Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten SINÄ pärjäisit näillä tuloilla?

Vierailija
02.02.2016 |

Nettotulot 1870 euroa. Siitä pois asumiskustannukset 845 euroa. Minulla nuo tulot ja lapset joka toinen viikko minulla ja tiukkaa tekee...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut noin kalliisti? Hommaisin halvemman asumismuodon, niin rahat riittäisi ruhtinaallisesti. Tuolla summalla kyllä tulisin mainiosti toimeen myös sinun tilanteessa. Herää kysymys, että mihin muuhun tuhlaat kuin asumiseen?

Koska haluan elää "isossa" asunnossa hyvällä paikalla :) Tosin vuokrataso on aika kova täällä. Jos muuttaisin kauemmas, menisi kulkemiseen enemmän. Tupakkaan, autoon jonkin verran, laskuja vakuutukset, lapsen lehti, sähkö ja luottokortti (60 euroa/kk) 

Jos asut kalliisti hyvällä paikalla, niin mihin tarvitset autoa? Itse asuin halvalla hyvällä paikalla ja autoon oli niin harvoin tarvetta, että sen pystyi vuokraamaan sen, kun tarvetta tuli.

Julkiset tulisi loppujen lopuksi jopa kalliimmaksi. Varsinkin jos käy kauempana.

Hyvä asuinpaikka ja et ole edes töissä. Mihin sun pitäisi päästä niin, että et voi kävellä tai pyöräillä?

Miksi en reissaisi kauempana kavereilla? Esimerkiksi. Ja juurikin töihin tarvitsen auton. Valinta tämäkin ja onneksi autosta suht pienet kulut :)

Vierailija
42/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokonaistulot n. 1000 e. Siitä maksan asumiseni ja elämiseni ja lainaakin on vielä. Lääkkeitä en pysty aina ostamaan vaan jotain pitää jättää joka  kuukausi pois. Auto ei tule kysymykseenkään, siinä muuten oiva säästövihje teille muillekin! Autoa ei ole ollut lähes kymmeneen vuoteen, koska se nielee niin paljon rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hieman vajaa minun ja avopuolisoni bruttotulot yhdistettynä kuukaudessa, hän on pätkätyöläinen ja minä apurahalla. Asumismenotkin aika lailla samat. Tällä hetkellä pärjätään ihan ok, mutta eipä kyllä mainittavasti jää säästöön. Onneksi hänellä tulossa vähän enemmän työrupeamaa kohtsillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän