Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muka naisen euro=80 senttiä, euro on euro...

Vierailija
02.02.2016 |

Eurohan on euro, ei se voi olla 80 senttiä. Ja 0,80e = 0,80e. Musta tuntuu, että meitä naisia yritetään nyt huijata tässä jotenkin! Kun mä menen kauppaan niin ei se niin mene, että jos tikkari maksaa euron niin mä maksaisin siitä sen 80 senttiä vaan, koska oon nainen. Joku laki ihan takuulla kieltäis tollasen enkä ikinä oo tohon törmännyt.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aihe kiinnostaa löytyy googlettamalla miljoona kirjoitusta ihan tutkittua juttua kuinka 80centtiä myytti on pelkkää paskapuhetta. En tajua miksi aiheesta pitää käydä sama keskustelu yhä uudestaan, onkot jotkut niin puupäitä että ei vain rekisteröidy sinne jakeluun.

80centtiä vieteriukko mikä pomppaa jostain kun vieteriukko, saisi jo loppua, kukaan ei jaksa enää jauhaa koko asiasta.

Vierailija
42/48 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä en tiedä missä minun tuleva vaimoni on. Minä en myöskään tiedä missä sinä olet. Sinä olet siis tuleva vaimoni. Tulisitko jo tänne?

Oih, romanttista! Tuo olikin mun elämän eka kosinta, mutta toisaalta yks riittää tosi hyvin ♡ Tulen tottakai! Ps. Kai sulla on euroja :) ap

Voi harmi, mulla ei ole ollenkaan kolikoita, vaan 20€ seteleitä. Lupaava aviolitto kariutui pikkurahan puutteeseen...

32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Vierailija
44/48 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä en tiedä missä minun tuleva vaimoni on. Minä en myöskään tiedä missä sinä olet. Sinä olet siis tuleva vaimoni. Tulisitko jo tänne?

Oih, romanttista! Tuo olikin mun elämän eka kosinta, mutta toisaalta yks riittää tosi hyvin ♡ Tulen tottakai! Ps. Kai sulla on euroja :) ap

Voi harmi, mulla ei ole ollenkaan kolikoita, vaan 20€ seteleitä. Lupaava aviolitto kariutui pikkurahan

puutteeseen...

32

Eurojahan nuokin on.

Vierailija
45/48 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vika jos ei puoliaan osaa pitää.

Vierailija
46/48 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on feministi propagandaa.

Vierailija
47/48 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen euro on aika lähellä nollaa jos on naisen kanssa. Mies maksaa kaiken .  Nainen käyttää omansa botoxiin,laukkuihin..

Vierailija
48/48 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palkat on miehillä ja naisilla samat jos työ on sama. Tietysti monissa paikoissa pystyy henkilökohtaisesti jokainen neuvottelemaan palkastaan.

Minkäs sille mahtaa jos naiset hakeutuu matalapalkkaisiin töihin. Palkka on ammatinvalintakysymys ei alapään varustuksen laatu siihen vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän