Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten SINÄ pärjäisit näillä tuloilla?

Vierailija
02.02.2016 |

Nettotulot 1870 euroa. Siitä pois asumiskustannukset 845 euroa. Minulla nuo tulot ja lapset joka toinen viikko minulla ja tiukkaa tekee...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäisin, jäisi runsaasti säästöönkin.

Vierailija
2/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin kuin kuningas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo ole aika perus suomalaisen palkka ja saat vielä 200 enemmän kuin keskiverto suomalainen.Ja monilla lapset ihan 24/7 ihan noilla tuloilla et aika normi.

Meillä isännän kanssa tulot 1600 plus 400 kht. ja 400 lapsilisät ja 2 aikuista ja 4 lasta ihan aina kuvioissa.

Tiukkaa tekee suomalaisella..onneksi mamut kohta elättävät meidät.

Ruokaan tonni,asuminen 600,bensaan 400 ja sähköön 200 kk plus muut menot et eipä tässä juhlita.

Vierailija
4/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Todella huonosti.

Vierailija
5/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 ja 17v. lapset nettotulot 1700€, lapset asuu 24/7 kanssani. Vuokra 772. Ja ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pärjätä.

Vierailija
6/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä netto muutaman kympin enemmän, vuokra muutaman kympin vähemmän. Asun yksin ja säästöönkin jää ihan hyvin. Varmaan tuollakin hyvin pärjäisin.

Vierailija
7/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se summa kaikkien pakollisten laskujen jälkeen, mikä jäisi siis käytettäväksi ostoksiin ja muihin kuluihin?

Aika haastavaa on jos on alle 800 euroa käytössä ruokaan ja muihin ostoksiin kuussa. Miten usein edes pystyisi ravintolassa käymään??

Vierailija
8/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on suunnilleen meidän perheen (2+!, okt) pakolliset menot per kk. Ja kun tulonsaajia on 2, niin toisen rahat jäisi huveihin/säästöön/ei välttämättömiin ostoksiin.

Kunhan saadaan tuo asuntolaina lyhennyttyä parin vuoden sisällä loppuun, pakolliset menot pienenee 1200 euroon.

Valintoja.

Vierailija
9/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulot on 600€/kk, hyvin oon pärjännyt silti. :)

Vierailija
10/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset sinun vai toisen vanhemman luona kirjoilla? Voit saada asumistukea, vai onko se jo laskettu mukaan?

Vierailija
11/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sillä sun muijalla on tulot ja paljonko maksat hyviä sille?

Vierailija
12/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on suunnilleen meidän perheen (2+!, okt) pakolliset menot per kk. Ja kun tulonsaajia on 2, niin toisen rahat jäisi huveihin/säästöön/ei välttämättömiin ostoksiin.

Kunhan saadaan tuo asuntolaina lyhennyttyä parin vuoden sisällä loppuun, pakolliset menot pienenee 1200 euroon.

Valintoja.

Kysymyshän oli miten sinä pärjäisit noilla tuloilla? Tämä ei ihan ainakaan minulle avautunut pärjäisitkö vai et.

Vierailija
13/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä yksikseen pärjäisi ihan hyvin.

Mutta kun on kaksi lasta... Mun nettopalkka on nimittäin aika sama kuin tuo summa. Mutta tulopuolelle lasketaan vielä lapsilisät, elatustuki ja satunnaiset keikkahommat, joten 600-1000e tulee vielä tuohon päälle ja silti tuntuu että aina loppuu kesken.

Tai säästäminen ei ole helppoa, vaan jos haluaa saada säästöön niin pitää jatkuvasti kieltäytyä asioista, vertailla hintoja ja syödä töissä eväitä.

Vierailija
14/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana saan 460 egee kuussa ja pakko pärjätä vaan... Sit vaan extraduunia kun rahaa tarvii!

Vierailija
15/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintoja.

Kysymyshän oli miten sinä pärjäisit noilla tuloilla? Tämä ei ihan ainakaan minulle avautunut pärjäisitkö vai et.

Älähän nyt. Kyllä jokainen käyttää tilaisuuden kertoa huonosti piilotetulla itsekorostuksella omasta erinomaisesta elämästään ihan vaan sivujuonipäivityksenä itse aiheeseen.

Vierailija
16/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asut noin kalliisti? Hommaisin halvemman asumismuodon, niin rahat riittäisi ruhtinaallisesti. Tuolla summalla kyllä tulisin mainiosti toimeen myös sinun tilanteessa. Herää kysymys, että mihin muuhun tuhlaat kuin asumiseen?

Vierailija
17/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintoja.

Mun mielestä siinä aika selvästi lukee, että riittää meillä pakollisiin menoihin koko perheelle. Jos riittää perheelle, niin luulisi riittävän yhdellekin.

En siis joutuisi kodittomaksi tai kaurapuuropaastolle, en joutuisi edes luopimaan autosta. Ja parin vuoden päästä saisin siitä 600 säästöön kuukausittain.

Vierailija
18/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja säästöön jäisi 800e kuussa. Toki muuttaisin 500e vuokralle ja silloin säästyisi yli tonni. Laittaisin 1000 euroa joka kuu pitkiin korkoihin ja minulla olisi 30 vuoden päästä kivat eläkepäivät edessä vajaan miljoonan omaisuudella.

Vierailija
19/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintoja.

Älähän nyt. Kyllä jokainen käyttää tilaisuuden kertoa huonosti piilotetulla itsekorostuksella omasta erinomaisesta elämästään ihan vaan sivujuonipäivityksenä itse aiheeseen.

Siis tulkitsetteko te tuon kysymyksen niin, että miten minä pärjäisin ap:n tuloilla ja ap:n menoilla ap:n housuissa? En kai mitenkään jos ap ei itsekään pärjää.

Mutta 1870 eurolla netto pärjäisin ihan ok jos saan valita menot itse.

Vierailija
20/43 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nelihenkinen perhe elää tuolla summalla joka kuukausi. Hyvin meillä menee, on ruokaa sekä katto ja puhtaat vaatteet päällä. Laskut saadaan maksettua ajallaan, mutta asuntolainaa ei saada, niinpä maksetaan 800€ vuokraa joka kuukausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi