Shetlandsaarten murhat
Mä en nyt oikein tajunnut tätä viimeistä jaksoa. Siis eihän se juttu ratkennut mitenkään. selvisi just mikä Ciaran hindsin hahmo oli, mutta ei miksi se poika tapettiin, eikä kuka sen tappoi eikä mitä ne yhdet kärhämöi siellä vanhainkodissa. Mikä järki tässä nyt muka on? Ne ei enää olekaan kaksiosaisia, vai?
Kommentit (11)
Tämä uusin tosiaan kuuden jakson mittainen. En ole vielä näitä jaksoja aloittanut edes katsomaan vaan sitten kaikki nopeaan tahtiin. :)
Se on kyllä upea sarja, ne maisemat ja säätilat! Eikä hassummat näyttelijätkään :)
No onpa ankeaa. Kyllä kunnon dekkarin pitää selvitä viimeistään kahdessa osassa, kukaan ei jaksa samojen ihmisten epätoivoa kauempaa.
Nyt näytettävä kausi on tosiaan jatkuvajuoninen eikä niinkuin aiemmat että on ollut kolme kahden jakson tarinaa.
Vanhainkodissa? Minä olen vissiin katsonut eri ohjelmaa, kun oli nyt vasta 2. jakso kuusiosaisesta.
Viikon kuluttua sitten saamme katsottavaksi 4. kauden tästä hienosta sarjasta. Mitäs tykkäätte?
Katsoiko kukaan 25.8.2018 jakson? en nähnyt ihan alusta asti, ja jäin ihmettelemään kun se Thomas, joka edellisessä jaksossa haudattiin elävältä ei ollutkaan kuollut. Miten hän pelastui haudasta?
Kömpi ylös vaan! Areenasta löytyy.
Mitä tykkäsitte tästä uudesta versiosta ilman Jimmy Pereziä? Minusta ihan hyvä, suurin "taika" sarjaan tulee kuitenkin tuosta karusta ympäristöstä.
Taitaa olla jopa kuusiosainen. Siis ihan tosissaan :)