Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies tienaa niin vähän :(

Vierailija
02.02.2016 |

Taaskaan en saanut sitä sohvaa minkä halusin, jouduin tyytymään surkeisiin halpoihin laminaatteihin ja rahaa ei riitä kylppäriremppaan, ellemme sitten luovu vuosittaisesta etelän reissusta. Mitä vinkkejä olisi kannustaa miestä ylitöihin ja lisätunteihin, niitä kun olisi tarjolla ja miehellä olisi niihin mahdollisuus? Nyt remontin yhteydessä on alkanut ärsyttämään ihan kympillä se, että mies ei tienaa riittävästi. Pian mun pitää oikeasti luopua rakennekynsistä, ripsipidennyksistä, hiusjatkeista ja vaateostoksista, jos asiat jatkuvat tätä rataa. Siis mä en enää jaksa. Tuntuu siltä, ettei mies rakasta mua kun ei halua taata mulle edes vähän parempaa elintasoa. Mitä te muut turhautuneet olette tehneet tässä tilanteessa?!?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono!

Ps. Millainen kylppäriremontti yhden matkan hinnalla

Ps. Kuka tyytyy vain Yhteen matkaan vuodessa?

Ps1: matkabudjetti on n. 6000e ja sillä pääsee rempassa alkuun, osaamista löytyy perhepiiristä

Ps2: Ne, jotka eivät pidä jatkuvasti lomaa, koska eivät ole duunareita...

1 Mihin pääsee 6000? Saisiko sillä edes kaakeleita?

2. Paremmissa piireissä ehtii kyllä

monenlaista. Eikä sikataulutkaan niin

tarkkaan muiden taskussa

1. Se on ihan ok budjetti kahdelle aikuiselle, ei varmaan viiden lapsen perheelle olisikaan! Ja olisi parempi budjetti, jos mies tienaisi enemmän - se tässä just on se ongelma. Ja sillä saa jotkut paskat kaakelit, itkettää.

2. En tajunnut sikajuttua, en osaa kommentoida. Ap

Vierailija
22/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tommosella miehellä edes tekee? En arvosta. Miehen tehtävä on tehdä rahaa, että nainen voi näyttää kauniilta ja pitää kodin nättinä. Laminaatti? Just ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ongelmat. :D Me asutaan miehen kanssa 24 neliöisessä yksiössä ja yhteenlasketut tulot siihen asti kunnes mies jatkaa töitä toukokuussa ovat n. 1500 euroa. Että vali vali. Ei edes olla mitään 19-vuotiaita.

Hanki itselles hyväpalkkainen työ.

Vierailija
24/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkolois-jankkaajaa kiukutti kun ei ollut saanut kunnon ketjua aikaan moneen päivään, joten tekaisi oman provon ja nyt vastailee itselleen. 

Nyt oikeesti, hanki oikea elämä. Ihan sama mitä teet mutta se terveen käytöksen raja on ylitetty. 

Vierailija
25/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tommosella miehellä edes tekee? En arvosta. Miehen tehtävä on tehdä rahaa, että nainen voi näyttää kauniilta ja pitää kodin nättinä. Laminaatti? Just ei.

Ihanaa, kun joku ymmärtää mua! Mies ei tajua mitään sisustustrendeistä ja pitäis kaiken samanlaisena varmaan viis vuotta, ellen yrittäisi itse järjestää näitä juttuja. Sitten ei edes vaivaudu tienaamaan paremmin :( En kuuna päivänä esim. tekis lapsia tollasen kanssa. En tosiaan. Ap

Vierailija
26/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakkolois-jankkaajaa kiukutti kun ei ollut saanut kunnon ketjua aikaan moneen päivään, joten tekaisi oman provon ja nyt vastailee itselleen. 

Nyt oikeesti, hanki oikea elämä. Ihan sama mitä teet mutta se terveen käytöksen raja on ylitetty. [/quote

Ei sullakaan oo ihan kaikki muumit laaksossa kun jankkaat jostain avohoitopotilaasta mun ketjussa! Mua jumankauta SAA ärsyttää mun mies ja hei ellei sua ärsyttäis tai susta ois ihan jees - niin miksi sä luet tätä ketjua, ellei sulla ole mitään vinkkiä millä saa kannustettua miestä kunnianhimoisemmaks?!? Ap

Vierailija
27/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas ongelmat. :D Me asutaan miehen kanssa 24 neliöisessä yksiössä ja yhteenlasketut tulot siihen asti kunnes mies jatkaa töitä toukokuussa ovat n. 1500 euroa. Että vali vali. Ei edes olla mitään 19-vuotiaita.

Niin hankin. Mutta nytpä oon opiskelija. Ap

Vierailija
28/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kyynel. Jos mun eukko sanoisi kuten Ap:n niin tulisi nopea lähtö. En katso enää yhtään kotona löhöävää rahankinuajaa.

Vierailija
29/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduin jo otsikosta kunnes tajusin että tää on provo :( Mua ihan tosissaan ahdistaa miehen pitkittyneet opinnot ja kasvava opintolaina kun itse aloittelen uraa ja alkaa tulla asunnonostot sun muut mieleen.

Maksan mm. meidän vuokran ja laskut kokonaan yksin. Ei puhettakaan rakennekynsistä.

Vierailija
30/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahduin jo otsikosta kunnes tajusin että tää on provo :( Mua ihan tosissaan ahdistaa miehen pitkittyneet opinnot ja kasvava opintolaina kun itse aloittelen uraa ja alkaa tulla asunnonostot sun muut mieleen.

Maksan mm. meidän vuokran ja laskut kokonaan yksin. Ei puhettakaan rakennekynsistä.

Miten niin provo? Ei mullakaan ois nyt just itellä varaa laitattaa kynsiä, ripsiä, hiuksia mutta mies TYKKÄÄ että näytän hyvältä ja on aina mielellään nuo maksanut. Miksi sä maksat teillä kaiken, ei tuokaan nyt kovin fiksua ole :D ap

Vierailija
31/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO JÄTÄ SE!MIEHILLE PITÄÄ NÄYTTÄÄ ETTÄ VAIN RIKAS KELPAA.

Vierailija
32/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kyynel. Jos mun eukko sanoisi kuten Ap:n niin tulisi nopea lähtö. En katso enää yhtään kotona löhöävää rahankinuajaa.

Ai susta päätoiminen opiskelu on kotona löhöämistä? Miten mahtaisit itse pärjätä yliopistolla mun tilalla?!? Mä en katsois noin vmäistä asennetta minuuttiakaan. Ap

Vierailija
33/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hankin. Mutta nytpä oon opiskelija. Ap

No kannataisko tottuu siihen opiskelijaelämään sit?! Ja voit sä silti mennä töihin.

Vierailija
34/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä ap. Karvat nousi pystyyn kun oli niin vastenmielinen avaus. Mieluummin olisin yksin (niin kuin olenkin) kuin sinun kanssasi. En meinaan kuuntelisi sekuntiakaan tuollaista urputusta. Sut pitäisi lähettää johonkin Afrikkaan vapaaehtoistyöhön, niin voisit nähdä kuinka vähillä pelimerkeillä voi tulla toimeen.

Vierailija
35/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo nyt ap vähän ettei tule joku ihana venäläisnainen ja vie miestäsi. Nehän on niin paljon parempia kuin suomimuijat, loisii lompakollakin paljon paremmin.

Vierailija
36/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO JÄTÄ SE!MIEHILLE PITÄÄ NÄYTTÄÄ ETTÄ VAIN RIKAS KELPAA.

Sieluni silmillä näen, että nenä on niin pystyssä että vesi sataa sissään...

Vierailija
37/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean itsekäs mies. Kyllä kuukausittaisessa tilipussissa pitää olla nettona vähintään viisi numeroa, muutenhan mies ei välitä hyvinvoinnistasi ollenkaan eikä todennäköisesti myöskään rakasta sinua. Suosittelen, että ostat ne laminaatit ja teet niistä kokon takapihalle. Sanot sitten, että jos tammiparkettia ei ens kuussa näy, niin käyt pokaamassa jonkun rikkaan adoniksen. Eihän tuosta muuten mitään tule.

Vierailija
38/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet halpa nainen, kun noin edullisesti itsesi myyt. Hyi!

Vierailija
39/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet halpa nainen, kun noin edullisesti itsesi myyt. Hyi!

Vähintään alennuksessa oleva :/

Vierailija
40/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitöitä tekevät vain duunarit. Tai heille niistä maksetaan.

Asiantuntijatehtävissä tehdään hommia 24/7 ilman eri korvausta.

Suomi on amisten luvattu maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä