Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuhlannut koko perheen säästöt ja tehnyt kymmeniä tuhansia velkaa. Mies ei aavista mitään.

Vierailija
01.02.2016 |

Rahastosäästöt, lapsilisät, kotihoidon tuet, kaikki mennyt luottokorttilaskujen, pelivelkojen ja pikavippien maksamiseen. Mies haaveilee omakotitalosta Etelä-Espoossa kun olen palannut työelämään muutaman vuoden kuluttua, mutta minulta menisi kymmenen vuotta tienata tuhlaamani rahat. Minulla on kaksi vaihtoehtoa: tunnustaa miehelleni (Ja ottaa se riski että avioliittomme päättyy siihen). Tai pyytää apua vanhemmiltani, jotka voisivat antaa rahat minulle vaikka heti huomenna. Mutta en yhtään tiedä mitä he minusta ajattelisivat sen jälkeen. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun luo asumaan ja tuo rahat mukanasi

Vierailija
2/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jatkaa liitossasi, käänny vanhempiesi puoleen. Jos pystyvät samantien sua auttamaan, raha ei varmaan ole tiukassa? Sen jälkeen kerro miehellesi, ehkä se kertominen (joku tietää ongelmastasi) pidättää sua tekemästä uudestaan samoin?

En tiedä, mutta noin mä ehkä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit kinuta vanhemmilta rahaa, lyödä vetoa jostain tosi varmasta ja tuplata rahat? Kjähkjähkjäh t pelihimosi

Vierailija
4/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakea apua ensin peliongelmaan. T. Toinen samanlainen

Vierailija
5/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kaikki pidä rahat ja juokse!

Vierailija
6/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
7/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahastosäästöt, lapsilisät, kotihoidon tuet, kaikki mennyt luottokorttilaskujen, pelivelkojen ja pikavippien maksamiseen. Mies haaveilee omakotitalosta Etelä-Espoossa kun olen palannut työelämään muutaman vuoden kuluttua, mutta minulta menisi kymmenen vuotta tienata tuhlaamani rahat. Minulla on kaksi vaihtoehtoa: tunnustaa miehelleni (Ja ottaa se riski että avioliittomme päättyy siihen). Tai pyytää apua vanhemmiltani, jotka voisivat antaa rahat minulle vaikka heti huomenna. Mutta en yhtään tiedä mitä he minusta ajattelisivat sen jälkeen. Mitä voisin tehdä?

Et ainakaan tunnusta mitään. Omia rahojasi ovat olleet. Sanot vaikka että lasten hyväksi olet kaikki käyttänyt. Yritä saada miestäsi hankkimaan paremmin palkattu työ, uhkaa vaikka avioerolla.

Vierailija
8/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tuossa tilanteessa kysyä apua vanhemmiltani. Se vain ois pois perinnöstäni.

Vierailija
9/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSSAP

Muista pettää eka.

Vierailija
10/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hae apua peliriippuvuuteen.

8

Vierailija
11/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta miehellesi, pyydä anteeksi ja hae apua peliongelmaasi. Rehellisyys on maailman tärkein asia. Ei ole myöskään vanhempiesi asia maksaa pelivelkojasi. Sinun täytyy itse ottaa vastuu tekemistäsi veloista. Itse en ainakaan antaisi lapselleni rahoja pelivelkoihin, vaan pelaajan täytyy tienata tuhlaamansa rahat töillä ja ylitöillä, jos se on mahdollista.

Vierailija
12/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Oikeastaan surkea. PROVOOOOOOOOOOOOOO

Vierailija
13/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä nyt, mua ainakin nauratti heti jo pelkkä otsikko.

Vierailija
14/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan tunnusta mitään. Omia rahojasi ovat olleet. Sanot vaikka että lasten hyväksi olet kaikki käyttänyt. Yritä saada miestäsi hankkimaan paremmin palkattu työ, uhkaa vaikka avioerolla.

No aika paljon on kyllä mennyt lasten juttuihin. Olen shoppaillut vaatteita ym heille Helsingin putiikissa ja esim 2015 tehtiin ystävättären kanssa shoppausreissut Lontooseen ja Milanoon. Mut nyt on turha esittää miehelle mitään, koska rahat on loppu jo aikoja sitten. Olisi pitänyt kertoo jo vuosia sitten. /Ap

Vierailija
15/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa oikeestaan oo menny kun rahastosäästät, kuka mies olettaa, että lapsilisät ja kh-tuet on säästössä? Mutta ilmeisesti rahastosäästöt olleet kymmeniä tuhansia?

Vierailija
16/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin toki että näitä provo -huutelijoita varmasti ilmestyy tähän ketjuun. Ja täytyy myöntää etten ihan helposti uskoisi tilannettani todeksi itsekään. Mutta Ikävä kyllä ja niin surullista kuin se onkin tämä ei ole provo.

Mulla ei ole ketään kelle kehtaisin puhua. Siksi palsta. /Ap

Vierailija
17/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä....ja heti huomenna joku laittaa taas ketjun jossa ainoa toimintatapa on yhteiset rahat koska perhe on yksikkö.

Vierailija
18/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä....ja heti huomenna joku laittaa taas ketjun jossa ainoa toimintatapa on yhteiset rahat koska perhe on yksikkö.

No mitä vikaa siinä on? Silloinhan se, jonka rahoja siellä on voi katsoa mitä niillä tehdään.

Vierailija
19/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se toinen peliongelmainen joka kehottaa edelleen vahvasti sinua hakemaan apua. Mikään määrä rahaa ei auta sinua eikä poista ongelmaasi. Eli ensin haet apua, terapiaa tai paikallinen GA-ryhmä, mitä ikinä tarvitsetkin, sitten raha-asiat kuntoon. Miehelle kertominen auttaa sinua, kävipä miten vain. Muutos tapahtuu, kun sitä tarpeeksi haluaa. Minulla on myös sama taival edessä. Tsemppiä.

Vierailija
20/40 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuossa oikeestaan oo menny kun rahastosäästät, kuka mies olettaa, että lapsilisät ja kh-tuet on säästössä? Mutta ilmeisesti rahastosäästöt olleet kymmeniä tuhansia?

No lapsilisät piti säästää kunnes lapset on isompia ja saisivat ne omaan käyttöön. Ja ne rahastot on mun ja miehen yhteisiä säästöjä vuosien varrelta. Olen ollut kotona yli 5 vuotta lasten takia ja tänä aikanakin mies on säästänyt kuukausittain rahastoon mutta mä olen maksanut niillä velkojani. Mulla on maksamattomia velkoja ja vippejä ihan hirveesti ja koitan lyhentää niitä lainaamalla lisää ja perkaamalla. /Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi