Jipijaijee! Mies pyytäny eksänsä vahtimaan meiän lapsia, siis miehen piti vahtii mut
sille tuli tärkeemeno mukamas...Mä olin töissä. Oon sanonu, et voi soittaa vaik mun äidin lapsenvahdiks jos on pakko mut eikös mitä tän eukon on kyysänny meille...eikai siinä mitään mutta nainen yritti vikitellä miestä sänkyyn vielä kun asuttiin jo yhdessä heil ei ole yhteisiä lapsia mut silti "pitää pitää" yhteyttä koska "ystävyys"... Kiehun raivosta, miehen mielestä ylireagoin ja oon mustis!! Joo en ole mutta silti en halua sitä lumppua meille saati lasteni lähelle...
Kommentit (3)
Kumpi olikaan tyhmenpi...käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja?
Oletko löytänyt jo jonkun kivan asunnon?
No olethan sä mustis, ja täysin aiheesta myöskin. Mitä tuota kieltämään kun perusteltu syy mustasukkaisuudelle on olemassa.
Miehesi ei ole ystävä exänsä kanssa, koska ystäviä ei yritetä vikitellä sänkyyn, varsinkaan silloin jos he ovat varattuja. Miehesi tietää kyllä itsekin, että tuo nainen ei ole hänelle ystävä, vaikkei just tällä haavaa seksisuhteessa hänen kanssaan olisikaan. Sinulla ei ole mitään syytä hyväksyä tuollaista "ystävyyttä", eikä sinun tarvitse hyväksyä tuota ihmistä lapsiasi hoitamaan. Minä en katselisi tuollaista vaan mies saisi mennä takaisin sit exänsä luokse. Minä en katsele yhtään näitä "ollaan vaan ystäviä entisiä panokavereita" juttuja. Olen mieluummin yksin kuin tuollaisia pelejä pelaavan miehen kanssa.
Hahahaha mitää 😃
Kai sitä nyt saa olla mustis, jos miehellä on tullut menoa ja eka jolle soittaa on exä :D ei ihan normaalia