Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri luuli että vihjailin hänelle ylipainosta kun lähtiessään sanoin...

Vierailija
02.02.2016 |

"Muista varoa, siellä on tosi liukasta"

Minulla oli kiire ehtiä bussiini joten en ehtinyt jäädä lörpöttelemään muiden kanssa, juoksin itse pysäkille.

Nyt kun näimme niin tämä työkaveri raivosi että onko minusta ok "nolata" hänet niin,että oikein korostan että hän on jotenkin vääränlainen. ?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä xD eihän toi vihjaa mitenkään siihen suuntaan että olisi ylipainoinen

Vierailija
2/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuosta geneerisestä varoituksesta saa assosioitua jotain hänen painoonsa liittyen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ottaisin ton vittuiluna kans. Minkä kanaemon roolin sä olet ottanut kun lähdet neuvomaan aikusia ihmisiä?

Vierailija
4/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy loitolla moisesta ammattiloukkaantujasta. Seuraavaksi se syyttää sua työpaikkakiusaamisesta, varo vaan.

Vierailija
5/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ottaisin ton vittuiluna kans. Minkä kanaemon roolin sä olet ottanut kun lähdet neuvomaan aikusia ihmisiä?

Joo! Hyvää yötä, hyvää huomenta ja hyvää viikonloppua on kanssa kauheaa vittuilua, kai se nyt on hyviä ilman sun toivotteluakin! Mikä ihmeen kanaemo säkin olet, kun tommosia toiselle sanot!

Vierailija
6/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Hyvää yötä, hyvää huomenta ja hyvää viikonloppua on kanssa kauheaa vittuilua, kai se nyt on hyviä ilman sun toivotteluakin! Mikä ihmeen kanaemo säkin olet, kun tommosia toiselle sanot!

Älä saivartele, nuo on toivotuksia. Ensin neuvotaan miten liikutaan koska lihava = kömpelö, sitten ollaan jo antamassa laihdutusvinkkejä kun ollaan "huolissaan". Minkä tahansa voi sanoa piilovittuiluna jos se sanotaan mittailevalla katseella ja vienolla hymyllä höystettynä.

Vierailija
7/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit kuitenkin, että se on kömpelö painonsa takia ja mätkähtää maahan eikä pääse sieltä ylös valasmaisen olemuksensa takia. Se näkyi silmistäsi ja oli aistittavissa äänestäsi ihan varmasti.

Vierailija
8/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä esimerkikstä näkee hyvin miten joku tulee kokeneeksi itsensä kiusatuksi ja syrjityksi - ja ennen pitkää omalla käytöksellään eristää itsensä yhteisöstä. 

Ei sun tarvitse sietää tuommoista. Lopeta olemasta ystävällinen koko ihmiselle. 

Tukehtukoon omanapaisuuteensa.

Vierailija
9/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tämä on. Ei kukaan ole niin tyhmä, että kirjoittaisi näin tunnistettavasti tosijuttuja.

Vierailija
10/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen tuollaisesta loukkaantuu, niin se olkoon hänen oma murheensa! Älä välitä :)

Vierailija
11/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kiinni jäit

Vierailija
12/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh laihoillahan on suurempi riski kaatuessa, ei ole pehmitettä!

Vierailija
13/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kiire ehtiä bussiini joten en ehtinyt jäädä lörpöttelemään muiden kanssa, juoksin itse pysäkille.

Nyt kun näimme niin tämä työkaveri raivosi että onko minusta ok "nolata" hänet niin,että oikein korostan että hän on jotenkin vääränlainen. ?

Juokset bussipysäkille ja varoitat liukkaudesta toista, joka jää lörpöttelemään?

Vierailija
14/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset bussipysäkille ja varoitat liukkaudesta toista, joka jää lörpöttelemään?

Ja vielä varoitat vain tätä yhtä kun jäävät porukassa juttelemaan?

Vierailija
15/15 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin hölmönä pitäisin tuollaista varoitusta. Tosin ajattelisin pikemmin työkaverin käyvän jotenkin vajaalla kuin luulisin että hän vihjailee painostani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi