Hyi kun kyllästyttää katsoa tuota pinkkitukkaisen mopsin naamaa tossa Omnian mainoksessa
Voisko se ees hymyillä.. Valotuskin on kuvassa kamala, saa tytön näyttämään entistä tuimemmalta ja rumemmalta. Miksi piti valita tuo kuva mainokseen?
Kommentit (13)
Mä ihmettelin että miksi ne on laittaneet jonkun eläimeksi maskeeratun tytön tuohon mainokseen, kunnes tajusin että sillä onkin vain outo contour ja ylähuulessa lävistys. Epäonnistunut kuvavalinta kuitenkin kaiken kaikkiaan.
Luulin olevani ainoa jota se mainos häiritsee :D Huono meikki, hapsutukka, kaamea valotus ja ne vaatteetkaan ei imartele. Eläinmaskeeraus ja pelleasu, joo. Nainen olisi kaunis ilman tuota stailausta.
Mä oon koko ajan luullut, että siinä on joksikin nalleksi tai leijonaksi maskeerattu lapsi. En siis ole jäänyt mainosta katsomaan sen kummemmin kertaakaan.
vituttaa tällänen ''tietäjät tietää'' -asenne. jos aiotte puhua jostain niin olisi kiva, että pistäisitte myös linkkiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Minuakin kiinnostaa nyt. Ei näy mitään mainoksia ainakaan tällä sivulla, joillakin sivuilla lähtee joskus joku ärsyttävä uutisvideo pyörimään itsekseen, kai nekin on mainoksia. AdBlock ei näköjään kaikkea poista.
Vierailija kirjoitti:
vituttaa tällänen ''tietäjät tietää'' -asenne. jos aiotte puhua jostain niin olisi kiva, että pistäisitte myös linkkiä yms.
Se on toi av-keskustelujen etusivulla oleva pikkumainos (Keskusteluotsikoiden keskellä).
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin että miksi ne on laittaneet jonkun eläimeksi maskeeratun tytön tuohon mainokseen, kunnes tajusin että sillä onkin vain outo contour ja ylähuulessa lävistys. Epäonnistunut kuvavalinta kuitenkin kaiken kaikkiaan.
Häh?! Mä luulin että se on maskeerattu eläimeksi? Vähän kyllä ihmettelinkin!
Täysin samaamieltä