsiäiset, äitienpäivät, juhannuket yms.. Omassa unelma ammatissa olen, mutta joskus olis kiva vietellä näitä tavistenjuhlia, esim jouluna.. Mut ei voi mitään, olen jo tottunut.

Vierailija
31/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekkin. ap

Lähde vaan vaikka en uskokkaan että lähdet, kuten en usko teidän mitään teidän ulkomaanreissuja.

Vierailija
32/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kysyä, että tuonko sulle jotain aloevera-tuotteita Arubalta, kun kerroit niistä tykkääväsi, mutta en kyllä tuo, kun kuolemaakin toisille toivot. 

Vierailija
33/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekkin. ap

Lähde vaan vaikka en uskokkaan että lähdet, kuten en usko teidän mitään teidän ulkomaanreissuja.

Kerrankin ollaan jostain samaa mieltä :D :D :D

Vierailija
34/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hiihtolomaa vaan olen palkattomassa työharjoittelussa. Ilmaisena työvoimana siis.

Vierailija
35/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään.

Vierailija
36/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulle on jo aiemmin sanottu, että Aruba-vinoilu loppuu siitä hetkestä, kun myönnät sen olleen vain mielikuvitusmatka. Oma valintasi.

Kun mä nyt olin siellä, en voi mitään jos se ei miellytä teitä. Jokainen joka mut sen reissun jälkeen näki tiesi sen kyllä.ap

No Aruban-kävijänä voisit sitten kertoa meille muillekin sinne matkaa suunnitteleville, että missä siellä on nettiyhteydellä ja ääkkösillä varustettu tietokone? Siltä varalta, että paikka on niin ikävystyttävä (niin kuin se tuntuu olevan), ettei ole mitään muuta tekemistä kuin palstailu.

Vierailija
37/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään.

Ai Aruballe? Nähdään siellä sitten!

Vierailija
38/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan syövässä hiihtolomalla, ollako vai eikö olla. Riippuu saanko huomiota vai en.

Vierailija
39/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Aruban-kävijänä voisit sitten kertoa meille muillekin sinne matkaa suunnitteleville, että missä siellä on nettiyhteydellä ja ääkkösillä varustettu tietokone? Siltä varalta, että paikka on niin ikävystyttävä (niin kuin se tuntuu olevan), ettei ole mitään muuta tekemistä kuin palstailu.

Kyllä siellä hotelleja löytyy joissa netti toimii.ap

Vierailija
40/154 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä hotelleja löytyy joissa netti toimii.ap

Tiedän (mä olen siis oikeasti käynyt Aruballa pari vuotta sitten). Mutta kerropa, mistä löytyy se tietokone, jossa on skandimerkit? Tämä on sulle nyt loistotilaisuus todistaa, että siellä olit palstailemassa.