Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun mies tienaa niin vähän :(

Vierailija
02.02.2016 |

Taaskaan en saanut sitä sohvaa minkä halusin, jouduin tyytymään surkeisiin halpoihin laminaatteihin ja rahaa ei riitä kylppäriremppaan, ellemme sitten luovu vuosittaisesta etelän reissusta. Mitä vinkkejä olisi kannustaa miestä ylitöihin ja lisätunteihin, niitä kun olisi tarjolla ja miehellä olisi niihin mahdollisuus? Nyt remontin yhteydessä on alkanut ärsyttämään ihan kympillä se, että mies ei tienaa riittävästi. Pian mun pitää oikeasti luopua rakennekynsistä, ripsipidennyksistä, hiusjatkeista ja vaateostoksista, jos asiat jatkuvat tätä rataa. Siis mä en enää jaksa. Tuntuu siltä, ettei mies rakasta mua kun ei halua taata mulle edes vähän parempaa elintasoa. Mitä te muut turhautuneet olette tehneet tässä tilanteessa?!?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos itse tienasit? Lompakkoloinen.

Vierailija
2/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että jos ei ala lisää fyrkkaa löytymään, et enää anna.

Vierailija
4/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sitten herätettyä tuon lompakkopakolaisen tälläisellä provolla.

Vierailija
5/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!

Ps. Millainen kylppäriremontti yhden matkan hinnalla

Ps. Kuka tyytyy vain Yhteen matkaan vuodessa?

Vierailija
6/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen pitää tehdä ylitöitä, että saat edes jonkinlaisen elintason pidettyä

Vierailija
7/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihanan rauhallista ollutkin muutaman päivän, niin tää ap vatipää menee tuikkimaan nukkuvan karhun persettä. Saatanan idiootti!!!

Vierailija
8/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli, lassukka-ap.

Vai oletko lompakkoloinen-jankkaaja? Ainakin hän löysin ketjuun nopeasti.

Vierailija
9/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin töihin.

No mä opiskelen. Sitä paitsi se on miehekästä, että mies tienaa kunnon rahat. Ap

Vierailija
10/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehen pitää tehdä ylitöitä, että saat edes jonkinlaisen elintason pidettyä

Tämä juuri! Turha puhua mitään rakkaudesta kun ei välitä edes mun hyvinvoinnista :( Ap

Vierailija
11/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihanan rauhallista ollutkin muutaman päivän, niin tää ap vatipää menee tuikkimaan nukkuvan karhun persettä. Saatanan idiootti!!!

Siis mulle toi lompakkoloisjankkaaja on pelkkää ilmaa. Avohoidossa on just toi kurjuus, että jankkaajilla on netti. Ei niitä kannata noteerata! Ap

Vierailija
12/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono!

Ps1: matkabudjetti on n. 6000e ja sillä pääsee rempassa alkuun, osaamista löytyy perhepiiristä

Ps2: Ne, jotka eivät pidä jatkuvasti lomaa, koska eivät ole duunareita...

Vierailija
13/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh!? Miten sä alunperinkään oot jonkun tyhjätaskun ottanut? Nyt kyllä jätät sen ja lähdet heti vkloppuna Stadin Teatteri ravintolaan ettimään rikasta pukumiestä. Mä ainakaan en millekään köyhälle haarojani levittelis. Hyi hitto!

Vierailija
14/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää! Jätä se mies ja etsi joku parempituloinen... Hyi että, etoo ajatuskin siitä että joutuis jättään ripset ja kynnet pois. Saati sit ajatus jostain halvoista tarjouslaminaateista... Tai laminaateista ylipäänsä...

Vierailija
15/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri! Turha puhua mitään rakkaudesta kun ei välitä edes mun hyvinvoinnista :( Ap

Näin on. Ei yhdenkään naisen pitäisi kokea sinun kohtaloasi. Hyvä, että otit esille, joku toinenkin on voinut joutua tyytymään huonoon sohvaan ja laminaattiin. Ei uskoisi v 2016. Mutta laiskoja miehiä on yhä.

Ei auta vaikka nainen koittaa kaunistautua. Tällaista voi silti tapahtua

Vierailija
16/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää! Jätä se mies ja etsi joku parempituloinen... Hyi että, etoo ajatuskin siitä että joutuis jättään ripset ja kynnet pois. Saati sit ajatus jostain halvoista tarjouslaminaateista... Tai laminaateista ylipäänsä...

Niinpä, mä olen yrittänyt sinnitellä, mutta nyt alkaa kärsivällisyys loppumaan. Mun elämä on pian niin pilalla, että huh! En tiedä kestänkö edes opintoja loppuun tuon kanssa :( Saisin varmasti paremmankin, joka ymmärtää mun tarpeet. Ap

Vierailija
17/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa, kun ei ole mistä ollenkaan. Silti mulla on kallis sohva ja asunto, joka ei remonttia kaipaa. 

Vierailija
18/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono!

Ps1: matkabudjetti on n. 6000e ja sillä pääsee rempassa alkuun, osaamista löytyy perhepiiristä

Ps2: Ne, jotka eivät pidä jatkuvasti lomaa, koska eivät ole duunareita...

1 Mihin pääsee 6000? Saisiko sillä edes kaakeleita?

2. Paremmissa piireissä ehtii kyllä monenlaista. Eikä sikataulutkaan niin tarkkaan muiden taskussa

Vierailija
19/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa sanoa, kun ei ole mistä ollenkaan. Silti mulla on kallis sohva ja asunto, joka ei remonttia kaipaa. 

Sä et yhtään seuraa sisustustrendejä? Kyllä meillä ainakin säännöllisesti tehdään pintaremppaa. Ja nykyinen sohva ei nyt taas sovi tähän uuteen tyyliin eikä mies tajua, että ne huonekalut pitää ostaa sitten uudestaan niin että ne sopivat. Nyt antaa mun ostaa vaan jotain halpaa kun kuulemma muutan mieltäni niin usein. Oikeasti, mun mies on niin törkeä että itkettää. Ap

Vierailija
20/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tienaa hyvin, mutta on äärimmäisen pihi - se vasta ärsyttävää onkin! Ei, minulle ei tarvitse maksaan sellaisia asioita mihin ei ole omalla tienesteillä varaa. Mies on esimerkiksi todella nihkeä lähtemään ulkomaan matkalla kanssani (maksan siis oman osuuteni matkasta), "koska se on niin kallista ja mökillä oleminen ei maksa mitään".