Salaiset kansiot juuri nyt
mitä ihmettä, onko tämän iltainen jakso jokin huumoripläjäys, vai mikä?
ei vaikuta normaalilta jaksolta.
Kommentit (29)
Mietin ihan samaa. Ensi kertaa kyllä katson uusia jaksoja. Miksi niiden tyyppien naamat oli jotenkin värjääntyneet, jotka oli sielä metsässä ja löysi ruumiin? Luulin zombeiksi
Ja toi lisko.. Olis ees aidonnäkösen tehny ..
hörhöt imeskelivät jotain huumaavaa, ehkä maalia?
Ne imppasi spraymaalia niistä pusseista. Tää on ihan loistava jakso!
Ette selvästikään ole ikinä katsoneet vanhoja jaksoja ;) Kyseessähän on ns. Monster of the Week -jakso.
Hyi, en pysty katsomaan tätä sarjaa enää ollenkaan, minulla on ikuiset traumat parista lapsena näkemästäni jaksosta...
Ei hitto! Tää vain pahenee, oi miksi? Haluan normaalin salaisten kansion jakson, please! -ap-
Vierailija kirjoitti:
Ette selvästikään ole ikinä katsoneet vanhoja jaksoja ;) Kyseessähän on ns. Monster of the Week -jakso.
Jep. Vetää vertoja Bad Bloodille ja Post Modern Prometheusille, mun kahdelle lempparijaksolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto! Tää vain pahenee, oi miksi? Haluan normaalin salaisten kansion jakson, please! -ap-
Filuissahan oli näitä huumorijaksoja, ihan normaalia siis.
On niitä huumorijaksoja ollu ja ne on ollu loistavia, mutta minä en tykkää tästä yhtään. Jotenki niin tökerösti tehty. :(
Mietinkin että oliko nämä ennen näin kieli poskessa tehtyjä :)
Olen olevinaan katsonut aina kaikki jaksot, mutta en muista huumorijaksoja, näemmä muisti pätkii.
Kiitos teille, jotka tiesitte näistä huumoripläjäyksistä! -ap-
Vierailija kirjoitti:
mitä ihmettä, onko tämän iltainen jakso jokin huumoripläjäys, vai mikä?
ei vaikuta normaalilta jaksolta.
Ainahan Salaisissa kansioissa on ollut näitä huumorijaksoja (monster of the week). Bad blood on kans ihan sairaan hyvä näistä jaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on normaali jakso, kyseessä on huumorijakso monster of the week. Katsoisit nyt edes ensin alkuperäisen sarjan ennenkuin alat ulisemaan.
Ihmiseksi muuntuva monsteri, ja ihmisyys on paskaa. Loistavaa!
Mulderilla oli X-filesin tunnari soittoäänenä. :D
Ja näkyi olevan Kim Mannersin nimi hautakivessä. RIP Kim :/
Vierailija kirjoitti:
Mulderilla oli X-filesin tunnari soittoäänenä. :D
Niin on mullakin. Ollut jo vuosia. ;-)
Heittikö monsteri Hercule Poirot -quoten?
Samaa mietin