Työkaveri luuli että vihjailin hänelle ylipainosta kun lähtiessään sanoin...
"Muista varoa, siellä on tosi liukasta"
Minulla oli kiire ehtiä bussiini joten en ehtinyt jäädä lörpöttelemään muiden kanssa, juoksin itse pysäkille.
Nyt kun näimme niin tämä työkaveri raivosi että onko minusta ok "nolata" hänet niin,että oikein korostan että hän on jotenkin vääränlainen. ?
Kommentit (15)
Miten ihmeessä tuosta geneerisestä varoituksesta saa assosioitua jotain hänen painoonsa liittyen?
Kyllä mä ottaisin ton vittuiluna kans. Minkä kanaemon roolin sä olet ottanut kun lähdet neuvomaan aikusia ihmisiä?
Pysy loitolla moisesta ammattiloukkaantujasta. Seuraavaksi se syyttää sua työpaikkakiusaamisesta, varo vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ottaisin ton vittuiluna kans. Minkä kanaemon roolin sä olet ottanut kun lähdet neuvomaan aikusia ihmisiä?
Joo! Hyvää yötä, hyvää huomenta ja hyvää viikonloppua on kanssa kauheaa vittuilua, kai se nyt on hyviä ilman sun toivotteluakin! Mikä ihmeen kanaemo säkin olet, kun tommosia toiselle sanot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Hyvää yötä, hyvää huomenta ja hyvää viikonloppua on kanssa kauheaa vittuilua, kai se nyt on hyviä ilman sun toivotteluakin! Mikä ihmeen kanaemo säkin olet, kun tommosia toiselle sanot!
Älä saivartele, nuo on toivotuksia. Ensin neuvotaan miten liikutaan koska lihava = kömpelö, sitten ollaan jo antamassa laihdutusvinkkejä kun ollaan "huolissaan". Minkä tahansa voi sanoa piilovittuiluna jos se sanotaan mittailevalla katseella ja vienolla hymyllä höystettynä.
Meinasit kuitenkin, että se on kömpelö painonsa takia ja mätkähtää maahan eikä pääse sieltä ylös valasmaisen olemuksensa takia. Se näkyi silmistäsi ja oli aistittavissa äänestäsi ihan varmasti.
Tästä esimerkikstä näkee hyvin miten joku tulee kokeneeksi itsensä kiusatuksi ja syrjityksi - ja ennen pitkää omalla käytöksellään eristää itsensä yhteisöstä.
Ei sun tarvitse sietää tuommoista. Lopeta olemasta ystävällinen koko ihmiselle.
Tukehtukoon omanapaisuuteensa.
Trolli tämä on. Ei kukaan ole niin tyhmä, että kirjoittaisi näin tunnistettavasti tosijuttuja.
Jos ihminen tuollaisesta loukkaantuu, niin se olkoon hänen oma murheensa! Älä välitä :)
Heh laihoillahan on suurempi riski kaatuessa, ei ole pehmitettä!
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kiire ehtiä bussiini joten en ehtinyt jäädä lörpöttelemään muiden kanssa, juoksin itse pysäkille.
Nyt kun näimme niin tämä työkaveri raivosi että onko minusta ok "nolata" hänet niin,että oikein korostan että hän on jotenkin vääränlainen. ?
Juokset bussipysäkille ja varoitat liukkaudesta toista, joka jää lörpöttelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokset bussipysäkille ja varoitat liukkaudesta toista, joka jää lörpöttelemään?
Ja vielä varoitat vain tätä yhtä kun jäävät porukassa juttelemaan?
Kovin hölmönä pitäisin tuollaista varoitusta. Tosin ajattelisin pikemmin työkaverin käyvän jotenkin vajaalla kuin luulisin että hän vihjailee painostani.
Anteeksi mitä xD eihän toi vihjaa mitenkään siihen suuntaan että olisi ylipainoinen