Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla teinitytöillä pitää olla iPhone?

Vierailija
02.02.2016 |

Onko toi joku itseisarvo, jotta tulee hyväksytyksi kaveripiireissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin? Täällä 14-15-vuotiaiden keskuudessa se alkaa jo olla out. Parikymppisillä on enemmän.

Vierailija
2/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "pidä", mutta siihen saa hyviä appseja, siksi meillä on teineillä ja miehellä Iphone. Itselleni riittää Samsung, kun käytän sovelluksia vähän.

Makuasia se on, ei mikään muoti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä ole. Mikä oletus tuo taas on?

Vierailija
4/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin?! Olen koulussa liikunnanopettajana yläkoulussa ja vedän saman ikäisten harrasteryhmiä ja aika vähän noita IPhoneja näkyy.

Vierailija
5/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noku kaikil muilki on!!"

Vierailija
6/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmella tytöllä on kyllä Samsungit.

Vierailija
7/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä siksi, että kaikki kotona olevat laitteet ovat mäkkejä ja on helppoa kun kaikki toimivat saumattomasti yhteen. Uutta puhelinta tosin tyttö ei ole saanut koskaan, vaan aina joku minun, isänsä tai jonkun tutun vanhan.

Vierailija
8/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tytöllä siksi, että kaikki kotona olevat laitteet ovat mäkkejä ja on helppoa kun kaikki toimivat saumattomasti yhteen. Uutta puhelinta tosin tyttö ei ole saanut koskaan, vaan aina joku minun, isänsä tai jonkun tutun vanhan.

Meillä sama tilanne, tietokoneesta tablettiin ja puhelimiin on Applea, ja laitteet perhejaossa. Joten tiedän jo valmiiksi, että muutama tuttu kyräilee selän takana miten yritetään olla parempia. Kun ensi syksynä annan ekaluokkalaiselle oman vanhan iPhonen käyttöön (kun itse ostan uuden). Ja perhejaon avulla pystyn hallitsemaan myös pojan puhelinta. Sekä mitä app:seja tilaa, kun hänenkin puhelin tulee olemaan oman appletilin alla.

Vierailija
9/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Samaa mietin. Sukulaistyttö sai hienon läppärin joululahjaksi. Alkoi kiukuttelu ja murjotus, kun se ei ollut Apple. Vaikka oli todella hyvä kone. Vanhemmat yritti selittää, että ei ollut varaa 1000 euron koneeseen ja että tässä 700 euron koneessa on paljon paremmat ominaisuudet. Käsittämätöntä.

Vierailija
10/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis tullut instaa seuratessa. Peiliselfiessä iPhonella napattu kuva useammalla.