Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autokoulusta, jos lisätunteja tarvitsee

Vierailija
01.02.2016 |

inssin jälkeen, voiko ne ostaa toisesta autokoulusta? Vai onko autokoulu "käytävä loppuun" siellä missä aloittanutkin.
Olen siis käynyt ajotunneilla ja tuntuu ettei ajamisesta tule mitään. Olen luonteeltani toisinaan hiljainen ja herkkä, töissä ja kavereiden seurassa kuitenkin iloinen jne. Jotenkin tuo autokoulun opettaja on saanut minut tuntemaan ihan hiirulaiseksi ja luuseriksi, hän ei ole kertaakaan kehunut minua ajotuntien aikana. Muutenkin vastaa ja puhuu "alentavaan" sävyyn, jos en heti osaa tai ymmärrä. Jännitän ja jopa pelkään mennä seuraavalla tunnille.
En usko, että inssi menee läpi, ajontunteja nyt kuusi takana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt maalaa piruja seinille. Autokouluhan on ihan alussa sinulla. :) Mutta voit kyllä vaihtaa inssin jälkeen toiseen autokouluun, miksei jo aikaisemminkin, kunhan maksat sen mitä olet saanut sieltä tunteja.

Vierailija
2/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko autokoulussa muita opettajia? Vaihda opettajaa saman tien, kaikkien kanssa ei vain synkkaa ja tunnit on sen verran kalliita ettei ole mitään järkeä maksaa tunneista jossa et opi.

Sinä olet maksava asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää ajotunnit vielä loppuun ja keskity vaan ajamiseen, inssissä se ope ei edes tule mukaan ja hyvällä tuurilla saat tosi kivan inssin hyväksyjätyypin siihen! Ja niin kylhän se autokoulun vaihto varmaan keskenkaiken onnistuu, mut ei se kyllä halvaks tai helpoks tuu

Vierailija
4/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda opettajaa? Vai onko niin pieni koulu ettei ole kuin yksi :/ suosittelen kyllä vaihtamaan, jos yksinkertaisesti ei mitään hommasta tule. Autokoulu on kuitenkin hyvä käydä hyvissä fiiliksissä läpi, että saa varmasti kaiken opetuksesta irti. Muista myös hoitaa asiat edellisessä autokoulussa kuten ensimmäinenkin sanoi..

Vierailija
5/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt maalaa piruja seinille. Autokouluhan on ihan alussa sinulla. :) Mutta voit kyllä vaihtaa inssin jälkeen toiseen autokouluun, miksei jo aikaisemminkin, kunhan maksat sen mitä olet saanut sieltä tunteja.

Kiitos vastauksesta!:)

Tiedostan itsekkin, ettei tunteja vielä ole ollut montaa. On vaan semmonen olo, että olen varmaan surkein oppilas ikinä!

Vierailija
6/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulussa on vain yksi opettaja. Osasin olettaakkin, että ajaminen on varmaan vaikeaa, mutta eniten juurikin harmittaa tuo, että tunneista on jäänyt niin huonot fiilikset. Ja että jo seuraava tunti pelottaa..

Kiitos kaikille tukevista vastauksista! Nyt jo parempi mieli...:)

Ap

Vierailija
7/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä! Minulle kytkimen käyttö oli supervaikeaa, ja manasin että en ikinä opi ajamaan. Kävin opetusluvalla ja ensimmäiset kerrat harjoiteltiin pelkästään kytkimen käyttöä ja liikkeelle lähtöä, max puolen tunnin pätkissä niin siinä ei ehtinyt väsyä :-) olisiko sinulla mahdollista harjoitella vaikka vanhempien autolla jossain syrjäisellä paikalla? Kyllä se siitä, tsemppiä!

N18, nyt toista kuukautta ajokortillisena