Miksi joidenkin ihmisten välillä on jännite, joka ei tunnu poistuvan ollenkaan?
Että molemmin puolin hirveä jännitys päällä. Kumpikin haluaisi puhua toiselle mutta kun ei vaan pysty.
Kommentit (9)
Tiedän mitä tarkoitat. Mutta en tiedä vastausta kysymykseesi :D
Tarkoitatko vastakkaisten sukupuolten välillä? Liittyykö ihastumiseen?
Jännite pysyy niin kauan, kun ette kommunikoi. Jännite katoaa viimeistään peuhujen jälkeen.
Luulen tietäväni. Kiva tietää, että muillakin on näin ;) Luulin, että olen itse vain niin epäsosiaalinen ja tyrin kaikki kiinnostavat ihmissuhteet puhumattomuudellani ja epäluontevalla käyttäytymiselläni, mitkä minulla liittyvät ainakin tuohon jännitteeseen.
Miten ja missä tilanteissa olette saaneet jännitteen purkautumaan? Minulla on nyt yksi jännite ollut päällä jo kauan, enkä tiedä kuinka kauan tämä jatkuu...
Hyi se on niin perseestä, se voi johtua ihan vaan ujoudesta/estyneisyydestä tai sitten voi olla jotakin tuntemuksia kuten ihastumista tai sitten negatiivisia tunteita. Mutta tosiaan joittenkin ihmisten kanssa se jännite on aina välillä ja välillä ei jos puhuu jotain, mutta mä luulen että mun kohdalla se on enemmän mun omassa päässä ja voihan se olla että toinen vaistoaa musta sen etten nyt oikein osaa puhua eikä sitte itsekään osaa/uskalla ottaa kontaktia tms.
Olipa se sekavasti selitetty, mutta tämä on kyllä asia joka on mua häirinnyt elämässäni aina, enkä oo tiennyt että mistä se oikeastaan johtuu enkä ole uskaltanu siitä puhua ikinä :D Kivaa tietää että muillaki on tällasia fiiliksiä
Se on vaan sitä, kun asioita ei ole puhuttu selviksi. Ihan kaikkien kanssa ei ihan kaikkea voi puhua selviksi, joten sitten se jää.
Joku kemia jota ei pysty purkamaan. Tiedän mitä tarkoitat. Mulla on elämässä myös tälläinen ihminen. Älytön vahva jännite enkä ymmärrä lähestymisemme on niin vaikeaa.
anarkistin ja poliisin välinen jännite on käsin kosketeltavaa..
"EI PYSTY HENGITTÄÄ!!!"
Minulla on sellainen jännite kaikkien ihmisten kanssa, että kumpikaan ei halua puhua toiselle.