Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otanko kunnollisen miehen, joka rakastaa minua?

Vierailija
02.02.2016 |

Kokemuksia siitä, voiko rakkaus kasvaa toista kohtaan? Seksi on mahtavaa, mies on varakas ja kultainen sekä on kertonut rakastavansa minua. Oletko ottanut miehen, jota kohtaan sinulla ei ole ollut niin roihuavaa tunteen paloa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä "ota", vaan anna miehen kokea elämässään aito ja molemminpuolinen rakkaus. Jos miehellä ei olisi varallisuutta, tuskin häntä edes kai "ottaisit", joten taidat olla kiero onnenonkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä SE fiilis pitää tulla.. muuten ei pidemmän päälle toimi!

Vierailija
4/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin tätä aiemmin, mutta lopulta en vain tuntenut rakkautta vaikka kovasti yritin ja halusin. Ei sitä voi pakottaa ja minua tilanne alkoi lopuksi ahdistaa todella paljon.. Erosimme ja kun tapasin uuden mieheni, niin yllätyin siinä miten paljon toista voikaan rakastaa. Älä pakota itseäsi suhteeseen, jos et rakasta oikeasti miestäsi. Jossain vaiheessa kaduttaa varmasti :/

Vierailija
5/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä naisten juttuja.Täällä vannotaan oikean rakkauden nimiin, vaikka suurimmalla osalla se "rakkaus" rakentuu juuri noista asioista.Tietenkin otat tuon miehen kuten muutkin naiset ja olet siinä sen 3-10 vuotta ja sitten jatkat matkaasi kun olette menettäneet "kemian".Välissä makaat joka vuosi muutaman miehen kanssa ja vietät naisten kanssa mukavia iltoja.Jos miehesi ei tätä ymmärrä, vaan kuvittelee oikeasti olevansa joku taivaan lahja sinulle, ei sille mitään voi.

Vierailija
6/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Mies on varakas ja voit alkaa loisia hänen lompakollaan. Mitä muuta nainen voisi kaivata?

Vierailija
7/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat. Vaadit avioehtoa, missä kaikki nyt olemassa oleva ja tuleva omaisuus jaetaan erossa puoliksi ja taloudessa on käytössä yhteinen tili, mihin kummakin tulot menevät. Ja kun olet naimisissa, jäät pois töistä, juoksevassa rahassa kun on yhteinen lompakko.

Vierailija
8/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. On hyvä.

Vierailija
9/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat. Vaadit avioehtoa, missä kaikki nyt olemassa oleva ja tuleva omaisuus jaetaan erossa puoliksi ja taloudessa on käytössä yhteinen tili, mihin kummakin tulot menevät. Ja kun olet naimisissa, jäät pois töistä, juoksevassa rahassa kun on yhteinen lompakko.

Toi on muuten hyvä.Vaadit vielä sillai, että naimisiin mennessä kaikesta jo olemassakin olevasta omaisuudesta tulee yhteistä.Siinä sitten mies näyttää miten rakastaa...puupää :D

Itselläni ennakkoon perittyjä kiinteistöjä noin 400 000€ arvosta ja ei tulisi IKINÄ missään, milloinkaan missään lääkityksessä antaa muijalle puolia, vaikka rakastaisin enemmän kuin koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme