Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
1321/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfgfdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut sarjaa oikeastaan ekaa jaksoa lukuunottamatta, mutta otsikkotasolla jonkin verran. Niiltähän ei ole voinut välttyä. Tuntuu jotenkin tyhmältä enää ylipäätään tehdä tätä sarjaa, koska viimeistään tämä kausi osoitti sen, ettei kellään nykypäivänä tunnu olevan oikeaa halua sitoutua kehenkään. Heti otetaan parempi kun vaan sattuu kävelee vastaan. Esim. nämä lortot wt-Elli ja sitten se Marika (?). Lisäksi maajussi Timo (en ole varma nimestä) ei valinnut sitten loppupelissä ketään. Tämä ohjelma on läpileikkaus nykytrendistä parisuhdemarkkinoilla: osa haluaa oikeasti löytää jonkun, loput sitten vaan pelleilee. Nykyään ei tarvita parisuhdetta tasapainoisen ja onnellisen elämän yhdeksi peruspilariksi. Parisuhteesta on tullut kertakäyttökamaa - kun kulma vähän rispaantuu voi käydä kaupasta hakemassa uuden.

Melko raakaa analyysiä tilanteesta, jossa on tutustuttu vasta pari viikkoa ja vielä katsastellaan, että olisiko tässä jotain. Rispaantumisesta ei ole kyse, kun ei tuossa ehditä edes avata pakettia vielä. Tunteitahan tuossa vaiheessa on seurattava ja jatkosta ei voi kukaan koskaan tietää. Minusta nuo päätökset on tehty ainoalla mahdollisella tavalla, kun on kyse näin alkutekijöistä.

Eiköhän lainaamasi viestin tarkoituksena ollut vain päivitellä ja paheksua nykyajan meininkiä ja nostalgisoida menneitä mukamas hyviä aikoja. :)

Vierailija
1322/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia Laura ja Antti erosi? Ei tarpeeks kipinää tai Antti Alko ärsyttää. Näin mä luulen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko erä, varmaan kuvaajille ja tuottajalle aika painajaismainen duuni. Onneksi SVT:n Bönde söker fru toimii tänäkin vuonna paremmin. Joskin sielläkin huomaa maatilan töitten tekemisen hävinneen kuvista. Kaiken ydin on juontaja-Linda, joka on niin paljon enemmän jutussa tunteella mukana kuin Nuutila, joka käy vaan esittelemässä hidastettua kävelyään kohti kameraa. Ja sitä spooky-katsetta. Brrrrh...

Suomen tämän kauden paras asia on jäänyt aivan huomioimatta; sen Teron punatukkaehdokkaan (Johanna?) jumalaisen mahtavan matala soundi. Olen myyty!

Vierailija
1324/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottais kyllä hermoon se hirviän leviä pohojammaan murre mitä Antti viljeli. Ja kauhian ylypiän oloonen!

Vierailija
1325/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ottais kyllä hermoon se hirviän leviä pohojammaan murre mitä Antti viljeli. Ja kauhian ylypiän oloonen!

Sä et taida oikeasti tuntea ainoatakaan pohojalaasta, Antti on sinut ittensä kans joka näkyy ulospäinkin.

Millainen miehen pitäis olla, ryömiä kuin mato anellen ja pyydellen anteekisi olemassaoloaanko?

Vierailija
1326/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mievaa kirjoitti:

Taitaa Paavo olla todellisuudessa aikamoinen naistenmies!

Ai naistenmies?! Eipä sellaisesta ollut mitään havaintoa ainakaan telkkarissa nähdyn perusteella!!

Vierailija
1327/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko huomasitte et Timon ehdokas Sartsa oli kommentoinu facessa maajussille morsian -sivun linkkittämään maikkariin uutiseen Timon päätöksestä. Kommentoinu siisteydestä tai siis siisteyden puuttumisesta

Vierailija
1328/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et taida oikeasti tuntea ainoatakaan pohojalaasta, Antti on sinut ittensä kans joka näkyy ulospäinkin.

Millainen miehen pitäis olla, ryömiä kuin mato anellen ja pyydellen anteekisi olemassaoloaanko?

Noon yleensä kovia puhumaan pehmoosia ja isotteleen.

Vierailija
1329/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotyttö kirjoitti:

Mievaa kirjoitti:

Ai naistenmies?! Eipä sellaisesta ollut mitään havaintoa ainakaan telkkarissa nähdyn perusteella!!

Netistä ainakin löytyy treffiprofiili sieltä täältä ja tuolta.

Vierailija
1330/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tää kausi ollu lyhyempi ku ennen? miten musta tuntuu siltä...

Huonompi ainakin. Surkea.

Itse olen pettynyt siihen, ettei ainakaan näytetty pistävän niitä morsmaikkuja tai sulhasehdokkaita kunnolla maatilatöissä, muuta kuin juottaa vasikoita ja pelkästään karsinoita puhistella. Olisin halunnut nähdä miten nämä reakoivat maatilan oikeaan arkeen ihan koko eläinten hoito prosessinkin. Vasta lopussa vilahti ehkä vähäsen ainakin Lauran puolelta, mutta olisin halunnut nähdä enemmän. 1 kokonaien jakso edes niin olisn ollut tyytyväinen.

Eikös ne yhdet tytöt joutuneet ihan lantaakin luomaan. Mutta joo, periaatteessa samaa mieltä, että laimea kausi ja outo vuodenaikakin tuotannolle.

Vierailija
1331/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin me oommaki, trossatahan ja ollahan ylypeetä sakis kotona sitte siivommin, mutta ei me miehet pohojalaaselle akalle päriää mihinää, ne vasta trossata osaa ja huutaa ku mettän petoeläämet.

Vierailija
1332/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia Laura ja Antti erosi? Ei tarpeeks kipinää tai Antti Alko ärsyttää. Näin mä luulen

Alko tekee tepposet monelle.

Vierailija
1333/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ylpeä? Olisikohan sitten Antin 30v-synttäreillä ollut ne alun  kolmattasataa vierasta ympäri Suomen,jos Antti olisi pohjimmiltaan ylpeä?

Vierailija
1334/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä Antista ylpeän tekee joidenki mielestä, kertokaa.

Normaali mieshän Antti on siinä kuin kuka muu tahansa.

Vierailija
1335/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitotyttö kirjoitti:

Mievaa kirjoitti:

Niin?

Vierailija
1336/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin me oommaki, trossatahan ja ollahan ylypeetä sakis kotona sitte siivommin, mutta ei me miehet pohojalaaselle akalle päriää mihinää, ne vasta trossata osaa ja huutaa ku mettän petoeläämet.

Parempi varmaan onkin että ihan keskenänne vaan meuhootte siellä. Ei se Laurakaan kauan jaksanu katella.

Vierailija
1337/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitotyttö kirjoitti:

Mievaa kirjoitti:

Niin?

Naistenmies

Vierailija
1338/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anttikin lähti kauempaa akkaa katteleen, mutta taitaa tykätä kuitenkin pohojaalaasista akoista eniten. Vai oliks se liian flatafyrry miehoonen Lauralle.

Vierailija
1339/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli/m…

Miksi tiptopihminen ylipäänsä otti yhteyttä?

Olisihan Timon pitänyt jo esittelyssä kertoa että elää tuollaista "vaihtoehtoista" elämää, onhan sillekin kannattajansa ja olisi voinut saada enemmän itsensä näköisiä hakemuksia. Kukaan norminainen kaupungista lähde huusholliin jossa ei tule talousvedet hanasta. Mitenhän suihkut talvisaikaan.. Muuttaisitko itse?  

Vierailija
1340/1600 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kyllä Timosta, mutta kun luin tuon vesisysteemijutun, niin eipä kiinnostaisi. Olisipa ollut mielenkiintoista nähdä se huusholli sisältä. Piha ainakin oli ryjää täynnä. Väistämättä tulee mieleen, että taitaa hygieniankin kanssa olla niin ja näin. Miten saa edes pyykit pestyä???