Sinä pienirintainen nainen
Onko sinulla pienet rinnat ja iso vatsa? Vai pienet rinnat ja pieni vatsa? Vastaa myös oletko tyytyväinen vartaloosi!
Kommentit (20)
Pienet rinnat ja pieni vatsa. Olen muutenkin melko pienikokoinen. Olen tyytyväinen. :) En muuttaisi mitään.
Pienet rinnat ja iso vatsa. Olen tyytyväinen, muussa tapauksessa olisin tehnyt jo asialle jotakin.
Olen pieni kauttaaltaan, enkä haluaisi olla yhtään isompi. En tykkää käyttää korkokenkiä tai topattuja rintsikoita, enkä tehdä itseäni isomman näköiseksi muutenkaan.
Pistäkää kuvat jakoon pikkutisuista.
Vedä runkkari kalsarit pääsi yli ja painu helvettiin.
Pienehköt rinnat ja normi maha. Aijon hankkia silikonit.
Vierailija kirjoitti:
Pientä on kaikki paitti pituus
Sama homma täällä. En ole tyytyväinen, mutta vielä en ole uskaltanut mitään operaatiota tehdä, kun ikää on vielä niin vähän.
Nää oli hyvän kokoiset ennen raskauksia ja imetyksiä. Nyt on pelkät tyhjät pussit joita koitan välttää katsomasta niin paljon kuin mahdollista. Alareppu roikkuu vatsasta myös. Ei tunnu lähtevän millään jumpalla/juoksulla/ruokavaliolla.
Ja EN ole tyytyväinen!!
pienet rinnat ja pieni vatsa, olen todella tyytyväinen. Tissit olis vaan tiellä urheillessa :D Kuitenkin harrastan paljon aerobista kuten juoksua, HIIT tyylistä, spinniä ja ei ne tissit ratsastaessakaa kivat ois.
Pienet rinnat ja pieni vatsa, joka tosin turpoaa helposti ruokailun jälkeen jos syön mitään muuta kuin kasviksia ja papuja (useimmiten syön jotain muuta joten viimeistään lounaan jälkeen näytän kevyesti raskaana olevalta). Pääpiirteittäin olen tyytyväinen vartalooni mutta jotenkin viime aikoina olen niin koukuttunut someen ja siellä pyörii niin paljon naisia joilla on ns. täydellinen vartalo, että valitettava usein ajattelen että rasvaa on liikaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vedä runkkari kalsarit pääsi yli ja painu helvettiin.
Olen nainen, ja haen tässä lähinnä vertaistukea. Onko sinulla siis pienet rinnat, joihin et ole tyytyväinen...? Ihme kommentti, kysymykseni oli ihan asiallinen anonyyminä esitettäväksi, kun vastauskin tapahtuu anonyymisti ja on vapaaehtoista.
Itselläni on pienet rinnat ja pieni vatsa. Nuorempana vatsa oli isompi, mutta laihdutin ollakseni tyytyväinen. Nyt yritän hyväksyä pienet rintani ennen kuin huomaan olevani matkalla Tallinnaan... Tiedän, on mullakin ongelmat.
Ap
Minulla on pienet rinnat ja pieni maha. Mutta sitten taas peppua ja reittä löytyy, ei siis läskiä vaan iha lihasta
Pienet rinnat ja iso vatsa. Olen tyytyväinen.
Älä nyt ainakaan mitään silikoneja ota. Kyllä se siitä.
Pienet rinnat ja pieni vatsa. Olen alipainoinen, joten luonnollisesti rinnatkin ovat pienet. Olen tyytyväinen. Reidet voisi olla vähän muodokkaammat, mutten jaksa syödä tai harrastaa liikuntaa.
Minkä kokoset on pienet rinnat? Mun mies sanoo jatkuvasti, että monet naiset toivois niillä olevan isommat. Mietin tarkottaako se mua. Oon luullut, että on normaalikokoset tai pienehköt.
pienet rinnat + iso maha = en oo tyytyväinen :D
Pienet rinnat, pieni vatsa. Olen tyytyväinen itse, vaikka ei muotoja hirveesti olekaan.
Pienet rinnat + pieni vatsa. Olen tyytyväinen. ☺