Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielettömän istunut pomoon

Vierailija
01.02.2016 |

Mulla on niin kamala tilanne, että on pakko purkaa se jonnekin. Kuten otsikkokin kertoo, olen mielettömän ihastunut pomooni. Ja jotta tilanne ei olisi liian helppo, olen naimisissa ja minulla on pieni lapsi. En olisi ikinä, ikinä uskonut, että voin joutua tällaiseen tilanteeseen.

Olen tuntenut kyseisen pomon jo jonkun aikaa, tulemme todella hyvin toimeen ja hän vaikuttaa todella samanlaiselta kuin minä. Ihastuminen alkoi pikkuhiljaa ja yritin pitkään vakuutella itselleni etten todellakaan ole ihastunut. Jostain syystä jossain vaiheessa annoin itselleni kuitenkin luvan ihastunua ja sen jälkeen ajatukset ovatkin pyörineet tämän ihmisen ympärillä.

Tilanne on siis kamala. Oma suhde on ihan ok, enkä haluaisi rikkoa lapseni (tai omaakaan) perhettä. Toisaalta meillä on välillä todella pahoja, repiviä riitoja joiden aikana mies saattaa sanoa todella pahasti. Näinä hetkinä saatan kyseenalaistaa suhteeni ja haluaisin vain olla ihastukseni kanssa.

Enkä edes tiedä onko tunne molemminpuolista. Tunnen pomoni sen verran hyvin, että en usko että hän tekisi mitään. Tuskin vaarantaisi asemaansa ja työkuvioita enkä usko että yrittäisi iskeä varattua naista. Tuntuu että välillämme on kuitenkin joku mieletön kemia ja vetovoima ja välillä hän sanoo asioita jotka saavat sydämeni hypähtämään. Välillä taas kuitenkin ottaa selvästi etäisyyttä, on "kylmempi", eikä katso minuun päinkään. Vaikka on tyhmää miettiä, mitä hän ajattelee, teen sitä silti. Välillä tuntuu että hän on "se oikea" ja välillä tuntuu että olen kuvitellut kaiken. Ja olen 35 nainen, en mikään teini enää. Korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa yrityksessäni. En olisi uskonut että tilanne voisi olla näin raastava. Tiedän, että pitäisi unohtaa ja keskityttyä omaan suhteeseen, mutta mikse se on niin vaikeaa..

Mitä ajatuksia tämä herättää? Mitä tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa sinä kyllä istut etkä ihastu. Olisko oikolukeminen jotain?

Vierailija
2/6 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin liian myöhään, inhimillinen erehdys..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups!

Vierailija
4/6 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi sitä pomoa niin ne muutkin varatut äipät tekee, jos jäät kiinni niin kaikki oli miehesi syytä

Vierailija
5/6 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltainen tilanne itselläni. En tee mitään.

Vierailija
6/6 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pysty tajuamaan, että ihmiset oikeasti kysyisi täältä neuvoja tällaisissa asioissa. Provo tietysti. Täältä tulee kyllä palautetta, jokainen lavertelee omista lähtökohdistaan. Ne mielipiteet eivät johda ketään yhtään mihinkään.