Ärsyttää, kun mies tienaa niin vähän :(
Taaskaan en saanut sitä sohvaa minkä halusin, jouduin tyytymään surkeisiin halpoihin laminaatteihin ja rahaa ei riitä kylppäriremppaan, ellemme sitten luovu vuosittaisesta etelän reissusta. Mitä vinkkejä olisi kannustaa miestä ylitöihin ja lisätunteihin, niitä kun olisi tarjolla ja miehellä olisi niihin mahdollisuus? Nyt remontin yhteydessä on alkanut ärsyttämään ihan kympillä se, että mies ei tienaa riittävästi. Pian mun pitää oikeasti luopua rakennekynsistä, ripsipidennyksistä, hiusjatkeista ja vaateostoksista, jos asiat jatkuvat tätä rataa. Siis mä en enää jaksa. Tuntuu siltä, ettei mies rakasta mua kun ei halua taata mulle edes vähän parempaa elintasoa. Mitä te muut turhautuneet olette tehneet tässä tilanteessa?!?
Kommentit (43)
Kyllä rakastunut mies tekee kaikkensa pitääkseen naisensa tyytyväisenä. Onnettomia looserimiehiä pienine tuloineen on paljon. Heihin kannata uhrata ajatuksia.
Just tän takia aion etsiä miehen, joka tienaa kunnolla. Siis vähintään 2-3 miljoonaa vuodessa. Isän tulot pyörii vuodessa noin 10 miljoonan paikkeilla, enkä todellakaan aio tyytyä kovin paljon huonompaan mieheen.
Niin, eli AP:n miehen tulee joko hankkiutua niihin hyväpalkkaisiin asiantuntijatehtäviin, tai sitten paiskia ylitöitä tuntipalkalla niska limassa :)