Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maakuntien ihmiset paisuneet todella lihaviksi

Vierailija
02.02.2016 |

Harvemmin tulee käytyä Etelä_Suomen ulkopuolella, tai edes pk-seudun. Edellisestä kerrasta Suomen sisäosiin on aikaa varmaan kymmenen vuotta. Nyt kuitenkin sattui työmatka Ouluun ja vielä autolla. Pysähdyttiin parilla ABC:llä ja se mikä kiinnitti huomiota oli jättilihavien määrä. Onhan jengi täällä Helsingissäkin lihavampaa kuin mun lapsuudessani, mutta jossain näillä apsulla oli sellaista porukkaa kuin ennen vain jenkkileffoissa. Perheitä, joissa kaikki oli varmaan 50kg ylipainoisia. Itseasiassa tuntui, että normaalipainoisia oli vain muutama. Aika hurjaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Monesti Ylivieskan Kärkkäisellä käydessäni mietin, ettei Helsingissä ois näin paljon lihavia. Itse siis asun maalla.

Vierailija
2/7 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Uudenmaan maakunta on ylipainoisinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tulee käytyä Etelä_Suomen ulkopuolella, tai edes pk-seudun. Edellisestä kerrasta Suomen sisäosiin on aikaa varmaan kymmenen vuotta. Nyt kuitenkin sattui työmatka Ouluun ja vielä autolla. Pysähdyttiin parilla ABC:llä ja se mikä kiinnitti huomiota oli jättilihavien määrä. Onhan jengi täällä Helsingissäkin lihavampaa kuin mun lapsuudessani, mutta jossain näillä apsulla oli sellaista porukkaa kuin ennen vain jenkkileffoissa. Perheitä, joissa kaikki oli varmaan 50kg ylipainoisia. Itseasiassa tuntui, että normaalipainoisia oli vain muutama. Aika hurjaa.

Pysähdyit jopa kahdella ABC:llä !!

Vierailija
4/7 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on levittäytyneet jokaiseen niemeen ja notkoon Suomessa.

Vierailija
6/7 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tulla kuin tänne Tampereelle, niin ihmiset ovat jo paljon lihavampia. Luin jostain, että pk-seudulla asuu tosiaan Suomen hoikimmat ihmiset ja se johtuu siitä, että ihmiset ovat terveystietoisempia ja varmaan on enemmän sosiaalista kontrolliakin - kun ympärillä on hoikkia ihmisiä, voi tulla itsellekin tarve laihduttaa.

Myös ruokailutavoissa on eroa, jossain maakunnissa käytetään yhä surutta punaista maitoa ja voita ja taitaa kaljan juontikin olla yleisempää.

Vierailija
7/7 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse koko ikäni Helsingissä asunut ja kehtaan tässä yhteydessä nyt myöntää, että se ihmisaines jossain Hirvaskankaan ABC:llä jaksaa kerta toisensa jälkeen yllättää. Jotenkin sitä siitä omasta kuplastaan käsin aina ihmettelee, että ketä varten kaupoissa myydään niitä majoneesi"salaatteja" ja kuka kuuntelee Klamydiaa, mutta jossain ABC:llä se aina selviää. Ja tuo ylipaino on hyvä pointti myös, mun lähipiiriini kuuluu huomattavan paljon lapsiperheitä, mutten valehtelematta tunne YHTÄKÄÄN ylipainoista lasta henkilökohtaisesti. Jossain muualla ei juuri muita näekään. Hämmentävää, mutta auttaa ymmärtämään, että asuinpaikka ei ole merkityksetön asia.