Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi oksennus! En saata katsoa tuota Isän tyttö-dokkaria, niin vahvasti haiskahtaa joku sairas isä-tytär suhde tuossa :/

Vierailija
02.02.2016 |

Pääsin siihen asti kun isä määräsi millaiset alushousut tytön pitää ostaa ja sanoi että onko koko varmasti oikea kun arvioit itsesi yleensä pienemmmäksi. Mutta siis jotain outoa tuossa on...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi katsoa?

Vierailija
2/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen voi katsoa?

areenasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen dokkari?

Vierailija
4/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parasta mainosta Terveystalossa toimivalle lääkäri-isälle..

Vierailija
5/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty katsomaan sitä, koska häiritsee isän "korahteleva ja tuhiseva" puhetyyli :D

Vierailija
6/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusarabi

Vierailija
7/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tajusitte sen kohdan missä tyttö kimpaantui isälleen ja oli sitten 7 kk puhumatta. Halveerasiko isä tytärtään vai sitä poikaystävää, jäi epäselväksi.

Vierailija
8/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty katsomaan sitä, koska häiritsee isän "korahteleva ja tuhiseva" puhetyyli :D

ja hyi se alun omenansyönti :DD

Vierailija
9/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin puoleen väliin asti, sitten tuli sietokyky vastaan. Rasittavan oloinen ukkeli toi tytön isä. Aika huvittavaa esim. se, että se arvosteli äitiään niin armottomasti, vaikka on itse ihan samanlainen. Voi voi, vähän käy kyllä tuota tytärtä sääliksi. :D

Vierailija
10/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarinan pointti oli. Oliko otsikko Erotarina. Menikö niillä välit poikki?

Vierailija
11/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tajusitte sen kohdan missä tyttö kimpaantui isälleen ja oli sitten 7 kk puhumatta. Halveerasiko isä tytärtään vai sitä poikaystävää, jäi epäselväksi.

Minä käsitin, että sitä tyttöään.

Pisti kyllä jotenki miettimään tuo dokkari. Välillä nauratti sen isän jutut, mutta välillä taas olin ihan järkyttynyt sen käytöksestä. Uskon, että se isä tajuaa osan hänen ja tyttären välisistä ongelmista, mutta sitten etenki humalassa käyttäytyy miten sattuu ja kohtelee tyttöä alentavasti. Isä ja äiti olivat molemmat ihan samanlaisia ja syyttivät ongelmistaan molemmat vanhempiaan, vaikka molemmilla olisi kyllä ollut peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
12/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen muslimi-isä. Valitettavasti.

Vierailija
13/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden pitäisi mennä terapiaan.

Vierailija
14/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alushousukohtahan oli ensimmäisten minuuttien aikana, niin nopeasti ehdit jo päättää tuomiosi?

Vierailija
15/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen muslimi-isä. Valitettavasti.

Aika epätavallinen. Milloinkaan ei jauhanut allahista mitään. Liekö edes uskonnollinen? Kotonakaan ei näkynyt koraanin säkeitä tai mitään. Ja kaikista eniten juonut koko dokkarin aikana oli just isä.

Enemmänkin tyypin taustalla oli turkkilainen vanhahtava perhekeskeinen tapakulttuuri. Mutta siltikään mitään aivan kauheaa tuossa perheessä ei ollut. Isä ei ollut mitenkään väkivaltainen ja lopulta nuristuaan jonkun aikaa kuitenkin antoi tyttären tehdä, mitä halusi.

Minusta aika hyvä isä, isoäiti oli taasen järkyttävän ahdasmielinen. En ihmettele, että isä oli löytänyt hyvän paikan asua juuri Suomesta.

Pojot isälle!

Vierailija
16/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär vannotti isää käyttäytymään illallisella tai ei antaisi anteeksi. Isä alkoi lupauksesta huolimatta kuitenkin kännipäissään halveksia poikaystävää.

Vierailija
17/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen dokumentti.Suomalaisesta näkökulmasta katsottuna turkkilaisen isän käytös saattaa vaikuttaa erikoiselta,mutta luulen että isän tarkoitus oli kuitenkin hyvä.Monissa kulttuureissa ajatellaan,että vanhemman pitää ohjeistaa ja neuvoa asiassa kuin asiassa-hänellä kun on enemmän elämänkokemusta.

Vierailija
18/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär vannotti isää käyttäytymään illallisella tai ei antaisi anteeksi. Isä alkoi lupauksesta huolimatta kuitenkin kännipäissään halveksia poikaystävää.

Minun mielestä se halveksi omaa tytärtään? Isä: "Tyhmä, epävarma eikä yhtään itseluottamusta. Ja täysin.. Ei, Melisa, sinä et ansaitse tätä" Melisa: "mitä?" Isä: "Tätä" ja katsoo tytön poikaystävää

Vierailija
19/24 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä sanoa se, että onneksi tyttö oli vahva ja kyseenalaisti isänsä jutut. Voi vain miettiä millainen tyttö olisi nyt, jos hän olisi täysin alistuva eikä uskaltaisi vastustaa ollenkaa isäänsä.

Vierailija
20/24 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen alushousuostoksilla oman isänsä kanssa ja vielä siten, että isä valitsee ne alushousut aikuiselle tyttärelleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan