Juuri minä voisin olla teidän treffiseuralaisenne
Esitän nyt ehdotuksen josta kukaan nainen ei yksinkertaisesti voi kieltäytyä. Ei niin millään!
Tiedän, että palstalla pyörii seksuaalisesti aktiivisia naisia ja muutenkin treffeillä ahkerasti ravaavia naisia, olisikin hienoa jos ottaisitte minut mukaan treffeille. Jos olitte siinä uskossa, että pääsisitte kanssani treffeille niin unohtakaa, joku taso se sentään minullakin on. Olisin mukana tarkkailijana eikä minua edes tarvitsisi esitellä sille poikaystäväehdokkaalle, minä vain istuisin viereisessä pöydässä tekoviiksissä muistilehtiö kädessäni ja tekisin muistiinpanoja treffien kulusta, lopuksi sitten pitäisimme kahdenkeskisen palaverin ja kävisimme läpi kaikki tärkeimmät tapahtumat, mokat ja onnistumiset. Voisin myös istua samassa pöydässäkin ja tarpeen tullen pyytää sitten teitä toistamaan mitä sanoitte, että saan kirjoitettua sen varmasti oikein ylös.
Mitäs sanotte? Koska lähdetään?
Terveisin Naispelko22
Kommentit (19)
Tähän sama vastaus kuin kassalla kun kysytään: "Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin".
Miksi ihmeessä? Mitä minä hyötyisin jostain kyylästä viereisessä pöydässä? Vai mikä tässä on idea? Opettaa Naispelolle treffien kulkua?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi parempi videoida tapahtuma, niin voit analysoida treffit tarkemmin?
Sinkkumies
Kai se videoikin? Teinipoikani vahvasti epäilee naispelon olevan kuulu tubettaja. Onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Mitä minä hyötyisin jostain kyylästä viereisessä pöydässä? Vai mikä tässä on idea? Opettaa Naispelolle treffien kulkua?
Juurikin näin!
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinkkumiesKai se videoikin? Teinipoikani vahvasti epäilee naispelon olevan kuulu tubettaja. Onko näin?
Yhtään videota en youtubeen, redtubeen tai mihinkään muuhunkaan tubeen laittanut. Joten epäilen teinipoikasi epäilyjä. Niilo22 en ole vaikka nimestäni vähän liiankin helposti hänet saa mieleensä. Ja treffien videointi olisi kyllä loistava idea, taas yksi syy lisää hankkia se gopro.
Terveisin Naispelko22
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin!
Terveisin Naispelko22
Voin valottaa sen verran, että normaalien treffien kulkuun ei kuulu vieressä istuva kyylä.
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinkkumiesKai se videoikin? Teinipoikani vahvasti epäilee naispelon olevan kuulu tubettaja. Onko näin?
Yhtään videota en youtubeen, redtubeen tai mihinkään muuhunkaan tubeen laittanut. Joten epäilen teinipoikasi epäilyjä. Niilo22 en ole vaikka nimestäni vähän liiankin helposti hänet saa mieleensä. Ja treffien videointi olisi kyllä loistava idea, taas yksi syy lisää hankkia se gopro.
Terveisin Naispelko22
Onkohan tämä Niilo se aatm.. No itse en genreä tunne, mutta ihan hyvä että asia selkeni. Siis että et ole sinä. Ja ottaisin treffeille mukaan, jos olisin nuori ja rehveillä käyvä. Tsemppiä etsintään, jos vielä ajankohtaista :)
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin!
Terveisin Naispelko22
Voin valottaa sen verran, että normaalien treffien kulkuun ei kuulu vieressä istuva kyylä.
Vaan puhelinsoiton päässä odottava kaveri, jos pitää päästä epämukavasta seuralaisesta eroon.
En ole ikinä ollut treffeillä, joten en tiedä, mitä siellä kuuluu tehdä. Joten saisit ehkä ihan vääränlaista ja hyödytöntä oppia.
T. Naisihminen 41 vuotta.
PS. Kaksi aviomiestä olen jotenkin onnistunut saamaan. En yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin!
Terveisin Naispelko22
No eikös yleensä treffit sovita johonkin yleiseen paikkaan missä mitkään raiskaajat ja muut hämärähemmot tai hemmottaret pääse käymään päälle? Silloin siinä viereisessä pöydässä oleva mummeli tai teinipoika saattaa hyvinkin kyylätä niitä tiedän juttujanne. Elikkäpä mikä ongelma jos se kyylä onkin siinä oikein luvan kanssa? Ja moni vielä kuitenkin käy ystäviensä kanssa ne treffit läpi melkoisen tarkkaan.
Terveisin Naispelko22
Miksi ihmeessä ottaisin jonkun ylimääräisen vätyksen mukaan treffeille, kun siellä on jo se treffattava vätys riesana? Siirryhän nyt siitä jonon päähän, joku taso se pitää olla kerjätessäkin. Nevöö!
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin!
Terveisin Naispelko22
No eikös yleensä treffit sovita johonkin yleiseen paikkaan missä mitkään raiskaajat ja muut hämärähemmot tai hemmottaret pääse käymään päälle? Silloin siinä viereisessä pöydässä oleva mummeli tai teinipoika saattaa hyvinkin kyylätä niitä tiedän juttujanne. Elikkäpä mikä ongelma jos se kyylä onkin siinä oikein luvan kanssa? Ja moni vielä kuitenkin käy ystäviensä kanssa ne treffit läpi melkoisen tarkkaan.
Terveisin Naispelko22
Tuntemattomaan kyylään ei kiinnitä huomiota, mutta jos ihminen tietää olevansa tarkkailun kohteena, hän muuttaa väistämättä käytöstään. Itse haluan ainakin keskittyä täysin treffikumppaniini, eikä se onnistu, jos tiedän jonkun vahtaavan minua. Eivätkä treffit ole mikään suoritus, jota tarvitsisi sen kummemmin arvioida. Jos mokaa pahasti, yleensä sen tietää kyllä itse. Toisaalta moka voi olla hyväkin, joku pieni kömpelyys tai sanasekoilu voi olla vain hellyyttävää.
Loistava idea! Ottaisin tuosta 70 € tuntitaksan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän sama vastaus kuin kassalla kun kysytään: "Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin".
?? Eikö se pannaanko pussiin vai vedätkö käteen" ole osuvampi?
Välikysymys; Eikö sun ois helpompaa mennä mukaan setan nuorisoiltoihin ettiin miestä, ei tarvis naisia sekoittaa sun iskuhommiin ?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ollut treffeillä, joten en tiedä, mitä siellä kuuluu tehdä. Joten saisit ehkä ihan vääränlaista ja hyödytöntä oppia.
T. Naisihminen 41 vuotta.
PS. Kaksi aviomiestä olen jotenkin onnistunut saamaan. En yhtä aikaa.
Kenen? miten sait ne? tainnutus-nuolella vai ansalla?
Eikö olisi helpompi vain sopia treffit jonkun palstalaisen kanssa?
Minä en ainakaan haluaisi ketään tarkkailemaan treffejäni, muutenkin ne ovat niin kuumottavia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi helpompi vain sopia treffit jonkun palstalaisen kanssa?
Minä en ainakaan haluaisi ketään tarkkailemaan treffejäni, muutenkin ne ovat niin kuumottavia tilanteita.
Tuskin! Kuka täältä nyt kanssani treffeille lähtisi? Ja toisekseen eihän minulla ole mitään käryä miten siellä treffeillä toimitaan.
Terveisin Naispelko22
Sinkkumies