V*tutuskäyrät korkealla, mitä tehdä asialle?
Mieheni täti = X
Kysyin jo ovella mitä X täällä tekee että hän voi kyllä lähteä että häntä ei täällä kaivata, että nämä asiat eivät kuulu hänelle, johon hän alkaa huutamaan että tämä on avomieheni koti (Avomies omistaa talon), että hän ei lähde jos ei mieheni pyydä. Mutta tämähän on myös minun ja meidän lapsien koti, eikös minun sana paina mitään tilanteessa, jos en halua jotakin ihmistä kotiini, vaikka en omistaisikaan naulaakaan talosta?
Tunnetusti mieheni ei saanut tilanteessa suutaan avatuksi, vaan X änkesi sisään, alkoi lastensuojelun ja poliisin uhkaileminen, koska minä kuulema olen aggressiivinen heitä kohtaan(käskin heitä kovalla sanalla poistumaan ja tulemaan anoppini sitten yksin selvittämään asioita), mikä ei nyt lapsiin liittynyt millään tavalla.
X alkoi kyselemään millä elätän lapseni, miten luulen pärjääväni, jos eroan miehestäni?
Siinä tilanteessa sanoin että kutsukaapas vain, minäkin voin jutella heidän kanssaan, koska hän oli änkenyt myös minun kotiini, johon en olisi X:ää siinä tilanteessa halunnut.
Ennen tätä välikohtausta oltiin miehen kanssa sovittu hääpäivä ja kaikki, ja nyt se alkoi peräntymään, koska on säikähtänyt tilannetta, suorastaan minun tempperamenttia. Eikä ole sen "aika" vielä, vaikka itse on kosinut ja ollut mukana suunnitteluissa. Tuntuu että mieheni ei enään halua olla minun kanssa tai on epävarma meidän suhteestä tämän vuoksi.
Mitä minä oikeesti teen? Tuntuu ihan mahottomalta koko homma...
Tästä tuli kyllä niin sekava, että pliis kysy jos jotain jäi epäselväks, koska tästä muuten tulis romaani...
Kaikki on hyvinkin luultavasti sinun syytäsi koska kirjoitat "enään"